Ik zie wel een licht streepje hoor!!
Streep is streep… maar hij is idd wel heel licht… Zou over 2dagen nog keer testen, dat zou hcg toegenomen moeten zijn, en dus de streep dikker.
Ik vind een streep ook een streep :lol:
Ik hoop voor je dat ie over 2 dagen duidelijker is en dat je zwanger bent :mrgreen:
als dat een horizontaal streepje moet zijn dan ben je zwanger als het een plusje moet zijn zie ik niks :roll:
Hier dan toch de :evil: :evil: op bezoek… 35 dagen dus, valt al bij al nog wel mee en precies zoals ik gedacht had, als ik die stomme test niet had gedaan voor de tandarts dan was ik vast wat minder ongeduldig geweest :liar:
Nettepetje: misschien zie ik een heel vaag lijntje voor een plus, hopelijk wee je over enkele dagen meer :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
debz: :hug: op naar de volgende ronde
mamajel: gefeliciteerd!
Annette: hopelijk krijg jij ook snel duidelijkheid
Goedemorgen!
@ Kee, helaas, jammer hoor! Op naar de volgende ronde :hug:
Dit is zo’n + - test. + zwanger en - niet.
Mijn vriend zag ook niets hoor in eerste oogopslag, pas toen ik zei waar hij moest kijken… en toen moest hij nog zijn best er voor doen :lol:
Ik wÃl ook wel heel graag iets zien natuurlijk :oops: :oops: :oops:
Maar ik wacht wel af, morgen nog maar eens proberen.
De hoop is er natuurlijk, maar ik ga nergens vanuit.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Wij gaan vanavond naar Deventer (kom ik vandaan), mijn vriend gaat naar de voetbal (go ahead eagles) met zijn kameraden en mijn vader en ik ga naar mijn moeder, dat is altijd wel gezellig!
Zaterdag dan viert mijn vriend zijn verjaardag nog voor de vrienden en zondag gaan we naar NORMAAAAAAL :shock: :lol: in Hummelo!
Ik ben héél benieuwd!
hmm, ik zie echt geen plusje :oops:
Sorry!
Dit weekend word een super weekend. Vanmiddag komen er wat vrienden van mijn vriend langs. Om het huis te bekijken. Hij is helemaal in zijn nopjes. :mrgreen:
Morgen gaan we uit eten om te vieren dat we voor een kindje gaan :inlove:
En zondag ga ik naar een reptielenshow in Antwerpen. Eindelijk wat leuke aankleding kopen voor het terrarium van onze landschildpadden. Dus dat word ook super :dance:
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! :-*
Ik schrijf ook op een ander forum (geen zwangerschapsforum, maar wel eentje met een zwangerschapstopic), daar waren wel wat meiden die het ook zagen, maar ook wat die het niet zagen. Misschien is het ook per beeldscherm verschillend (qua contrast zeg maar)
Maakt ook helemaal niets uit, ik wacht rustig af tot morgen en dan doen we een nieuwe poging. En voor nu, ik hoop het echt, maar ik ga nog even nergens van uit
Nettepetje zoals je miss al uit mijn antwoord begrepen heb zie ik ook helaas geen + maar ga natuurlijk helemaal duimen dat het wel zo is
weet je, ik heb veel liever dat jullie eerlijk zijn, dan dat jullie me naar de mond gaan praten!! :-* :thumbup:
Vanmiddag moet ik nog even werken en dan weeeeeekend!!
Voel me niet zo lekker vandaag! Hele tijd duizelig pfff en dat voor het weekend blehhhh,
Hallo allemaal,
Het is al gezellig druk hier. Wil me hierbij ook nog even aanmelden, wel een late aanmelding maar vooruit! September is nog niet om!
Het zal ons eerste kindje gaan worden en ik vind het erg leuk dat er zoveel jonge mensen aanwezig zijn hier!
Linds86, welkom! Gezellig dat je er bij komt!
September is idd nog niet om, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Prinses1985, dat is niks net voor het weekend… Gaat 't ondertussen al iets beter?
Kee, jammer! :hug:
Hier en duidelijke menstruatie opgetreden.
Nou krijg ik deze ronde geen hormonen omdat we op vakantie gaan en ze dan geen echo kunnen maken :x Ben best boos voor ons is het wel heel belangrijk omdat ik dus geen eisprong uit mezelf heb :naughty:
Nu moet ik dus weer wachten
Nettepetje sorry ik zie ook geen plus, maar een tip die van de kruidvat 2 voor 5 zijn heeel goed
Linda: welkom hier
Het word al druk hier :lol:
Linds: welkom!
prinses: :hug: hopelijk valt het allemaal nog mee
Annette: veel plezier in Antwerpen (daar woon ik namelijk :lol: )
Nettepetje voor morgen!
het weekend :ben blij dat het er is, 't zal niets spectaculairs worden, kinderen en ik zijn moe van de week werk, kdv en school. Morgenmiddag een verjaardag van en nichtje en mijn man en mijn schoonvader gaan de badkamer tegelen :dance: (hopelijk hebben we dan tegen eind oktober terug een badkamer)
Welkom Linds!
@ Prinses, beterschap, ik hoop dat je je inmiddels iets beter voelt!! :-*
@ Debz, he wat vervelend dat wachten zeg! :hug:
Bdankt voor de kruidvat-tip. Ik ga er eens naartoe!
Hier nog steeds geen ongesteldheid, vanmorgen opnieuw getest.
Streepje is IETSJES, maar dan ook écht IETSJES beter te zien, maar nog altijd héél erg licht. Durf dus nog altijd nergens op te hopen. Ik ga denk ik vanmiddag die kruidvat test eens halen, om daar morgenvroeg eens een testje mee uit te voeren.
We zullen wel zien
Wat een gedoe met die testen. Kruidvat moet het dus gaan worden als ik jullie zo hoor!
Iedereen in ieder geval een fijn weekend. Mijn vriend zit in het buitenland dus voor mij een lekker saai bankhang weekend. Niet echt gezellig maar kan wel eens heerlijk ontspannend zijn! Nu nog een goed boek scoren en mijn weekend kan niet meer stuk!
:-*
hoe gaat het hier met iedereen?
Ik ben nog een beetje brak van gisteren. Maar de beurs in Antwerpen was wel heel erg geslaagd.
Goedemorgen
Hier een heel druk weekend met 3 verjaardagen gehad.
Nu langzaam maar de boel aan kant maken.
Ik ga zo eerst eens de tafel dekken voor de meiden.
Hoi dames,
Heel het weekend dus zwaar beroerd geweest! Vannacht ook migraine gehad dus gaat lekker! Hoest met jullie??
liefs,
Linds, nog een goed boek gevonden?!
Nettepet, weet je al iets? Alweer opnieuw getest, of toch nog even wachten…?
Op je test van zaterdag zag ik echt een heeel licht streepje, iets links…
Annette, wat voor beurs had je in Antwerpen? Lekker dagje weg geweest dus…
Prinses, gaat 't nu weer iets beter? En ook nog migraine erbij :twisted: dat is even flink k*t…
Debz, lekker dan, dat je daarop moet wachten…!
Maare, je gaat dus nog wel op vakantie? Wanneer en waarheen?
Bij/met mij alles goed. Niks bijzonders. Nog een week (ietsjes meer…) voor mn NOD, 1e ronde dat we ‘echt’ meedoen. Vind het zoo spannend! :mrgreen:
klus-periode is voorbij, en nu zien we 't wel.