september stoppers 2005?

Ik heb vanacht gedroomd over een super zwaare bevalling :lol: :lol:

Ik heb de hele nacht niet meer geslapen (dus als iemand een bevalling van drie uur heeft gehad) klinkt dat wel erg fijn :wink:

Maar z’n dikke buik heerlijk lijkt mij dat.

:-* jentel

Ja ik ben ook een geluksvogel hoor…het ging bij mij allemaal erg snel (gemiddeld is zo’n 12 uur voor een eerste bevalling dacht ik) maar je hebt niet continue pijn…het komt met pieken en dan is het weer weg en voel je niks…tuurlijk er zijn genoeg vrouwen die een helse bevalling hebben maar ach…ik zou me daar nog niet onnodig druk over gaan maken…dat kan na 8 maanden ook nog :mrgreen:

maar goed voor mensen die hun eerste krijgen is het natuurlijk onbekend terrein…dus ik snap dat je je dan toch wat zorgen maakt…

Het is fijn om niet allen maar negatieve verhalen te horen,

en het hoort er gewoon bij we zullen wel moeten :lol: :lol:

Hallo!!

Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel meegelezen hoor. Ik word soms gek van mijn eigen gevoelens, dus probeer er soms een beetje afstand van te nemen. Maar september komt al in zicht. We gaan eind september er echt voor! Ik vind het echt enorm spannend hoor. Zo’n dikke buik lijkt me geweldig en hoop dan natuurlijk een mooie buik te krijgen! :mrgreen: :mrgreen:

Op de een of andere manier ben ik ook niet echt bang dat het niet zou lukken of lang zou duren. Voorgevoel, maar die klopt vaak behoorlijk goed. We wachten wel af :pray:

Als het goed is zou iik deze week weer voor het eerst ongesteld moeten worden. Ben benieuwd, maar ook daar maak ik me niet zo’n zorgen om. Ik denk dat ik een eisprong gevoeld heb! Een bevalling denk ik nog helemaal niet over na hoor! Eerst maar eens zwanger zien te raken, die bevalling gaat dan ook vast wel lukken. Iedereen weer veel succes en Elmo van harte :thumbup:

ikke80

Ik weet wat je bedoel soms moet je je zelf dwingen om wat anders te doen (of te denken) anders denk je nergens anders meer aan.

Het komt allemaal wel goed.

Toch lijkt het wat minder te worden bij mij, maar misschien is dat omdat ik nu in de dagen zit dat er niets gebeurt. Na de klusdagen wordt het natuurlijk wel weer ontzettend spannend, dus dan zal ik er toch wel weer volop mee bezig zijn… :roll:

Garfield

Het is fijn om er even niet aan te denken maar dat duurt niet lang :wink:

He meiden,

Het is een beetje stil hier. Van het weekend hebben we afgesproken dat we na mijn volgende ongesteldheid (sorry vindt ongi niet zo) gaan stoppen met de voorbehoedsmiddelen. Maar ja eerst nu nog even ongesteld worden en dan nog een paar weekjes wachten. Het is natuurlijk de vraag of het daadwerkelijk na vier weken komt. Officieel zou het vandaag moeten zijn, maar ik heb zo’n idee dat het het weekend wordt (denk 2 weken geleden een eisprong te hebben gevoeld. Dus het aftellen is nu echt begonnen. :smiley: :smiley: In ieder geval nog weekjes. Over een weekje begin ik denk ik met foliumzuur slikken.

Vanmiddag op mijn werk vroeg een collega rehtstreeks wanner ik dacht kinderen te zullen krijgen (we hadden het daar over) Nou euh :oops: :oops: Kon me goed inhouden want wil dat toch echt stilhouden. Het is wel moeilijk hoor!

Ikke80

Je heb gelijk ik zou het ook stil houden.

Maare wat spannend allemaal zeg nu echt voor het eggie. :smiley:

Ik zou het ook stilhouden, het kan natuurlijk een tijdje duren en dan is het niet fijn als mensen er steeds naar vragen…

Ikke80: is je ongi al gearriveerd??

xxx Jolanda

Ik merk toch dat ik er vooral in het begin veel moeite mee had om niets te laten merken. Nu is het nieuws er voor ons een beetje af, dus dan kun je het ook makkelijker een plekje geven. Op mijn werk klets ik met iedereen mee alsof er niets aan de hand is, maar er is ook nog niemand die het me recht op de vrouw af heeft gevraagd.

Wel iemand waar ik mee tennis, maarja, dat werd dus een leugentje om eigen bestwil zeg maar!

Garfield

Ik krijg altijd gelijk een rood hoofd als ik lieg dus ik hoop dat niemand het aan me zal vragen.

Nou Jentel, daar heb ik ook wel eens last van. Tegenover mijn ouders wordt het echt moeilijk. Laatst zei ik dat ik het kleine kamertje wilde schilderen. Toen zei mijn moeder: lichtblauw… en toen zei ze: of lichtroze? Daar wist ik me gelukkig wel uit te redden, maar dat moet dus niet te vaak gebeuren :doh:

Garfield

Ha,ha mijn vader wil zo graag opa worden dat hij het vaak vraag aan mij of mijn schoonzus, toen we er nog niet zo mee bezig waren kon ik me er makkelijk uitlullen maar nu heb ik er steeds meer moeite mee.

Nou, mijn broer en schoonzus gaan voor de tweede en dat weet iedereen in de familie, dus de aandacht is vooral op die twee gericht. Dat scheelt dus ook wel een beetje :wink:

Garfield

Dat is wel fijn ja.

Gister wat gedronken bij de buren, hadden we het over vakantie zegt de buurman je weet nooit wat de toekomst brengt mischien hebben jullie dan wel een kleine :shock:

Het lijkt wel alsof het op mijn voorhoofd staat.

Het begint bij mij en mijn vriend nu wel heel erg te kriebelen :smiley:

Ha ha,

Mensen in de buurt maken eigenlijk altijd wel een opmerking, alleen weet je nu misschien minder goed er een houding bij te geven. Gisteren zei mijn tennismaatje ook zoiets van dat ik nog wel beter kon worden, maar dat ik er dan vervolgens misschien een tijd tussenuit ben als mijn vriend en ik voor een kind gaan. Dan reageer ik ook maar zo van, dat zien we tegen die tijd wel. Er gaat pas een belletje bij ze rinkelen als je dan heel moeilijk gaat zitten kijken van hoe weet hij dat nou…

Maarja, spontane reacties heb je niet altijd in de hand!! Ik had het gelukkig alleen heel erg toen we het besluit net hadden genomen.

Groetjes Garfield

Garfield, dat is wel handig dat je broer ook bezig is…dat leidt de aandacht lekker van jullie af.

Van ons denkt op dit moment denk ik niemand dat we voor een 2de gaan, Sam is 7 maanden bijna dus ik denk niet dat iemand vewacht dat we nu alweer gaan beginnen.

Jolanda, dat is denk ik ook wel een lekker idee. Het is gewoon zo gaaf als je mensen er echt mee kunt verrassen. Lijkt mij tenminste!

Met volleybal zitten we komend seizoen eigenlijk met een tekort aan mensen, zelfs als ik wel meespeel. Ik kwam gisteren iemand van het bestuur tegen en toen heb ik dus tóch een spelerskaart besteld voor het komend seizoen. Tja, dadelijk duurt het heel lang en dan mis ik het voor niks. Met mijn studie erbij kan ik sowieso niet alle wedstrijden, maar in ieder geval toch een heel aantal.

Garfield

Ja ik zou gewoon lekker doorgaan met je leven…stel dat je zw bent en je kunt het niet opbrengen kun je nog altijd stoppen…

Ja ik vind als het een verassing is voor iedereen dat het dan het leukste is…dat was bij Sam ook…toen we terug kwamen van onze honeymoon hebben we het verteld, toen was ik 12 weken…het was echt een shock :shock: voor iedereen…er waren wel wat mensen die het verwachtten dat wij na ons huwelijk voor een kindje gingen maar niemand dacht natuurlijk dat ie op de trouwdag al in mn buikje zat :mrgreen:

Maar uh Garfield, ik zou als iemand wat vraagt gewoon ontkennen…gewoon zeggen dat je het wel ooit wilt maar nu nog niet…mensen mogen denken wat ze willen maar zeker weten doen ze toch niets zolang jullie niks zeggen…

:slight_smile: