september stoppers 2005?

Ik heb al wel stiekem in het 9 maanden boek gebladerd, want dat zat bij de spulletjes die ik van de zus van mijn vriend heb gekregen. Zij heeft al twee kleintjes en heeft laatst de zolder opgeruimd. Dus als het een jongetje wordt tegen die tijd, hebben we ook al wat kleertjes in huis!



Groetjes Garfield

Leuk om al die spulletjes te krijgen maar weten hun al dat jullie er mee bezig zijn dan :?: .

En hebben jullie het al aan meer mensen verteld :?:

:-* jentel

Nee hoor, maar ze zei dat wij het maar op onze zolder moesten zetten, omdat het haar in de weg stond. Niemand weet ervan, behalve dan een paar goeie vriendinnen. Voor de familie moet het echt een verrassing zijn… zal wel moeilijk zijn om het voor mijn ouders geheim te houden als ik weet dat het zover is. Dan kan ik beter de eerste twee maanden niet bij ze langs gaan, ha ha!!



Garfield



Ik zou het ook moeilijk vinden om mijn mond te houden,

Als ik ergens blij van wordt wil ik het altijd aan iedereen vertellen.

:-* jentel

Ja, dat ken ik. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook altijd de grootste moeite om een verrassing voor mijn vriend voor me te houden!

Groetjes Garfield

Ja daar heb ik ook last van,

:lol: :lol: gelukkig kan je dit straks wel met een iemand delen en is dat even jullie geheimpje,

:-* jentel

Ik had in het begin dat ik het aan iedereen wilde zeggen…alleen mijn beste vriendin wist het…wij hebben het ook echt pas met 12weken verteld tegen iedereen omdat we gingen trouwen toen ik 10 weken zwanger was…en we waren anders bang dat iedereen het dan alleen nog maar over de baby zou hebben en onze bruiloft een beetje naar de achtergrond geduwt zou worden…het was echt leuk “ons geheimpje”

Iedereen zei ook op de bruiloft “en nu hopelijk snel een kleine” en dan keken mijn man en ik elkaar een keer veelbetekend aan zo van “die is al in de maak” haha…

Als jullie straks zwanger zijn…willen jullie dan het geslacht van de baby vooraf weten???

DAMES HET IS 1 AUGUSTUS VOLGENDE MAAND IS HET AL SEPTEMBER!!!

Die discussie hebben mijn vriend en ik een tijd geleden al eens gevoerd… zo van ‘stel als we straks voor een kindje gaan en jij bent zwanger, wil jij dan…’

Wij zijn allebei vaak best wel een beetje traditioneel/ouderwets in dat soort dingen en we zeiden toen ook allebei resoluut dat we het niet wilden weten. Heel stiekem zou ik het niet erg vinden als de verloskundige zich verspreekt als het zover is, haha!

Het is natuurlijk wel erg makkelijk, maar ik vind het erbij horen, dat het een verrassing is tot het eind.



Groetjes Garfield

YEsssss nog maar een paar weekjes te gaan, maar de weken duren lang als je erop wacht :smiley:

Nee wij zouden het geslacht niet willen weten. Zeker bij de eerste niet. Het moet toch een beetje een verrassing blijven. Laatst vertelde een kennis dat ze een jongetje zou krijgen. Niet alleen zij wisten het, maar ze vertelde het ook aan de omgeving. Dat zou ik denk ik niet doen. Wat betreft kleertjes en kleuren voor het kamertje is het natuurlijk wel handig!



ikke80

Wij willen het ook niet weten,

Nee anders Wij willen het wel weten maar vragen het niet het moet een verassing blijven,

:-* jentel

Wij wisten ook niet dat we een jongetje kregen…en bij een 2de willen we het weer niet weten…ik was wel heel nieuwsgierig maar mijn man wilde het absoluut niet weten…dus ik ook niet…achteraf ben ik er blij om want het voelde echt als een extra kadootje na de bevalling…

Ja het is echt leuk als het een verassing is.

:-* jentel

En dan is de volgende verrassing voor de omgeving… de naam!

Via deze link kun je kijken of je iets origineels hebt bedacht…

http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/?A=INBNPP01

Groetjes, Garfield

Ja, dat is echt een leuke site,

maar ik zou het echt nog niet weten en jullie :?:

En jolanda24 hoe snel wisten jullie het en zijn jullie het gelijk met elkaar eers geweest :?:

:-* jentel

Wij zijn er al uit met de namen, eigenlijk al voordat we besloten om ervoor te gaan, grappig hè. Zeker de meisjesnaam, die staat zeker wel vast, maar die voor een jongen zou denk ik nog wel eens wat anders kunnen worden…

Als we een jongen krijgen, gaan we waarschijnlijk wel vernoemen, maar als we een meisje krijgen niet. Ach ja, daar heeft iedereen ook zo z’n eigen ideeën over. Dat je dat van tevoren tegen de ouders moet zeggen enzo, nou… dat waren we eigenlijk niet van plan!



Groetjes Garfield

Leuk is dat zeg. Wij weten het echt nog niet.

Maar ik zou het niet naar iemand vernoemen in de familie,

Bang dat ik een ander zou kwetsen.

Of bedoelde je niet familie :?:

:-* jentel

Ja, ik bedoelde inderdaad namen enzo van de opa’s of oma’s. Mijn broer en zus hebben allebei twee namen en ik heb er maar eentje gekregen. Maakt mij verder niet uit hoor… fantasie was op. Nee hoor, geintje! :wink:

Garfield

:lol: :lol: Maar ben je dan niet bang dat je de ander kwetst :?:

:-* jentel