Nettepetje, dank je wel! Ja graag!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er weer een beetje in moet komen hoor :shifty: Ben niet zo vaak meer geweest en zit momenteel ook nog met wat dingen wat geregeld moeten worden :shifty:
Welkom Lasheika
Snips :hug:
Mamajel, dank je wel!
snips :hug:
Goedemorgen!
Was vroeg wakker, dus dacht even spieken hier :mrgreen:
Lakeisha, ik heb je ook op de lijst gezet!
@ Snips, ik vind het zo rot voor je , ik heb je voor nu even van de
lijst gehaald, maar mocht je man van gedachten veranderen kan ik je er zo weer bij op zetten hoor.
Nog even en dan is het al weer weekend! Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Hoi Hoi ben ik weer.
En is er al iemand die tegen zijn nod aan zit?
Welkom voor de nieuwe mama’s
Snips :hug: Jammer joh, wil hij nu niet of gewoon niet meer?
Paula wat is het geworden?Ik woon zelf dichtbij groningen
Hier gister weer thuisgekomen was even een nachtje bij me ouders geweest met onze ze kleine man. ( me ouders wonen hier een uur vandaan en ga je niet zomaar even heen vind ik)We moesten dinsdags na het ziekenhuis met Jesse, hij moet zijn neusamandelen eruit omdat die altijd verkouden is en telkens hoge koorts krijgt. Ook hoest die als hij slaapt heel erg en is het net of die erin stikt. Nou zit er allemaal slijm in zijn keel en leek hem dit de beste oplossing…
Verder heb ik het idee dat ik dinsdag me menstruatie zou moeten krijgen ( ik hoop het natuurlijk niet )
Nou zit er erover natedenken om een test te kopen die je kunt gebruiken om eerder een test tegaan doen, heeft iemand hier ervaring mee?
Hai Debz,
Nou ik heb afgelopen maand een rare cyclus gehad, werd een week te vroeg ongesteld, snapte er niets van. Dus ik heb nu de 18e aangehouden, dat zou een cyclus van 28 dagen inhouden. Normaal zit ik rond de 30… Dus ik ga ook maar niet eerder testen dan na die 30e dag denk ik… Lastig ook altijd! :think:
Wat sneu ook voor Jesse zeg niet prettig om telkens maar weer verkouden te zijn of koorts te krijgen. Het is dan geen fijne ingreep, maar wel noodzakelijk denk ik. Wanneer wordt hij geholpen, weet je dat al?
Is dat zo’n sensitest idee? Al 4 dagen vooraf testen ofzo? Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Hopelijk kan iemand anders je hier meer over vertellen.
Ik moet het vandaag worden maar heb in het verleden wel langere cyclussen gehad, dus kijk het nog even aan. Heb wel al 2 dagen met afvegen heel klein beetje roze bloed, maar vanbdaag enkel bruinig en dat is ook alweer opgehouden :think:
Lakeisha : ga je niet testen dan vandaag??? Ik zou het niet meer houden heb ik nu al…
Nettepetje: Ja moeilijk dan he :think: Heb je geen neiging om toch eerder te testen?
Ehm even denken hij word 11 oktober geholpen. Is een dagopname hadden ze het over tenzij er complicaties bij komen. Vind het zelf behoorlijk wat hij is nu nog maar 10 maanden. Maar als dat de problemen wegnemen dan maar doen.
Ik heb ook een site gevonden waar je die testen kan kopen.Is binnen 24 uur in huis :lol: En kun je 4 dagen voor nod testen dus wou zondag en test doen dan…
Deb, nee ik ga niet testen omdat ik in het verleden weleens op 30 tot 36 dagen heb gezeten…ga er dus gewoon vanuit dat ik het worden ga :shifty:
Die kruidvat testen, 2 voor 5 euro, schijnen ook erg gevoelig te zijn?
Hallo allemaal,
Welkom Lakeisha!! En wat een geduldig vrouwtje ben jij Ik had allang een test gedaan…ookal was mijn cyclus soms langer. Hoop voor je dat het raak is!
Gossie Debz, arme Jesse…toch nogal een ingreep voor zo’n hummeltje! Maar dan is hij ook van een hoop narigheid af.
Snips, sterkte ermee!!
Ik ben eergisteren weer tante geworden!!! Alles is goed gegaan en de wereld is een gezonde MEES rijker. Voor mijn broer en zijn vrouw het eerste kindje.
Wie vroeg er nou ookal weer naar weekendplannen? Zaterdagochtend een beetje bij beunen in Sevenum. Renpaardjes rijden voor hobby en centjes, wat wil je nog meer! Daarna waarschijnlijk Mees gaan bewonderen aan de andere kant van het land! Zondag een wedstrijd rijden (renpaarden) in Dusseldorf. Eigenlijk een beetje spijt van dat ik dat toe heb gezegd :?
Ik heb in het verleden al genoeg geld verspild aan testen :mrgreen: en ga er toch niet vanuit, ik denk dat het morgen echt wel gaat doorzetten en anders is het zondag koopzondag :lol:
Hier ook nog steeds wachtende op een ongie! Wel vervelend als je niets weet hoor! Spiraal eruit en dan maar afwachten! is het raak of niet raak?? Geen idee.
Oja, nog gefeliciteerd met je kersverse neefje, Paula :mrgreen:
Zoals verwacht ben ik vannacht ongesteld geworden maar menn wat heb ik een buipijn :silenced:
OOOOOOH Balen Lakeisha :hug: .
Hier een beetje met een snothoofd en hoofdpijn opgestaan. Zometeen maar even een masker ergens vandaag toveren voordat ik naar het werk ga :? . We hebben vandaag een bruiloft…ontvangst in grande cafe, diner in restaurant en feest achter in de zaal. Dus moet toch echt ergens een masker zien te vinden!!!
Ben er achter gekomen dat mijn kwaaltjes toch echt geen teken waren van een zwangerschap. Inmiddels zijn alle kwaaltjes verdwenen . Achteraf gezien denk ik dat het de dagen zijn geweest rondom mijn ovulatie. Nu dat ik geen pil meer slik lijk ik dat te voelen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik alsnog zwanger kan zijn en anders weet ik het voor de volgende maand dat er flink geklust moet worden tijdens deze kwaaltjes dagen!!
Fijne dag allemaal
Paula, ikvoel meestal ook erg duidelijk mijn eisprong en heb dan ook last van de beruchte kwaaltjes :lol: Alleen deze maand niet echt duidelijk gevoeld.
ik ben zo moe he…niet normaal meer…Ik werk nu ook aangepaste tijden, want ben een tijdje terug overspannen thuis komen te zitten Had gehoopt dat dit wel 123 over zou gaan, maar blijkbaar kost dat meer energie dan ik dacht
@ Paula, gefeliciteerd met je neefje, Mees. Leuke naam!!
Veel plezier vandaag op de bruiloft!!
Zagen ze er mooi uit?
@ Lakeisha, doe je wel rustig aan? Je moet niet in een keer teveel van jezelf vergen! Heeft natuurlijk ook wat tijd nodig om weer helemaal de oude te worden. Beterschap/sterkte (wat hoor je te zeggen eigenlijk? :oops: )
Balen joh dat je ongesteld geworden bent! Op naar de volgende ronde!!
@ Jolanda, tis inderdaad wel vervelend als je niet weet wanneer je ongi zich aandient!! Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongi weg zal blijven, maar mocht het zich toch aan moeten dienen dan hoop ik voor je dat je er niet te lang op hoeft te wachten, zodat je de komende maand er weer tegenaan kunt!
@ Debz, ik heb zeker wel de neiging om eerder te gaan testen, maar ik probeer me toch in te houden… Heb hier nog 1 CB liggen en ik vind die vrij duur, dat weerhoudt mij ervan om al te gaan testen;) hahaha
11 oktober is het zo alweer, ook wel prettig misschien , want nu hoef je er niet tijden tegenaan te hikken!
@Nettepetje wrote:
@ Lakeisha, doe je wel rustig aan? Je moet niet in een keer teveel van jezelf vergen! Heeft natuurlijk ook wat tijd nodig om weer helemaal de oude te worden. Beterschap/sterkte (wat hoor je te zeggen eigenlijk? :oops: )
Balen joh dat je ongesteld geworden bent! Op naar de volgende ronde!!
ik heb zeker wel de neiging om eerder te gaan testen, maar ik probeer me toch in te houden… Heb hier nog 1 CB liggen en ik vind die vrij duur, dat weerhoudt mij ervan om al te gaan testen;) hahaha
Ik heb ook geen idee wat er dan word gezegd :shifty: Maakt ook niet uit hoor :-* Ja het heeft inderdaad tijd nodig, dat merk ik nu ook inderdaad, heb dit nog nooit meegemaakt, maar ze zeggen dat het je ook geen 2e keer meer gebeurd, dus daar gaan we maar vanuit :mrgreen:
Baal ook wel dat ik alsnog ongesteld ben geworden, maar nu gaan we gewoon door naar de volgende ronde :lol:
Hahaha, misschien moet ik dat een volgende keer ook maar halen dan..een van cb :mrgreen: Ik had die van sensitest en omdat die toch goedkoop waren, ging ik elke maand wel testen :oops:
Haha denk je dat de CB je er van kan weerhouden?
Omdat ik zo’n rare cyclus had afgelopen maand had ik voor de zekerheid toch maar getest, ook omdat ik dat blaasonderzoek had… ja hoor… doe ik dat tuitje verkeerd in de test… weg test!! :oops:
Zegt mijn vriend, maar je hebt die toch al een keer eerder gebruikt, dus dan wist je toch hoe het moest? Maar alles moet dan snel snel en tja ik heb gewoon niet goed gekeken… slecht he :shock: :oops:
Ik ben benieuwd of en wanneer ik ongesteld ga worden, vanaf vandaag kan het komen (uitgaande van vorige maand)… Maar ik voel helemaal niets. Niets wat op een ongesteldheid kan wijzen, maar ook niets wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Heb geen zere borsten of tepels bijvoorbeeld. Wachten wachten wachten…
Ik ga zo maar eens aan het werk in huis. Mijn favoriete bezigheid;)
Zijn er hier mensen met katten? Onze katten die haren op het moment vrij erg, kan steeds met de stofzuiger achter ze aan. Zijn er meer die hier last van hebben?
hier nog steeds geen ongi, maar ik heb een testje gedaan op de dag dat ik naar de tandarts moest en die was negatief. Ik verwacht er dus ook niet te veel van, het beetje zwangerschapsverschijnselen die ik waren al een hele tijd geleden dus als ik zwanger was geweest dan had hij nu al positief moeten zijn. Ik hoop nu maar dat ik snel ongi word… Ik haat die lange cyclussen…
Blijkbaar nog wat mensen die hun ongi zitten af te wachten :hug:
Ik ben normaal ook geen snelle tester, maar nu toch maar gedaan omdat ik naar de tandarts moest. Toch spannend elke keer, maar ik had er niet al te veel van verwacht dus de teleurstelling was niet al te groot, alleen dat die :evil: :evil: nu maar gauw komen. Ik ben al klaar om er helemaal voor te gaan de volgende ronde :lol: