Voor een aantal breken spannende dagen aan he?
Ik heb constant een weeïge pijn in me buik… of het wat is?
Weet het niet.
Met de meiden vandaag naar schoolvoetbal geweest.
De oudste mist de finale door het doelsaldo
en de jongste mag vrijdag de finale spelen… spannend!
:wall: :wall: nog steeds geen ongi, wel heel de tijd lage rugpijn en pijnlijke buik :shifty: Kom nu of kom nu niet :shifty: In ieder geval zaterdag geen ongi, is terug testen…
debz: vroeger schommelde het zo wat tussen de 28 en de 30 dagen maar sinds mijn mk (voor Briek) nooit meer echt goed gekomen. Heb ook even hormonen moeten nemen, maar van Tuur was ik dan weer vrij snel zonder iets zwanger, dus ik verwacht nog wel dat het goed komt…
welke hormonen neem je als ik vragen mag?
Lakeisha: tja, snap je angst best, hopelijk dus snel een positieve test
prinses: welkom!
mamajel: gelukkig wee wat beter
Netepetje: spannend
Ik ben ongesteld aan het worden, dus deze ronde is het helaas!
Had het al wel gedacht.
Maar volgende ronde weer nieuwe kansen.
Fijne dag allemaal.
Goedemorgen dames,
Dat zal rond 4 oktober zijn! Hopen van niet he,
en het klopt hoor ben 25 jr…
Nana idd volgende x nieuwe kansen weet als geen ander wat het weer een teleurstelling moet zijn! Positief blijven he,
Zelf maak ik de raarste dingen mee op het moment!
Borsten zijn gevoelig, pukkeltjes (eigenlijk nooit last van) pindakaas niet te vreten ineens en dacht dat het aan mij lag dus heb me vriend en moeder laten proeven en die vinden het normaal smaken. Ben best emotioneel op het moment.
Naar mijn idee zit het tussen me oren pfff wil denk ik te graag zwanger zijn!
liefs,
@ Mamajel, wat leuk dat de jongste in de finale staat. Natuurlijk is het jammer voor de oudste, maar nu kan ze haar zusje aan gaan moedigen toch!?
@ Nana, jammer joh! Maar vanaf volgende week kun je er weer tegenaan haha.
@ Prinses, herkenbaar hoor wat je schrijft over het té graag zwanger willen zijn. Ik dacht ook iedere keer vanalles te voelen. Ik voel nu eigenlijk niets. Zoals ik me nu voel heb ik niet het idee dat er een menstruatie aan zit te komen. Maar kwaaltjes heb ik naar mijn idee ook niet.
Had gisteren alleen wel tijdens de fysio zere borsten. Ik moest op een fitnissapparaat met mijn borst tegen een steun en dan met mijn armen iets wegduwen… toen dacht ik wel ‘dit is niet erg prettig’ Maar tja misschien had ik daar anders ook wel last van gehad.
Hier nog geen ongi dus, als ik het morgen nog niet ben dan ga ik testen.
Een vraagje voor de mama’s en meiden die het zwanger zijn al eens meegemaakt hebben; hadden jullie meteen vanaf het begin al kwaaltjes? Of al voor het testen?
Een vraagje voor de mama’s en meiden die het zwanger zijn al eens meegemaakt hebben; hadden jullie meteen vanaf het begin al kwaaltjes? Of al voor het testen?
Dat is een goeie Nettepetje ben daar ook erg benieuwd naar!
liefs,
Ik ben net nieuw, maar ik kom me hier toch melden.
We zijn vandaag gestopt met de pil. Dus we gaan hier echt voor een baby (wat spannend :mrgreen: )
Welkom Annette!! Spannend zeg!!!
Zal ik je ook op het lijstje zetten? 22 jaar? Enig idee wanneer ongeveer je nod zal zijn?
Ja klopt ik ben 22 jaar.
Maar al die afkortingen en benamingen moet ik allemaal nog ff leren.
Ik ben me erg aan het inlezen. Maar misschien kunt u mij er even mee helpen? :oops:
haha zeg maar ‘je’ ik ben tenslotte maar 3 jaar ouder
NOD is ‘Niet Ongesteldheid Dag’, de dag waarop je NIET ongesteld hoopt te worden.
Welkom Annette88 :lol:
Gezellige boel met al die dames :lol:
Nu voor iedereen keihard duimen,
eehm als mijn cyclus hetzelfde gaat lopen als met de pil dan zal mijn NOD dag op 15 oktober zijn.
Maar ik ben nu al wat dagen erg misselijk. krampen in mijn buik… dingen die ik nog nooit gevoeld heb met ongesteldheid.
De dokter adviseerde mij om aan het einde van de week nogmaals te testen. Want er is dus wel een kans dat ik nu ook al zwanger ben.
Zo niet, dan gaan we gezellig van start met hoop.
Nettepetje, ik heb tijdens de hele zwangerschap van mijn zoon nergens last van gehad.
Ik kon gewoon alles eten, had geen pukkels zere borsten of wat dan ook, ik geloof echt dat heel veel dingen tussen de oren zitten.
Ik ben zelf heel nuchter, en zo ook tijdens de zwangerschap.
Koffie lustte ik gewoon, ik heb er niks om hoeven te laten staan.
Ik was gezegend met een gemakkelijke zwangerschap.
heey meiden
weer ff een berichtje van mij.
spannend hoor bij sommige.
hier nog steeds geen ongi te bekennen.
ben benieuwd wanneer het komt.
ik lees nog wel met jullie mee hoor.
mocht manlief weer van gedachte veranderen kom ik weer mee kletsen met jullie.
Hoi hoi
hier had ik bij onze zoon erg last van pukkeltjes en was ik in de avonden misselijk verder geen kwaaltjes.
Ik ben nog niet ongi moet morgen worden nu zag ik net dat ik 3 stukjes bruin(oud bloed) slijmvlies had. Dus of ik ongi ga worden geen idee.
Heb testen in huis dus ben ik morgenvroeg niet ongi ga ik weer testen met een kruidvat test.
Hier nog steeds geen ongi, weet niet goed wat ik er van moet denken en over kwaaltjes da’s iedere keer anders geweest, bij mijn mk had ik kwaaltjes: pijnlijke borsten, misselijkheid, beter ruiken,… maar dat liep dus niet goed af. Bij Briek had ik helemaal geen kwaaltjes voor de test. Ik had de maand voordien hormonen moeten nemen en ik verwachtte er niets van, ik moest naar de gyn om mijn cyclus op te volgen (die was in de war van de mk) en dacht ik zal dan maar een testje doen, dan is de klap niet zo groot als ik daar zit en ik bleek gewoon zwanger te zijn, bij Tuur had ik geen kwaaltjes maar een voorgevoel.En nu, ik weet het niet ik heb een paar dagen het gevoel gehad dat ik zwanger was, een paar dagen het gevoel dat ik ongi ging worden en er gebeurt gewoon niets. Het is steeds onduidelijk bij mij…
debz: lastig die onduidelijkheid hopelijk heb je morgen een vette plus, dat is het enige dat duidelijkheid geeft (of een ongi mar ik heb toc liever het andere)
snips: hopelijk veranderd je mannetje weer van gedachten, misschien even laten rusten en dan nog eens ter sprake brengen
nana: heerlijk zo’n zwangerschap
anette: welkom, hopelijk kan je starten met een zwangerschap
nana: :hug: hup naar de volgende ronde dan maar…
Nou volgends mij ben ik deze ronde niet zwanger.
Er lag vanochtend weer een negatieve test…
Maar de klachten zijn zo vervelend. ben erg misselijk, hoofdpijn, draaierig, krampen, steken aan de zijkant van mijn buik…
Naja misschien nog even een testje aan het einde van de week, maar daarna gaan we gewoon gezellig aan de klus.
Ik vind het wel allemaal heel erg spannend. Gisteren zat ik “Tienermoeders” te kijken en dat was toch wel even slikken.
Maarja zo weet ik wel hoe ik het niet moet doen :roll:
Nou Annette88 denk ook niet dat ik zwanger ben vanmorgen ook een test gedaan maar ook negatief! Miss te vroeg met testen maar kon het niet laten, heb naar mijn gevoel allemaal verschijnselen maar goed zal wel tussen me oren zitten.
Moet de laatste dagen ook zoveel plassen pff ook in de nacht :wall:
Meld!! :mrgreen:
Heb 3 weken geleden mn spiraal laten verwijderen.
Is er al een lijstje, zo ja, wie maakt em?
@prinses1985 wrote:
Nou Annette88 denk ook niet dat ik zwanger benvanmorgen ook een test gedaan maar ook negatief! Miss te vroeg met testen maar kon het niet laten, heb naar mijn gevoel allemaal verschijnselen maar goed zal wel tussen me oren zitten.
Moet de laatste dagen ook zoveel plassen pff ook in de nacht :wall:
Ik heb dus precies hetzelfde helaas. Ik heb wel getest met testen van de DA. Dus voor de test voor het einde van de week haal ik toch even de testen van de kruidvat. Voor de zekerheid. Geen idee of het wat uitmaakt.
En anders hebben we volgende maand weer een kans