Wat spannend toch voor iedereen!! Ik leef helemaal mee joh!!
mamajel: een streep is een streep ik juich al voorzichtig :dance: Hoop op een duidelijkere streep vrijdag
Esthe: :hug: waarom kan het nu niet gewoon duidelijk zijn…
prinses: ow, wat spannend
Goeiemorgen meiden.
Spannend allemaal he?
Ik vind dat het snel morgen moet worden
Vandaag ga ik eerst de tandarts bellen, heb al een poosje een gaatje in een kies en die doet me nu toch wel aardig zeer. Zal zonder verdoving gaan maar goed… dat is nu even niet anders.
Verder ga ik straks naar de lidl…daar zijn vanaf vandaag gitaren te koop en en de jongste wil die graag voor dr verjaardag. Dus hup, mama gaat op pad.
Gister zou ik ook bericht krijgen over een baan, maar helaas, stom via email…de keus was niet op mij gevallen. Bevalt de andere niet, dan nemen ze alsnog contact met me op. Nou ja… we zien het wel.
En nu de meiden naar school brengen.
een fijne dag allemaal :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
volgens de telling… 8 juni 2011
als je hem in het echt ziet…is de 2e streep duidelijker
Nou ik zie het streepje vanaf hier ook hoor :mrgreen:
Je bent zwanger :dance:
Heel erg gefeliciteerd! :-*
GEFELICITEERD!!!
Jeetje wat snel!! Goed zeg!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wie volgt??
Gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:
@mamajel wrote:
Er was een lichte 2e streep… maar ik doe vrijdag nog 1
Kon je je toch niet inhouden

Echt super!!! :dance: Nog geslaagd voor de gitaar?
Ook nog ja… geweldig ding…al ligt ie nu in de kast tot dr verjaardag
Gefeliciteerd!!!
Onze eerste zwangere!!! :-*
Vandaag voor het eerst wat ongi geworden. (niet echt rood rood maar meer bruinachtig, is toch een beetje ongi???)
De eerste keer sinds het spiraal eruit is!
Ben best wel een beetje blij. Nu kan ik het hopelijk wel een beetje bijhouden. Ik weet alleen niet of mijn banner goed staat. Cyclus tijd weet ik niet, heb ik op 28 dagen gehouden. In de banner heb ik de datum van vandaag gezet. Eerste dag van de menstruatie.
Heb ik dat dan goed gedaan? Er staat nu 28 dgn tot redday maar ben geloof ik nu voor het eerst iets ongi.
Mamajel jeetje zeg wat SUPERRRRRRRRR gefeliciteerd!!
Je zal wel geheel in je nopjes zijn,
Ben erg blij voor je :lol: :lol: :lol:
Hier nog geen Ongie en test zegt negatief pfff
WOEHOE!! Super onze eerste zwangere!!!
Van harte gefeliciteerd Mamajel!! Ik zie het streepje ook hoor!!!
Het nieuwe lijstje, klopt alles tot zo ver?
Willen jullie (Als jullie ze weten) jullie NOD's doorgeven? Zet ik ze er bij op.
Zelf vond ik het erg lastig om op te schrijven wat nou mijn NOD zou zijn...
Heb maar gewoon de langste cyclus aangehouden, die van afgelopen maand 42 dagen..
Hoi,
Volgens mij is mijn NOD op 29 oktober…
Pfff… 42 dagen is wel héél lang hoor…!! :shock:
Ja lang he, was 12 dagen overtijd! Vreselijk, ik hoop natuurlijk dat het een eenmalige uitschieter was, maarja…
Bedankt Yvonne ik zet je NOD even op het lijstje en dan plaats ik de nieuwe vanavond denk ik even.
Hoi hoi
Ben ik weer , wij zijn op vakantie geweest.
Met onze zoon ging het niet zo goed voor de vakantie aan het is uitgelopen op een longontsteking. Gelukkig is die nu weer helemaal de oude. Alleen word die maandag geopereerd.
Mama Jel jeetje dat is snel van harte!!!
Hier dus geen idee wanneer ik me eisprong heb omdat ik nu geen medicatie heb voor een eisprong hopelijk was het afgelopen week. ( we hebben al met al niet veel geklust haha) Komt ook omdat je met een hele fam op vakantie bent en een zieke zoon hebt…
mamajel: proficiat :dance:
mamajel gefeliciteerd!!!
hier nog steeds geen ongi te bekennen.
we wachten maar weer af.
Hoe gaat het dames?
Al tekenen van een mogelijke zwangerschap?
Hier heb ik echt een brakke nacht achter de rug. Schijnbaar vond mijn lichaam het prettig om eventjes mijn maag/darm stelsel leeg te maken.
Ik heb dus de halve nacht op de wc gezeten met een bak voor me. Ik was kots misselijk maar heb gelukkig niet hoeven spugen. :sick:
Verder voel ik me echt een tien-tonner… mijn buik is helemaal opgezet.
Ik hoop eigenlijk dat dit tekenen zijn van een mogelijke zwangerschap?
Nou ben vandaag dan toch echt ongesteld geworden. Had sinds gisterochtend al kramp dus wist dat er aan zat te komen.
Heb wel de ergste buik-krampen gehad sinds jaren!! :shock: op bed gelegen, was er helemaal beroerd van… Nu gaat 't wel weer. Cyclus deze maand 32dagen, zet em nu weer op 30 (gemiddelde ) dus nod 9 november.
Annette, ik hoop voor je dat 't een goed teken is. Nog paar daagjes wachten, dan weet je meer
Debz, het zit je ventje ook niet mee! Waaraan wordt ie geopereerd maandag?