September stoppers 2010

Was ik ook weer eens, terug van een weekje vakantie op Terschelling.

Lijstje ziet er goed uit zeg!

Ik schrijf vanaf hier weer mee.

Mijn duimen draaien voor alle dames hier!

Toi toi toi

Nettepetje: haha ja dan wil je snel he… Nu weet je jammer genoeg nog niks.

Kee: ik hoop dat je dan ook maar snel ongi word

Ik heb een test gekocht zodat je eerder kan testen vier dagen voor de ongi en ga hem morgen vroeg doen…

Ik heb wel weer last van acne wat ik ook met jesse had.

Verder is jesse elke nacht aan het hoesten gister tot aan overgeven aan toe, we kwamen net bij hem kijken toen hij er zowat in stikte. Dus gauw rechtop. Ben me echt kapot geschrokken. Maar goed dat die geopereerd word.

Debz, heb je al getest?

Ben heel benieuwd.

ik heb getest maar negatief :cry: Officieel zou woensdag me menstruatie moeten komen dus ik wacht nog even af tot dan en doe dan weer een test.

Anders weer naar het ziekenhuis…

Nettepetje, hier verharen de katten ook heel erg, ik moet eigenlijk elke dag stofzuigen, maar doe het om de dag. Ene dag zuigen, andere dag bezem.

Hahaha, handig om de test verkeerd om te doen :wink:

Kee, balen meid dat je zo een lange cyclus hebt en dat je negatief getest hebt :hug: Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest :pray:

Nana, heb je een fijne vakantie gehad?

Debz
, arme Jesse :hug: en balen dat je negatief getest heb :hug: Heb je misschien geen acne omdat je weer gestopt bent met de pil?

Hier hadden we gisteravond de verjaardag van mijn moeder en was een beetje laat geworden…Om 04:30 uur waren we pas thuis :shock: Gelukkig kan ik nu nog lekker uitslapen en ben dan ook echt net pas een uurtje wakker :shifty:

Ik moet zeggen dat ik af en toe best bang ben hoor, om daadwerkelijk weer het te gaan proberen voor een kindje. Toen ik in maart zwanger was, was ik en superblij maar ook superbang :oops: Zat ineens te denken toen of ik het wel echt wilde en of ik het wel zou kunnen. :oops: Maar toen het misging, was ik er wel erg verdrietig om en ik merk dat ik er nog steeds wel aan terug denk. Ik zou in November uitgerekend zijn :vlinder:

Lakeisha: ik ben al wel 2 jaar niet meer aan de pil :wink: Ik heb ook te vroeg getest ( was wel met een test die vroeger kon dan je nod dag) Maar ik wacht tot donderdag en als ik dan nog niet ongi ben weer testen.

Maar dat gevoel is heel normaal joh, tuurlijk heb je twijfels maar geloof me het gaat je echt lukken en ik moet eerlijk zeggen dat ik me hele zwangerschap met Jesse onzeker ben geweest( komt ook mede omdat ik met 29 weken weeen heb gehad en heel in het begin bloedverlies had gehad)

@Debz25 wrote:

Lakeisha: ik ben al wel 2 jaar niet meer aan de pil :wink: Ik heb ook te vroeg getest ( was wel met een test die vroeger kon dan je nod dag) Maar ik wacht tot donderdag en als ik dan nog niet ongi ben weer testen.

Maar dat gevoel is heel normaal joh, tuurlijk heb je twijfels maar geloof me het gaat je echt lukken en ik moet eerlijk zeggen dat ik me hele zwangerschap met Jesse onzeker ben geweest( komt ook mede omdat ik met 29 weken weeen heb gehad en heel in het begin bloedverlies had gehad)

Oh, hahaha. Nee dan lijkt het me niet dat het komt omdat je gestopt bent :lol: jeetje, ja dan kan ik wel begrijpen dat je onzeker bent geweest.

Werd ineens tegen half 5 beroerd :sick: Heb dus maar even uurtje op de bank gelegen en net wat crackers op en nu gaat het wel weer. Maar ik dacht echt even dat ik goed ziek was geworden.

Debz: :hug: hopelijk heb je alsnog te vroeg getest… Hier hoop ik er echt niet meer op, heb het gevoel dat er een ongi zit aan te komen. Hoop dat het klopt, dag 32,33 da’s nog te doen… ik word pas echt vervelend als dag 35 voorbij gaat.

Enne hopelijk is Jesse niet te beroerd van de operatie

En waarom moet je naar het zkh als je ongi uitblijft?

Lakeisha: :hug: 't is och iets heel emotioneel zo’n mk. Na mijn mk vond ik het nog meevallen, maar 6 weken later vertelden 3 vriendinnen en mijn schoonzus afzonderlijk van elkaar dat ze zwanger waren, en maar blij zijn (voor die anderen) maar ik kon alleen maar denken ik was het ook… En dan de uitgerekende datum ook zo’n rotperiode… En toen ik zwanger was van Briek heb ik mij heel lang zorgen gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed kan gaan. Ik heb nu 2 gezonde zonen! Niet te veel piekeren, het kan echt…

Lakeisha: Verder niet ziek geworden??

Kee: Ik moet erheen omdat ik onder behandeling loop ik krijg hormonen omdat me cyclus helemaal de weg kwijt is. En ik om een onverklaarbare reden 20 kilo zwaarder ben dan 2 jaar terug.

Heb je altijd onregelmatige cyclus??

Hallo dames,

Kan ik me nog aanmelden?

In november 2009 gestopt met de pil maar naar omstandigheden even rust pauze gehad. Nu september weer gestopt met de pil.

We willen zo graag een eerste kindje,

Zijn er dames bekend met ovulatie testen? Kunnen jullie mij vertellen hoe deze werken?

Wens alle meiden succes met het zwanger worden en hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen houden.

liefs

@ Prinses, ja hoor, tuurlijk kan je je nog aanmelden!! :smiley: Welkom!!

Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, hoop voor je dat er iemand is die je op weg kan helpen.

@ Debz, wat sneu voor Jesse zeg!! Daar zul je inderdaad flink van geschrokken zijn! Gelukkig is het zo 11 oktober en hoop voor jullie, maar zeker ook voor hem dat het daarna beter zal gaan!

Wat jammer dat de test negatief was, ik hoop dat het te vroeg was en dat je over een paar dagen alsnog een positieve test in handen krijgt :smiley:

@ Nana, welkom terug van je vakantie! Heb je het leuk gehad? :smiley:

@ Lakeisha, dat moet zeker een gezellige verjaardag geweest zijn! Leuk!!

Die onzekerheden over 'gaat het me allemaal lukken en kan ik het wel’heb ik zo nu en dan ook wel hoor. Volgens mij iedereen wel.

Lijkt me heel ingrijpend, een miskraam. Lijkt me ook wel moelijk als bepaalde data dan langskomt… :hug:

Hier op het moment nog geen ongi… 18 september was de 28e dag…

dus ik wacht nog even, aangezien mijn cyclus vorige maand ook een beetje vreemd deed (te vroeg), misschien is het deze keer te laat…

Ja hier een leuke vakantie gehad Nettepetje!

Prinses, ik heb wel ovulatie testen gebruikt met het zwanger raken van Stef, werkt precies hetzelfde als zwangerschapstesten, maar dan gebruik je ze rond je ovulatie, de streep geeft dan aan wanneer je de meeste kans hebt om zwanger te raken, ik had hele eenvoudige gekocht via babyboomshop geloof ik.

Volgens mij heb ik ze zelfs nog, had er toen heel veel gekregen, voor niet te veel geld.

Ik heb ze niet zo lang gebruikt, ik vind het maar niks, dat verplichte gedoe, deze ronde ga ik ze niet gebruiken denk ik, maar goed… zeg nooit nooit!

Welkom in ieder geval!

Debz, waarom heb je eigenlijk niet die kans gegrepen dat hij eerder geopereerd kan worden, kan me voorstellen dat het niet handig is met zwemmen, maar moet er dan persé gezwommen worden?

Als hij er zo’n last van heeft, had ik hem denk ik direct laten helpen wanneer het kon, maar goed, dat is mijn mening.

Ik zit natuurlijk niet in jouw situatie, hoe is het nu met Jesse?

Sorry dames…

Mijn laptop had het begeven, kreeg een nieuwe maar die wilde ook niet zoals ik wilde.

Sinds zaterdag een nieuwe en ook een ander merk.

En tot nu toe…gaat dat goed.

Mijn MS aanval is gelukkig voorbij, heb dit weekend wat fotoshootjes gedaan.

Zie foto…

Verder wacht ik rustig af of mijn menstruatie komt.

Ik lees en doe vanaf nu weer lekker mee

prinses : welkom

Nana: Hij had die maandag voor we na centerparcs gaan gekund. Ik wou dit niet omdat dit een inhaal/goedmaak vakantie is. I.v.m me moeder, we zijn in feb geweest met de hele fam toen kreeg me moeder een week voor die tijd een beroerte en kon ze dus niet mee.Toen hebben we dit geboekt omdat ze er zo mee zat enz. We hebben juist voor centerparcs gekozen omdat Jesse gek is van zwemmen. Dat wil ik hem niet ontnemen en komt bij dat het mannetje dan miss ziek is en we niet mee kunnen. Dit de reden dat we het die maandag na centerparcs doen :wink:

Fijn dat ik nog mee kan doen!

Nana: Bedankt voor de uitleg :lol: wil het denk ik toch wel een keer uit proberen hoor wie weet lukt het, hoop het zoooooo,

Mamajel wat fijn dat je laptop het goed doet hahah kan je lekker mee babbelen.

Nettepetje spannend zeg hoop dat je zwanger bent, ga voor je duimen.

Kee, ja dat is natuurlijk ook zo, alleen hebben Hub en ik al ruim anderhalf jaar moeten wachten tot ik eindelijk zwanger werd. Waren al zelfs ivm medische geschiedenis de mmm ingegaan. Nu we weten dat ik alsnog zwanger kan raken, hebben we besloten om het gewoon alsnog zonder de mmm te gaan proberen. Vandaar een beetje mijn angst :shifty:

Debz, nee gelukkig niet! Had vandaag ook een afspraak met de ha en hij vermoed dat het gewoon komt doordat ik overspannen ben. Ik moet nu alsnog met de bedrijfsarts gaan praten en dan kijken of ik volledig (tijdelijk) moet stoppen of gewoon aangepaste tijden aan moet houden. Mijn lijf is momenteel aan het protesteren :shifty:

Prinses, welkom

Nettepetje, het wordt dus wel even spannend bij jou :pray: En het was idd een leuke verjaardag :mrgreen:

MamaJel,
wat een mooie foto!

@ Mamajel, wat een mooie foto zeg ! :smiley:

Wat fijn ook dat je MSaanval weer over is!! :thumbup:

@ Lakeisha, wat is een mmm als ik vragen mag?

@ Prinses, wanneer heb je je NOD? dan zet ik dat ook nog even op het lijstje. En leeftijd 25 ga ik vanuit?

@Nettepetje wrote:

@ Mamajel, wat een mooie foto zeg ! :smiley:

Wat fijn ook dat je MSaanval weer over is!! :thumbup:

@ Lakeisha, wat is een mmm als ik vragen mag?

@ Prinses, wanneer heb je je NOD? dan zet ik dat ook nog even op het lijstje. En leeftijd 25 ga ik vanuit?

Dat houdt Medische Malle Molen in :wink:

ohja, logisch!! :oops: :oops:

:lol: :-*