September stoppers 2010

@ nettepetje: Ik had inderdaad ook altijd zoiets van: naja dan werkt het in ieder geval…

Ik ben ook hele benieuwd of het zwangerschapskwaaltjes zijn. Dat hopen we natuurlijk heel erg.

Toch nog 1.5 week wachten :lol:

Hallo,

Nettepetje: wat jammer :hug: Had echt verwacht dat jij onze eerste zwangere septemberstopper zou zijn :hug: Gelukkig ben je nu dan toch ongi geworden. Heb het ook wel eens een cyclus van 42 dagen, erg vervelend maar zolang het werkt is er kans, op naar de volgende ronde!

Annette: geniet maar van het klussen en hopelijk over 1,5 week een positieve test

prinses: er is nog steeds hoop, zolang er geen ongi is :pray:

Yvonne: jou ronde kan ook starten! succes!

mamajel: spannend!

Esthe: oh, dat klinkt goed! wanneer ga je testen?

Debs: hoe is het met je zoontje? al wat beter?

en ook snips! spannend…

Mijn volgende nod is pas op 28 oktober, nog el even wachten dus maar goed nog even en de klustijd komt er aan :smiley: en aangezien ik een onduidelijke cycls heb nemen we een zeer uitgebreide periode :wink:

@Kee wrote:

Esthe: oh, dat klinkt goed! wanneer ga je testen? :

Woensdag! Durf niet meer voor mn nod :wink:

Ik ben erg afwezig laatste tijd. Paar vervelende dingen op prive gebied, die veel tijd in beslag nemen. Probeer mee te lezen, en reageer binnenkort even uitgebreid.

Voor iedereen die (bijna) kan testen, ik duim!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

En degene die :evil: zijn, jammer :hug: :-* op naar volgende maand!

Goeiemorgen meiden.

Ik ga zo testen :pray:

Spannend!!! :pray: Weet je al wat?

Mamajel wat spannend! Weet je al wat meer?

Esthe spannend hoor woensdag testen!! :pray:

Kee wens je heel veel klus plezier toe, klussen is geen straf he :wink:

Nettepetje owww shit zeg cyclus van 42 dagen laat die :twisted: voorbij gaan en dan ook weer fijn klussen :lol: tis voor een goed doel he hihi weet dat het een teleurstelling is maar gewoon positief blijven :slight_smile:

Annette88 :pray:

Dames hier nog niks!! Hopen dat het uitblijft en dat ik dan toch echt zwanger mag zijn! Wanneer kan ik het beste testen?

liefs,

@ mamajel: Ik duim voor je! :pray:

En natuurlijk ook voor alle andere die vandaag of morgen gaan testen. Ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn :mrgreen:

Ik had gisteren hele rare kleinek rampjes in mijn liesstreek. wat soms wat meer naar boven trok.

De duimen draaien dus heel erg hard hier…

Annette88, EstHe, mamajel en prinses1985 veel sterkte gewenst allemaal!! :-* Ik hoop erg voor jullie dat het zover mag zijn…!!

Nettepetje, helaas niet… jammer dat je zo’n lange cyclus hebt, maar ik hoop dat het de volgende keer raak is… :pray:

Zelf ervaar ik mijn NOD als vreemd: niet meer dan een paar druppels, de dag erna niets, de dag daarna een enkel drupje… Ik bestempel het maar als ongesteld zijn, maar ik ben gewend dat ik 1 a 2 dagen wel aardig wat kwijt raak… heel vreemd… :lol:

Hmmmm… ik ga net als nettepetje op naar de volgende ronde. Ik hoop dat dat het dan wel raak is…

Groetjes

Ik word gek hier :lol:

Ik heb allemaal krampjes en steekjes in mijn onderbuik/schaamstreek.

Ook begint mijn rug wat raar te doen… En aan de zijkant van mijn buik begint het wat te trekken.

Wil ik dit nou allemaal te graag of heb ik innestelings krampen?

Kan het ook nog mijn Ei zijn? :oops:

Sorry voor al de vragen :shifty:

Annette, ik zou geen antwoord weten op je vragen.sorry!

Yvonne, jammer :frowning: wel raar dat je ongi anders is als normaal…

Mamajel, en? en? en? Je houdt ons wel in spanning hoor!

Kee, veel klusplezier :wink:

Pff, ik wil zo graag testen! Maar heb mezelf verboden voor morgenochtend nog een test te doen… Wilde net mn test-foto van zaterdag posten, maar kan kabeltje van camera ineens niet meer vinden… Wilde even weten of jullie mn uber-lichte streepje ook zagen :angel: :mrgreen:

Laat morgen gelijk weten als ik tijd heb tussendoor op mn werk :wink:

Esthe: ok, duimen draaien voor morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

mamajel: zeggen dat je gaat testen en ons dan in spanning laten wachten… ik ben echt niet benieuwd :liar: Hopelijk ben je nu aan het vieren

Annete: zoals je zelf waarschijnlijk wel weet, heel moeilijk te zegen wat het is in deze periode, je zit nog in de klusperiode dus ik zou nog even het zekere voor het onzekere nemen :wink: Spannend!

Yvonne: voor mij mag het deze ronde ook raak zijn! Ineens ben je veel meer bezig met je cyclus waar je anders helemaal niet zo bij stilstaat en je maakt je overal ongerust over…

prinses: de dag na je nod?

Ik snap er niks meer van… Test van vanmorgen was negatief.

2x een test gehad met een licht streepje, en nu helemaal niks! :frowning:

Wacht nog paar dagen op ongi, daarna maar weer testen?

Pff…

Goedemorgen dames,

Hier nog geen :twisted: te bekennen maar wel krampen en het gevoel dat me buik strak staat! vreemd gevoel zeg maar,

@mamajel: ??? we wachten, spannend :pray:

@Esthe: welk merk testen?

Wil testen!!! maar ga mezelf bedwingen het morgen ochtend pas te doen.

Heb een kruitvat test thuis liggen :lol:

liefs,

Gebruik altijd kv testen… 2voor 5 euro…

Prinses, herken 't gevoel! dat heb ik ook…

Knap dat je nog kan wachten met testen :wink:

Gebruik zelf ook altijd kv testen!

Spannend allemaal he,

Ene kant zegt me gevoel ik ben zwanger anderzijds lijkt het erop of mijn :twisted: eraan komt.

Hoewel het gevoel anders als anders is maar goed kan tussen de oren zitten he,

liefs,

Daar ben ik weer

Er was een lichte 2e streep… maar ik doe vrijdag nog 1

Is er dan weer een 2e streep…dan juichen we :wink:

Grrrrr… ik word zenuachtig van jullie… :oops:

Grappig hoe ik nu ook al zenuachtig voor jullie uitslagen kan worden…! :slight_smile:

Prinses, mamajel en esthe veel sterkte in deze zenuwdagen…!! :wink:

Sorry, maar wat zijn kv testen? Is dat een bepaalde merk of zoiets?

Groetjes

Oww wat super mamajel :lol: duim voor een duidelijker streep :thumbup: dan gaan we een feestje bouwen met een glaasje druivensap hihi we wachten af mop :lol:

Yvonne77 dat zijn Kruitvat testen hihi

liefs,

@prinses1985 wrote:

Ene kant zegt me gevoel ik ben zwanger anderzijds lijkt het erop of mijn :twisted: eraan komt.

Dat gevoel heb ik juist helemaal niet…

Zit mezelf ook gek te maken hoor, probeer er de komende dagen even niet zo mee bezig te zijn (zucht, als dat maar lukt…) en dan test ik over paar dagen wel weer… Zaterdag,zondag ofzo…

Mamajel, dat klinkt hoopgevend! Ik blijf duimen! :pray:

Ik duim trouwens voor iedereen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Zitten best met veel in de spannende dagen.

Ik voel me wel zwanger…heb pijnlijke borsten, en dat

herken ik zo van de meiden :wink: