september stoppers 2005?

ja het leukste is het om het een verrassing te laten, als is dat wel erg moeilijk hoor. Overigens laten we onze ouders wel in die waan hoor. Ik zou het niet leuk vinden als ze weten dat we er mee bezig zijn.

Nee, Jolan ben nog niet ongesteld, maar ja misschien ook niet zo gek net na het stoppen van de pil. Ik wacht wel af. Had wel buikkramp vanmorgen, dus wie weet. :think:

Ikke80

Ja een verassing is altijd het leukste, alleen weet ik niet hoelang ik mijn mond zou kunnen houden, (ik hoop 12 weken) maar vertellen dat ik gestopt ben met de pil dat zou ik niet doen dan heb je elke maand z’n vragende blik.

:-* jentel

Moet nog even wat kwijt, Wij zouden in Januari voor het eggie gaan,Maar het is NOVEMBER geworden kunnen niet langer wachten.

Jeeeeej jentel wat leuk, november is al bijna nog een dikke 2 maanden!!!

Morgen moeten bij mij de duivels komen :evil: en dan in sept ook nog een keer en dan beginnen we!!! Dus eind sept zeg maar!!! Kan niet wachten…maar verwacht er niet teveel van want mn cyclus is sinds de zwangerschap een beetje door de war

Jentel, leuk dat het eerder is geworden. Jullie gaan in november toch ook naar Mexico??

Bij mij begint het streepje op de ovulatietest nu toch goed zichtbaar te worden… maar dat betekent wel dat als het niet raak is, ik met de :evil: :evil: zit als we op vakantie zijn :?

Garfield

Ja november ik ben super blij Wij gaan begin November na Mexico dus daar nog lekker een drankje drinken (hoop voor het laatst :wink: ) En dan voor het eggie :smiley: .

Ja leuk joh! Lekker doen hoor!. Hier nog steeds geen :evil: te bekennen. Hmmm had eigenlijk wel gedacht dat het zaterdag zou komen, omdat ik twee weken ervoor veel kramp in mn buik had. Misschien ben ik er wel teveel mee bezig :smiley: Hoop echt niet dat het maanden gaat duren hoor!

Het zal bij ons ongeveer half/eind september worden. Ik ben vanaf vandaag begonnen met foliumzuur… haha toch grappig weer een stukje verder.

Ikke80

Gaan jullie ook nog niet voor het eggie :?:

Wat raar dat het er nog niet is.

Wachten duurt lang he.

…zeker… wachten duurt lang. Jeetje volgens mij komt het gewoon doordat ik er teveel mee bezig zijn of zo! :wall: En nee wij gaan (nu) nog niet voor het eggie. Ik wil in ieder geval een keertje ongesteld geworden zijn (als het in ieder geval geen maanden duurt). We zullen zien. Ben volgens mij nog nooit zo bezig geweest met bijhouden wanneer ik ongesteld moet worden. Het is nu 34 dagen na mn pil :evil: Nou ja we zien wel. Er verschijnen wel pukkels op mn gezicht, misschien een teken :lol:

Ikke80

:lol: :lol: Wie weet.

En ben je al ongie :?:

Ik ben benieuwd of het bij mij op tijd komt :?:

dikke puist was inderdaad de voorbode :smiley:

Wel fijn nu weet je teminste waar je aan toe bent.

Zo wil je dat het komt, en de volgende keer wil je dat het weg blijf. :wink:

Ja, voorheen had je het liever niet en nu zit je er soms behoorlijk op te wachten!! Ik las wel van meiden hier dat ze hun eisprong konden voelen, maar dat had ik dus nog nooit (bewust) meegemaakt. Maandag had ik ontzettende kramp en qua ovulatietest kwam het ook precies goed uit. Maarja, mijn moeder en ik hebben allebei nierontsteking gehad en dan heb je dus ook steken in je zij. Nu had ik haar dus gebeld, of het dat volgens haar was, maar omdat het meer aan de voorkant zat, zei ze dat het ook van mijn eierstokken kon komen. Nu maar hopen dat ze er niets achter gaat zoeken… :?

Garfield

He Dames,

Ben ff niet meer geweest maar er is niet zoveel gekletst zie ik.

Ikke80: ongi geworden zie ik…nou 34 dagen na je pilstop is echt netjes hoor, bij sommige meiden duurt het maanden…bij mij duurden het 33 dagen na mn pilstop. Ik ben nu ook zwaar ongi…dus half sept nog een keer en dan GAAN WE ERVOOR!!!

Garfield: ik heb nog nooit mn eisprong gevoeld…maar wat jij hebt…en dat in combinatie met een positieve ovulatietest…ik denk wel dat het je eisprong is dan hoor. Nu nog goed klussen!! :wink:

Meiden, ik heb echt het gevoel dat mijn ongie er aan zit te komen, dan zou ik dus een cyclus hebben van 28 (nou dat is wel erg op tijd)

Maar volgens mij zit ik er wel heel erg op te wachten.

Jolanda24; Midden September stoppen spannend.

Jentel, dat zou inderdaad keurig zijn! Vooral ook prettig als het zo keurig blijft, dat scheelt een stuk…

Garfield

Ja het zou te mooi zijn, ik ben het nu nog niet (ga elk uur even kijken)

Hoe zal het zijn als we voor het eggie gaan. :lol: :lol:

Tja, in het begin zal je er wel volop mee bezig zijn denk ik. Ik had dat ook en het is wel iets minder geworden. Maar ik weet nog niet hoe het gaat als ik in de buurt van mijn NOD kom :think: Ha ha!

Garfield

Ja wie weet, ik moet er gewoon niet meer aan denken. :lol: :lol:

Makkelijk he