Het is dus toch wel spannend voor wat dames
Hier gaat het langzaam wat beter. In de middag heb ik eigenlijk geen last van mijn buik. Dat komt nu eigenlijk pas savonds en sochtends. Misschien omdat je dan wat meer eet ofzo?
Gelukkig ben ik niet meer misselijk en duizelig.
Misschien was dat mijn lichaam die een pil nodig had ofzo? :lol: Ik ben natuurlijk pas net gestopt met de pil…
Even een vraagje: Ik lees hier wel eens dat je eisprong later kan zijn en de bevruchting helemaal. Hoelang kan dat precies duren? Want ik kan me haast niet voorstellen dat de bevruchting pas kan zijn als je bijvoorbeeld je NOD hebt…
Kan iemand me daar antwoord op geven?
sorry meiden dat ik jullie even verwaarloos maar ik ziet hier al sinds het weekend met een ziek jongetje, vannacht heeft hij bij me geslapen en werd om het uur wakker van buikpijn, zo zielig!!
We zijn nu zo moe… Dus ik kom wel weer even thuis alles goed krijgen.
Als het goed is gaan we wel morgen op vakantie…
Ik ben dus 1 dag overtijd.
Een test doe ik maandag… heb wat zeurderige pijn in me buikje.
Ben wel heel nieuwsgierig hoor.
Werd vanmorgen zonder hoofdpijn wakker, dat was al zooooo lekker.
Deb, beterschap met je zoontje… :hug:
Debz, wat sneu zeg!!! Ik hoop dat hij snel de oude is en dat jullie lekker kunnen gaan genieten van de vakantie!! Veel plezier in iedergeval!!
Mamajel, wat spannend!! Ik ga héél hard voor je duimen!!!
Wat moet dat lekker zijn om na al die dagen, zonder hoofdpijn op te staan!!
Annette, fijn hoor dat het iets beter gaat!! Misschien niet zo snel, maarja elke vooruitgang is prettig natuurlijk!!
Ik kan je geen antwoord geven op je vraag. Ik weet wel dat je inderdaad een late eisprong kunt hebben waardoor de bevruchting later plaatsvindt, maar welke tijd daaraan vast zit weet ik niet.
Ik hoop dat er iemand is die er een antwoord op weet .
Kee, veel plezier dit weekend!! Waar gaan/gingen jullie naartoe?
Ik ben nog steeds niet ongesteld, 9dagen overtijd.
Morgen ga ik testen. Wanneer het resultaat negatief is, ga ik maandag een afspraak maken met de dokter!En dan laat ik me niet zo makkelijk afschepen met ‘afwachten’
Deb, wat sneu voor jouw zoontje… Ik hoop dat het nu weer beter gaat… :hug:
mamajel, ik zou niet te snel een test doen…! Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt, mar ik heb regelmatig iets gelezen en gehoord over te snel testen… Wacht even tot einde van de week… Maar wel héél spannend natuurlijk… :dance:
Ik heb inderdaad gelezen dat het beter is eerst een maand te ‘ontpillen’, maar ga natuurlijk meteen voor het ‘echie’. Wel handig als het deze maand nog niet is…, ik heb nog een skivakantie in het vooruitzicht 2e week januari. Dan zou het net niet meer mogen geloof ik…? :eh: :think:
Vanmorgen getest… negatief!!
Hoe kan het nou, na 10(!!!) dagen overtijd te zijn, na al die maanden van een stabiele cyclus…
Mijn vriend zei al “ik hoop niet voor je dat je nouhetzelfde zal krijgen als je moeder”…
(te geringe aanmaak van hormonen waardoor het hcg gehalte niet in het bloed of urine te vinden is. Haar zwangerschap is vastgesteld via een echo, omdat de dokter het toch niet helemaal vertrouwde…)
Ik had zó gehoopt op een knaltest! pffff… ben wel verdrietig ookal had ik er in mijn achterhoofd wel rekening mee gehouden!!
Ik hoop dat ik nu wel héél snel ongesteld ga worden, zodat we er weer tegenaan kunnen!
Nettepetje :hug:
hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt
Hoi Snips,
dank je wel!
Ik wacht maar weer af, ik las ergens 'geen bloed is moed’haha.
Hoe gaat het met jou?
Nettepetje :hug:
Ga je nog 1 doen?
Ik heb nog steeds geen menstuatie?
Zou het zo zijn?
hier ook nog geen ongi.
wacht nog steeds af.
vriend lief is alweer een beetje van mening veranderd.
we wachten het gewoon af.
jullie maken het wel spannend
wanneer ga je testen mamajel?
Morgenochtend.
Al zijn de meiden morgen vrij ivm studie dag meesters en juffen
dus misschien word het wel pas dinsdag.
Wil alleen of met me man zijn… de evt teleurstelling van hoeven ze bij me niet te zien.
Me lijf werkt nog niet mee… want ik wilde weer hardlopen vanmorgen maar helaas… na 1 minuut ben ik al gestopt… Stomme MS ook
:hug: :hug: :hug: mamajel
Spannend, morgen of overmorgen testen!!
Ik heb gister stiekem een veel te vroeg testje gedaan… Maar we zien allebei wel een heeel licht (2e) streepje durven nog net echt te veel te hopen, zal morgen of overmorgen nog een keer testen. Dan zou 't een duidelijker streepje moeten zijn…
@mamajel: :hug: Rot ziekte inderdaad, I know
Maar spannend zeg, hoelang ben je nu overtijd ?
@ Snips, ah kijk, het begin is er dus!!
@ EstHe, spannend spannend!! Een streep is een streep!! Hoop zó dat het streepje duidelijker is over een paar dagen!! Ik duim voor je!!
hier 11 dagen overtijd. Sinds donderdag wat spierpijn in mijn buik ofzo, heel vaag en sinds vanmorgen een beetje rugpijn, misschien dat de mentruatie er nu toch aan zit te komen.
In dat geval ga ik eens proberen te temperaturen, iemand ervaring mee?
Oooo… wat spannend allemaal…!! Al meerdere personen over tijd…
Ikzelf ben vandaag voor het eerst weer ‘op eigen kracht’ ongesteld geworden… Was nu toch heel anders… Vandaag een beetje helder rood bloed in plaats van eerst bruin spul voordat er veel bloed uit komt… 8)
Ik verwacht morgen ‘de klont’ bloed zoals ik dat altijd heb, maar wellicht loopt dat anders.
Nettepeltje, veel succes en sterkte. Wellicht handig om bij de arts te laten controleren of je niet hetzelfde hebt als jouw moeder?? :hug:
Voor iedereen: VEEL SUCCES!!
Groetjes,
Yvonne
Goedemorgen dames,
Hier nog steeds geen ongsteldheid te bekennen,
Voel eigenlijk al een week dat me menstuatie eraankomt
Voor degene die overtijd zijn: DUIM KEIHARD VOOR JULLIE
liefs,
Ben er nog hoor, maar druk druk druk…
Probeer vanavond even te reageren.
Haha Yvonne, ik las je bericht en ik las heel snel mijn naamik las het als ; Net-tepeltje :lol: :lol:
Ik wilde eigenlijk vandaag bellen, maar niet aan toegekomen, wacht tot woensdag denk ik, dan ben ik 14 dagen overtijd. Tja tenzij ik het daarvoor wordt natuurlijk.
Vandaag 12 dagen overtijd.
Voor het eerst op eigen kracht ongesteld Yvonne? Kreeg jij hiervoor hulp bij de ongesteldheid?
@ Prinses, wat spannend he! Al een week het gevoel dat er iets aan zit te komen? Ik hoop zo voor je dat er géén ongesteldheid aan zit te komen!
Hebben jullie een leuk weekend gehad ?
Gisteren waren vrienden van ons op visite samen met hun twee zoontjes (oudste is 2 jaar en de jongste 6weken) Ben zo gek op die mannetjes! :inlove: :inlove:
jaja, ging net naar het toilet en het is er dan eindelijk, de mentruatie!!
Na 42 dagen!! Pfff gelukkig zeg, begon me al echt zorgen te makeN!
Toch wel fijn Nettepetje, dat je ongesteldheid is gekomen. Dan is er volgends mij weinig aan de hand. Wel raar dat het 12 dagen langer duurt…
Hier gaat het wel ok. Al is mijn lijf een beetje raar aan het doen. Ik heb ineens wat krampjes in mijn onderbuik. Maar dan meer aan de rechterkant, verder wat beginnende rugpijn :? en wat verhoging.
Ik ben heel benieuwd of het klussen nu al zijn “vruchten” afwerpt, maar ik denk dat het nog wat te vroeg is voor een innesteling… Toch? :oops:
@Annette88 wrote:
Toch wel fijn Nettepetje, dat je ongesteldheid is gekomen. Dan is er volgends mij weinig aan de hand. Wel raar dat het 12 dagen langer duurt…
Hier gaat het wel ok. Al is mijn lijf een beetje raar aan het doen. Ik heb ineens wat krampjes in mijn onderbuik. Maar dan meer aan de rechterkant, verder wat beginnende rugpijn :? en wat verhoging.
Ik ben heel benieuwd of het klussen nu al zijn “vruchten” afwerpt, maar ik denk dat het nog wat te vroeg is voor een innesteling… Toch? :oops:
Ja ergens ben ik er ook wel blij mee hoor, hoe jammer het ook is.
Want nu weet ik dat alles nog werkt haha

Hmm ik weet niet precies wanneer een innesteling precies plaats zal vinden, soms kan het vrij snel zijn en soms heeft het wat langer tijd nodig toch?
Ik hoop voor je dat het raak is! Je klachten KUNNEN er op wijzen natuurlijK!!