september stoppers 2005?

Hallo,



Ik ben nieuw hier. Vindt het leuk om verhalen van iedereen te lezen en hoop dat er nog meer meiden tegelijk stoppen als ik. Ik ben inmiddels gestopt met de pil, maar we willen nog even wachten voordat we er echt voor gaan. :shifty: Het zal ongeveer september worden. Maar ondanks dat zit het enorm in me hoofd en vind ik het geweldig erover te lezen. Misschien is het ook leuk tips uit te wisselen hoe je goed voor te bereiden. Ik hoop dat alles snel op gang komt (na 8 jaar pil). Spannend hoor allemaal. Het is een hele nieuwe wereld! Wie gaan er nog meer vanaf september voor een kindje :?: :smiley:



Groetjes

Wat spannend allemaal :shifty: .

Ik lees ook alles wat hier op de site staat,

Wij willen in Januari voor het eggie gaan en zijn er ook al erg mee bezig.

Het is fijn om verhalen van anderen te lezen.

Nou hoop dat het snel lukt. (we horen het wel)

:-* jentel

Wij hadden januari ook als datum, maar het gevoel wordt te sterk denk ik, dus we hebben het wat vervroegd!! Wel spannend wanneer ik weer ‘gewoon’ ongesteld wordt. Is afwachten als ik de andere verhalen zo lees. Wat doen jullie om je verder voor te bereiden?

Wat leuk dat jullie ook januari hadden (ik weet ook niet of wij het volhouden)

Wij doen verder nog niets om ons voor te bereiden.(en jullie :?: )

Ik ben deze maand voor het eerst gestopt (moet nog ongi worden)

Ik hoop dat het snel op gang kom (al die verhalen maken je wel zenuwachtig :shifty: )

:-* jentel

Grappig, ben ook deze maand gestopt met de pil en wacht nu geduldig af of alles weer netjes op tijd komt. Kan inderdaad lang duren als je het leest! Ik ben al een keertje eerder gestopt en toen begon het gewoon na 4 weken, dus ik heb goede hoop. Ben benieuwd of jullie wel zolang kunnen wachten. Het gevoel werd hier sterker! :smiley: :smiley:



Nee wij doen op dit moment niks om ons voor te bereiden. 4 weken van tevoren starten met foliumzuur en gewoon gezond proberen te eten. Verder niet te druk over proberen te maken, maar jah volgens mij ga je het toch bijhouden wanneer de meeste kans is…

Je heb gelijk dat je je eigen niet zo druk moet maken gewoon zoveel mogelijk gezond leven. (makkelijker gezegt dan gedaan)



Gelukkig dat het toen gelijk op gang kwam dan zal het nu ook wel zo zijn ik zal voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-* jentel

hoi dames ik ben vorig jaar september gestopt met de pil en inmiddels zwanger.

ik las dat jullie verder niets aan voorbereiding gaan doen, behalve gezond leven.

ik moet zeggen dat ik na een half jaar pilloos ik zwanger ben geraakt en ik heb er niks speciaals voor gedaan, ik heb lekker mijn leventje verder geleid zoals het ging, en nergens aan gedacht (behalve aan zwanger worden).

dames alvast veel succes en dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Gefeliciteerd met je zwngerschap :smiley:

:-* jentel

Heej meiden,



Hier nog een september-stopper van vorig jaar!! helaas ben ik nog niet zwanger, dus ook dat kan gebeuren! Maar goed, ik geef de moed nog lang niet op hoor!!



Ik wil jullie in ieder geval veel "klus"plezier wensen zoals we dat hier noemen en ik hoop voor jullie dat het wachten snel beloont word!!



Greetzz Elmo!

Dat is lang wachten (ga je al een jaar voor het eggie) of ben je een jaar gestopt :?:

:-* jentel

heej Jentel,



Ik ben begin september gestopt en eigenlijk ook niet aan andere bescherming meer gedaan, dus gelijk eigenlijk voor het eggie! Maar goed…met mij zijn er nog 3 anderen die sinds vorig jaar september gestopt zijn dus ik ben gelukkig niet de enige! Ik hoop voor jou/jullie dat het toch sneller raak mag zijn hoor…want het is best slikken iedere keer weer!!



Maar goed…ik ga voor jullie duimen!! En ik hou jullie in de gaten hoor!!



Succes!! Elmo

Ik geloof dat je iedere keer toch weer teleurgesteld ben,(maar ja)

Ik zal ook voor jou duimen :thumbup: :thumbup:

:-* jentel

Ook wij gaan er weer voor in September…ben echt af aan het tellen nu…mag ik hier met jullie mee kletsen?



groetjes Jolanda

Natuurlijk mag je mee kletsen (gezellig)

Het wordt jullie tweede al wat gezellig zo snel achter elkaar.

:-* jentel

Hoi meiden,

Ik ben in april gestopt, maar ik wilde eerst een paar keer een normale cyclus. Ik had toen een cyclus van 30 dagen en daarna van 33 dagen. Leek dus wel normaal te gaan, maar nu zit ik al op dag 41!! Ik voel niets raars en de test die ik vrijdag heb gedaan was negatief…



Groetjes,

Garfield

He Garfield,



Het kan best zijn dat je lichaam ff moeten wennen aan een leven zonder pil…dus je kan best een tijd onregelmatig zijn…mijn tip: ga teunisbloemolie slikken (kruidvat 5 euro voor 60stuks) 1 per dag. Daar wordt je cycles korter en regelmatig van…



ik zal me nog even snel voorstellen…ik ben Jolanda 26 jaar, getrouwd en mama van Sam 6 maanden. Wij willen graag in september voor een tweede gaan…idd redelijk snel maar het moet natuurlijk ook nog lukken dus dat heb ik wel ingecalculeerd!!



Jentel: bij de meesten komt hun cycles gewoon op gang hoor…en je bent ruim op tijd met de pil gestopt dus in Januari zal alles wel ok zijn…gewoon gezond leven en op tijd met foliumzuur beginnen.



xxx JOLAN

Oja dames kunnen jullie jezelf ook even voorstellen? Is wel zo makkelijk… :stuck_out_tongue:

Hoi Jolanda,

Nou, ik begno net behoorlijk kramp te krijgen en ben dus helaas ongesteld, balen dus!! Dat wordt wel moeilijk met plannen zo.

Ik ben trouwens 28 jaar en mijn vriend is net 30 geworden. Zijn zus heeft twee jongetjes en mijn broer heeft er eentje. Wij gaan nu dus voor de eerste! Wel irritant dat het hele gebeuren nu zeker twee weken stil staat. Tegen die tijd maar proberen om wat meer te klussen, maar doordeweeks zijn we allebei best wel moe…

Bedankt voor die tip over die pillen, ik zal eens gaan kijken bij het Kruidvat.



Groetjes Garfield

He Garfield,



Balen dat je ongi bent geworden…maar je ging toch nog niet voor het eggie of wel??? Gewoon ff je volgende cyclus afwachten dan is ie vast weer korter hoor meis…ik heb ook weleens een lange gehad…van 38 dagen…



KUS Jolan

Ja, ik ben echt benieuwd hoe het nu verder gaat. In ieder geval staat het project nu twee weken min of meer stil, dus dan kan ik mij mooi op de examens concentreren waar ik voor moet leren. Dwalen mijn gedachten misschien ook wat minder af…



Groetjes!!