September stoppers 2010

Ah gossie…kindjes met pijntjes en hoestjes…nooit leuk. En wat je zegt, ze kunnen het zelf nog niet precies aangeven.

Sem was eergisteren nacht ziek, tot 3x toe zn bedje verschoont omdat hij moest overgeven. Vanmorgen wilde hij zijn korstjes niet opeten en zei; Mama ik heb buikpijn, misschien moet ik weer spugen!!! Slimmerik…korstjes inmiddels op en niets aan het handje!

Ben mezelf inmiddels van alles wijs aan het maken, na het doorspitten van dit forum. Toch echt zere tepels, onderbuik…en ohja, was ik nou ook misselijk vanmorgen :wink:

Zal je zien, volgende week vrijdag kan ik gewoon weer tampons tevoorschijn halen!

Snips dan kan ze het inderdaad niet aangeven. Ja hij is weer helemaal de oude. Dus hopen dat het vannacht goed gaat.

Paula haha erg he, ik zit hier nu net zo. (ik heb het aldoor warm, en was ook tijdens me vorige zwangerschap) En onder de douche vernam ik wat buikpijn net boven me schaambeen in het midden :roll: Je gaat alles opzoeken. Ik moet nog 1,5 week wachten dan weet ik meer :pray:

En dan is het dus afwachten of het er geen 2 zijn, omdat ik 2 eitjes had deze maand. (mijn eisprong is gevolgd in het ziekenhuis)

hahaha…we zijn allemaal net zo ‘‘erg’’ lees ik!

Het is niet helemaal dat ik het verzin (denk ik :wink: ) Mijn lichaam is wel degelijk anders als een maand terug, maar misschien is het wel gewoon omdat ik de pil niet meer slik…dat je andere dingen voelt en je lichaam anders is. Ik kan het pil stop moment van 4 jaar terug niet zo goed meer herinneren, omdat ik toen meteen de eerste maand zwanger was.

@debz…waarom is dat gevolgd in het ziekenhuis, als ik vragen mag?

Ik kreeg zomaar na me zwangerschap problemen met me cyclus en me menstruatie bleef uit. Maar omdat we dus wel een 2de willen hebben ze me aan de hormonen gezet, en nu gingen ze dus volgen of ik wel een eisprong kreeg en of de eitjes wel groeide :wink:

Wel handig eigenlijk want zo wist ik een beetje wanneer me eisprong was :oops:

Ik was hier al aan het schrijven maar ik stuur straks nog een pb’tje voor het lijstje…

Heb even weinig tijd maar probeer volgende keer te reageren :oops:

Hier nog geen nieuws… Donderdag is mijn nod als ik op 28 dagen zit, maar meestal is mijn cyclus veel langer. Momenteel denk ik toch weer niet dat ik zwanger ben, maar woensdag moet ik naar de tandarts en die zal moeten verdoven dus nu ben ik aan het twijfelen of ik dan toch niet moet testen. Maar meestal test ik pas op dag 40 ofzo… weet nog niet goed wat te doen, anders moet ik maar met de tandarts bellen

Ik persoonlijk zou inderdaad even de tandarts bellen, Kee.

Debz dat is zeker handig, maar verloopt je cyclus nu wel normaal met die hormonen?

Hier net aan een bammetje met Sem…vandaag de laatste dag :cry: .

Morgen is het weer papa week. Inmiddels is dat al meer dan een jaar dat we co ouderschap doen, maar het went nooit!!

Nog maar even genieten dus vandaag, vanaf morgen weer een Semloze week :frowning:

BTW…nog steeds pijnlijke borsten en met vlagen krampjes :thumbup:

HoiHoiii,

‘sterkte’ voor deze week Paula. Wat zal dat moeilijk zijn om Sem een hele week te moeten missen, volgens mij went dat inderdaad nooit.

@ Kee, ik zou ook de tandarts even bellen. :slight_smile: Ik ben er een week of 3 terug geweest en er dus weer voor een half jaar vanaf, gelukkig!

@ Debz, wat grappig dat je zo je eitjes kunt volgen, en handig is het helemaal!! :smiley:

@ Snips en Debz, zijn jullie kleintjes weer een beetje de oude?

Vandaag is mijn mannetje jarig, 26 jaar!! Zou toch geweldig zijn als ik aan het einde van de week een verlaat cadeautje zou kunnen geven (positieve test) ;):smiley: Maarja, zover is het nog niet. Ik vind een cadeau kopen voor een ander zó onwijs moeilijk. Ik heb een cadeaupakket van Giorgio Armani gekocht “aqua di Gio”, daarin zit parfum, aftershave en douchespul. Hopen dat hij er blij mee is, misschien afgezaagd om een geurtje te doen, maar wist het anders ook niet dit keer :oops: :oops:

Maar eerst moet ik vanmidag naar het ziekenhuis voor een blaasonderzoek. Zoals ik eerder in dit topic al vertelde heb ik ms. Doordat ik tijdens de schub (aanval) moeite had met plassen, willen ze nu kijken hoe mijn blaas functioneerd in ‘gezonde toestand’. Mocht ik ooit weer een schub krijgen dan krijg ik de onderzoeken opnieuw en dan gaan ze het met elkaar vergelijken. Ik zie er nu al tegenop. Scheelt dat ik deze morgen lekker in huis bezig kan voor Niek zijn verjaardag, sta ik er ook niet zo veel bij stil. :wink: Ik moet er om 13;00 zijn en moet er met een volle blaas heen, whaah nu mag ik niet meer plassen :wall:

Iedereen een hele fijne dag vandaag!!!

Gefeliciteerd nettepetje…

Gestopt met de pil en hoppa… ik kreeg een MS aanval.

Ik kon vanaf vrijdag tot eigenlijk vanmorgen zo goed als niks.

Vandaar…

Paula, sterkte zeg… leek mij ook niks

Kee, goed overleggen he?

Ik kruip nu weer op de bank

@ Nettepetje: Ik zou niet weten hoe ik het op de eerste pagina moet krijgen zo slim ben ik niet met dat soort dingen.

Iemand die het bij wil houden??

Ik probeer wel actief mee te schrijven maar weet niet of me dat gaat lukken. Ook i.v.m. werk en dat ik 's avonds op stal ben.

Welkom iedereen die nieuw is hier.

De voetbal ging goed ( hij huppelt altijd lekker mee haahahahaha )

Goedemorgen,

Nettepetje, gefeliciteerd alsnog…leuke dag gehad?

Mamajel, verevelend voor je zeg MS aanval.

Hier een xtra dagje gehad met Sem…normaal breng ik hem maandag avond naar oma, en dan haalt mijn ex hem daar dinsdag altijd op. Nu moest mijn moeder onverwacht naar Groningen vandaag. De vrouw van mijn broer wordt vandaag ingeleid :smiley: :smiley: spannend!!

Dus ik breng Sem zometeen direct naar mijn ex, voordat ik naar mijn werk ga.

Heb nog steeds allerlei dingetjes in en rondom mijn lijf. Mijn hoop op een zwangerschap is inmiddels omgeslagen in realisme dat het gewoon symptomen zijn van een pilloos lijf :?

Fijne dag allemaal

Spannend vandaag dus Paula… :slight_smile:

Bedankt voor jullie felicitaties!! Was een gezellige avond.

Over twee weken doen we het over, maar dan met de kameraden;)

@ Kee, ik heb je toegevoegd aan het lijstje hoor!! :smiley:

@ Mamajel, he jeetje, wat ontzettend vervelend zeg! Wat voor klachten had je ? Hoe gaat het nu met je?

@ Jolanda, maakt niet uit. Ik hou het lijstje gewoon bij en plaats hem dan iedere keer! Komt goed.

@ Paula, wat spannend zeg!! Dus straks een neefje of nichtje voor Sem :smiley:

Dat afwachten nu is zo vervelend he! Vooral als je allemaal dingetjes voelt.

Ik voel helemaal niets… geen gevoelige borsten of tepels… Nou ja 't zou nog kunnen komen misschien, maar ben d;r bang voor.

Lijstje:

@ Mamajel bedankt voor je berichtje, ik heb je toegevoegd aan de lijst.

Ik ga me maar even klaarmaken, want om 13:00 is het tijd om te werken!!

Fijne dag allemaal!

Paula78 spannend hoor bij jou met al je klachtjes.

Nettepetje Hoe was het in het ziekenhuis?

Mamajel welkom hier.

heb gister een beetje woorden gehad met hub.

hij wilde ineens een 3e terug draaien,heb de hele avond en nacht bijna gejankt.

nu heb ik al de hele dag koppijn.

vanavond gaan we weer in gesprek

ik meld me hier af.

hij wil het ineens niet meer…

meiden ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!

@snips wrote:

Paula78 spannend hoor bij jou met al je klachtjes.

Nettepetje Hoe was het in het ziekenhuis?

Mamajel welkom hier.

heb gister een beetje woorden gehad met hub.

hij wilde ineens een 3e terug draaien,heb de hele avond en nacht bijna gejankt.

nu heb ik al de hele dag koppijn.

vanavond gaan we weer in gesprek

Pardon Snips een 3e :think: :inlove:

LEUK :inlove:

@snips wrote:

ik meld me hier af.

hij wil het ineens niet meer…

meiden ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!

O jee :cry:

Mannen wat is dat nou :hug: :hug:

Ach Snips, dikke knuffel voor jou!

Sterkte, wat rot voor je zeg!!

Weet niet goed wat ik moet zeggen!

In het ziekenhuis is het prima gegaan. Wel genant om daar zo met je benen in de lucht te zitten terwijl er iemand gewoon even een kijkje komt nemen :wink: Maar mijn bekkenbodemspieren en spieren in de blaas werkt prima, ik plas blijkbaar alleen niet goed uit. Dat wordt nu even in de gaten gehouden, maar verwacht er niet veel van. Hoorde erbij zei hij.

Vandaag al weer de 15e… over ongeveer 3 dagen is mijn NOD…Ik ben benieuwd hoor!

Hallo,

Zou ik hier misschien mee mogen schrijven? We zijn al een tijdje gestopt met de pil en in maart heb ik een MK :**: gehad en sindsdien zijn we er niet echt meer bewust voor gegaan door een aantal prive dingen. Vanaf deze maand wil ik toch weer gaan proberen mijn eisprong te gaan benutten :shifty:

Ik weet anders echt niet waar ik thuis hoor :shifty:

Van harte welkom Lakeisha!

Leuk dat je hier komt meeschrijven :smiley:

Zal ik je ook op de lijst plaatsen?