september stoppers 2005?

Nou, als we een meisje krijgen, wordt het gewoon 1 naam en als het een jongen wordt, zitten beide opa’s erin. Het lijkt me niet dat iemand daar een probleem mee zal hebben… Maargoed, ik vind het altijd wel gewaagd om zover vooruit te praten, want het moet eerst nog maar eens lukken allemaal :eh:

Garfield

Daar heb je gelijk in eerst :thumbup: :thumbup: dat het lukt,

en allebij de opa’s erin verwerkt daar zou niemand moeite mee hebben .

:-* jentel

Net tijdens het eten aan mijn vriend uitgelegd wat een verslavende werking dit forum heeft en dat ik dat eigenlijk niet zo goed van mezelf snap. Maar die lieverd zegt dat hij het wel snapt!! :dance:

Garfield

Ja namen leuk he…

Wij wisten meteen de jongensnaam…we vonden beiden Sam een superleuke naam…o en zijn 2de naam (die we nooit gebruiken…staat alleen in zn paspoort is Harry want allebei de opa’s heten zo (mijn vader is overleden) dus dat vonden we wel leuk)

De meidennaam was verschrikkelijk…alles wat ik mooi vond, vond manlief lelijk en omgekeerd…dus zijn we tot een compromis moeten komen…o en die naam die ga ik, mocht ik toch nog ooit een dochter krijgen, niet meer gebruiken…

Ik weet nu al (als het aan mij ligt :smiley: ) de jongens en meiden naam voor de 2de…magoed zoals Garfield al zei…moet ook nog maar lukken weer…

Slaap lekker

kusjes.

tuurlijk garfield…logisch dat dit verslavend is…hier kun je lekker kletsen over zwanger worden terwijl in je omgeving niemand nog van iets weet haha…

By the way…vind jij Garfield leuk omdat je die naam als Nickname gebruikt??? Ik ben helemaal weg van Odie namelijk had ook een geboortebord van Garfield en Odie in de tuin staan toen sam geboren werd…

Het is hier erg verslavend maar dat kan ook niet anders tegen wie moeten we anders hierover kletsen (ik heb het maar aan een vriendin verteld) en om haar nu de hele tijd op te bellen is ook zo wat :lol: :lol:

haha, nou dat zal ze vast niet erg vinden Jentel…maar hier zitten we allemaal in het zelfde schuitje dus dat is wel leuk…kunnen we met elkaar meeleven.

Nou, dat zal het dan wel zijn, ha ha! Alleen verbaast het me zo, dat zelfs nu het een periode is waarin niks kan gebeuren/ontstaan ik toch steeds even kijk… maargoed, ik ben dus gewoon verslaafd.

Garfield is trouwens een nickname diemijn zus vroeger gebruikte. Zij was er helemaal gek van. Ik vind het ook wel grappig, maar verder niet speciaal ofzo.

Groetjes!

heej meiden,

ik wil jullie even moed geven, na bijna een heel jaar proberen en teleurstellingen was het nu eindelijk raak!! Ik ben zwanger! Ik ben echt heel blij, maar durf niet teveel want het is nog pril!!

Duss septemberstoppers…zet m op he!!

Greetzz een hele blije Elmo

Elmo : GEFELICITEERD MEID super voor je!!!

Elmo, gefeliciteerd!!!

Ik had vandaag contact met iemand die een boekje heeft met bevorderende standjes… ben benieuwd :wink:

Garfield

ELMO gefeliciteerd (lekker genieten hoor)

Jentel,

Ik zie dat je de groene zone zit!! Raar idee eigenlijk, dat je iedereen zo een beetje in de gaten kunt houden. Nog steeds de beheersing om tot januari te wachten?? Een vakantie schijnt er trouwens ideaal voor te zijn!!! :wink:

Garfield

hihi dat is waar Garfield, maar zo kunnen we ook met elkaar meeleven en hoeven we niet steeds te vragen op welke dag we zitten enzo…

en als iemand in de kluszone zit weten we ook waarom ie ff een paar dagen niet post :mrgreen:

Precies, ha ha!

Ik heb net nog even dikke buiken plaatjes bekeken, maar dan begin ik voor het eerst toch ook een beetje bang te worden :shifty:

Garfield

Waarvoor garfield, dat je dikker word??? Ach het is echt heel speciaal zo’n dikke buik :smiley:

Het wordt steeds moeilijker hoor meiden maar wie weet in de vakantie,

En het is wel raar dat iedereen weet waneer het moet gebeuren maar ook wel leuk.

Nou, meer het idee dat wat er in die dikke buik zit, ook een keer uit moet! Dat dik worden hoort er juist bij toch?!

Gerechtvaardigd dik worden, ha ha!

Garfield

Ja het moet er idd ook nog uit…maar daar ga je vast pas aan het eind van je zwangerschap aan denken…eerst heb je nog 9 maanden de tijd om eraan te wennen en van andere dingen te genieten…en echt als je eenmaal je kindje in je armen hebt ben je alle pijn vergeten…echt waar!!! Ik heb echt een snelle vlotte bevalling gehad (maar 3 uurtjes ofzo)…ik heb een lage pijngrens maar vond het echt reuze meevallen!!!

Dat zijn geruststellende berichten, haha! Ja hoor, als het eenmaal zover is, ga ik er volop van genieten. Dat weet ik haast wel zeker!!

Garfield