september stoppers 2005?

Heb net bij L10 een zwangerschapsset besteld, met 10x een ovulatietest en 2x een zwangerschapstest… kunnen we in ieder geval wel weer even mee vooruit :smiley: Garfield

Volgende maand weer een kans (ik ga voor je duimen)

:-* jentel

Garfield: jammer zeg…maar ook al doe je het op de juiste dag en tijd doet en je bent allebei gezond…dan nog heb je elke maand maar 20% kans dat het lukt…IK GA IN ELK GEVAL DUIMEN DAT JE DEZE MAAND MEER GELUK HEBT!!!

Hallo!!



Het begint hier al aardig druk te worden! Ik heb me voorgenomen straks niet teveel bezig te zijn met uitrekenen wanneer de meest vruchtbare dagen zijn, maar ben bang dat ik dat toch wel ga doen hoor! Tenslotte is het toch leuk als je zo snel mogelijk zwanger bent!

Het gevoel is echt enorm sterk. Ik wilde altijd al jong kinderen, maar ineens overviel me het gevoel gewoon. Heb mezelf echt een paar dagen flink in de weg gelopen :wall: Kennen jullie dat? Ook mijn man overviel ik er een beetje mee, maar nu is hij helemaal om hoor! Hij moet nog even aan het idee wennen en ik merk dat ik er veel meer over klets dan hij, maar gelukkig staat hij er net zo achter als ik! Nu afwachten of mn ongi op gang komt. Ik ben al eens eerder gestopt en toen kwam het netjes na 4 weken! Hopen dat het nu weer zo is.

Jolan, jij hebt alles al een keertje meegemaakt. Hoe vond je het om zwanger te zijn? Lijkt mij heel bijzonder.

Alvast een prettig weekend allemaal! :-*

Het lijkt mij ook geweldig om zwanger te zijn dus vertel,vertel.



Ik wou ook altijd graag jong moeder worden (als het lukt)

We hadden het er altijd al vaag over maar het gevoel werdt zo sterk dat kan je niet meer loslaten,dus hebben we besloten om er in januari voor te gaan omdat we eerst nog naar mexico gaan in november.

Maar van mij mag het eigenlijk gelijk na de vakantie. :lol: :lol:

:-* jentel

Ik heb me voorgenomen straks niet teveel bezig te zijn met uitrekenen wanneer de meest vruchtbare dagen zijn, maar ben bang dat ik dat toch wel ga doen hoor! Tenslotte is het toch leuk als je zo snel mogelijk zwanger bent!


Ikke dat had ik me ook voorgenomen vorig jaar mei...maar ik was er toch ontzettend mee bezig :) dat is ook normaal als je iets graag wilt

Ik wilde altijd al jong kinderen, maar ineens overviel me het gevoel gewoon. Heb mezelf echt een paar dagen flink in de weg gelopen Kennen jullie dat? Ook mijn man overviel ik er een beetje mee, maar nu is hij helemaal om hoor! Hij moet nog even aan het idee wennen en ik merk dat ik er veel meer over klets dan hij, maar gelukkig staat hij er net zo achter als ik!


Ikke80: het lijkt wel alsof ik mezelf hoor praten maar dan een jaar geleden...ik wilde ook al jong kids...die mannen praten daar gewoon niet zo over maar eigenlijk vinden ze het ook super leuk hoor...mijn man is helemaal gek met Sam...!!

Jolan, jij hebt alles al een keertje meegemaakt. Hoe vond je het om zwanger te zijn? Lijkt mij heel bijzonder.


Ja ik vond het helemaal geweldig...heb echt gehuild van geluk toen ik mn positieve test in mijn hand hield.. ik heb ook een super zwangerschap gehad...nergens last van...en dan dat kleine wezentje in je buik voelen..is echt super...en de echo's en het hartje horen...eigenlijk alles..... ik mis mn dikke buik nu soms nog weleens... maar jullie gaan dit binnenkort ook meemaken dames!! :D en ik hopelijk ook voor de 2de keer!

Jentel: november of januari? ik zou zeggen November!!! Gewoon ervoor gaan als je het heel graag wilt...

Wij zijn zelfs 2 maanden voor mijn bruiloft begonnen omdat we niet meer konden wachten...ik was op de bruiloft al 10 weken zwanger!!!

Nou heb niet zoveel nieuws...Ga zometeen Sam uit bedje halen en zijn fruithapje geven...

Tot straks

x Jolanda

Het lijkt ook wel of ik alleen maar zwangere vrouwen om me heen zie, maar dat zal wel psychisch zijn, ha ha!

Haha Garfield…dat heb ik ook hoor…overal dikke buiken :smiley: :lol:

Heeeeeeeeeel herkenbaar!! Alsof mn blik er naartoe getrokken wordt! :mrgreen: :mrgreen:



Ikke80

Gelukkig, Ik dacht dat ik de enige was. :lol: :lol:

:-* jentel

Vraagje: kopen jullie ook al kleertjes, sokjes, boekjes etc of doen jullie dat als je zwanger bent?



Ik heb toen niks gekocht en toen ik zwanger was kocht ik boeken, tijdschriften en al wat kleine spulletjes…sokjes enzo…

Ik heb zelf nog niets gekocht maar moet mezelf wel bedwingen hoor,

Als ik eenmaal zwanger ben (dan koop ik alles :lol: )

O ik heb wel al een boek gekocht (zwanger worden) echt een aanrader.

:-* jentel

Nee ik heb helemaal niks gekocht. Je weet nooit hoe lang het duurt en of je uberhaupt zwanger kan raken. Ik denk dat je jezelf alleen maar gek gaat maken ermee. Het is schattig hoor, maar eerst maar eens zwanger raken! Lekker rondsnuffelen op internet is genoeg voor mij op dit moment!

Boeken erover lezen vind ik wel leuk! Jentel wat is dat voor een boek?



Ikke80

Ik had toen ook nog niks gekocht…ik dacht toen ook…je weet niet hoe lang het gaat duren…maar toen ik zwanger was heb ik meteen 2 boeken gekocht…



een zwangerschapsdagboek…en het boek ZWANGER…ook een erg leuk en informatief boek…en ik keek ook veel op internet naar pagina’s en forums over zwanger worden…



Zo ik ga mijn lieve mannetje even zijn groentehapje serveren want die begint nu honger te krijgen…jullie ook alvast smakelijk eten!!



Kus Jolanda

Dank je wel wij eten frietjes :smiley:

(ik koop alleen boeken )vind het heerlijk om te lezen.

:-* jentel

[Boeken erover lezen vind ik wel leuk! Jentel wat is dat voor een boek?



Het heet Zwanger worden (handboek voor kinderwensers en twijfelaars)

Nu zijn wij geen twijfelaars.

Het is gescheven door Mariel Croon.

Het leest super makelijk weg en er staat alles in wat je moet en wil weten,

Ze heeft meer boeken zoals; Veilig zwanger,Zwangerschapsnotities,Veilig bevallen.

Ik wil ze allemaal (maar alles op zijn tijd).

:-* jentel

Ja Jentel, dat boek ken ik ook…op bol.com hebben ze heel veel boeken mbt zwanger worden, zwanger zijn en baby’s …ik heb denk ik wel een stuk of 10 boeken…maar ook veel gekregen hoor want ze zijn best prijzig…



Wij hebben ook frietjes gegeten…mjummie!!!



xxx Jolanda

Hoi meiden,



Nou, ik ga ook nog niks kopen hoor. Eerst moet het maar eens zover zijn. Als het zover is, gaat mijn vriend volgens mij een paar van die ieniemienie gympjes kopen, ha ha! Ik wacht het eerst ‘rustig’ :x af!



Groeten Garfield

GARFIELD: Het is goed dat je jezelf niet alles laat kopen (ik koop alleen boeken)



YOLANDA24: Ik ga snel op die site kijken (heb je nog een aanrader :?: )



:-* jentel[/b]

Garfield: lief he zijn die baby gympjes…wij hadden van die mini puma’tjes gekregen voor Sam…en ook mini timberlands van die bergschoentjes zoooo lief…



Ik heb zelf het boek zwanger…en je hebt ook nog een boek van dezelfde uitgeven dat gaat over zwanger worden…het heet: zwanger word je niet vanzelf…daarin staat heel veel info mbt zwanger worden…zelf het ik het boek OEI IK GROEI…dat is dan wel voor als je baby er is…en het boek: het 1ste jaar met je baby…



O wat ook heel leuk is is het 9 maanden boek…daar staat je zwangerschap week voor week in…met allerlei informatie en tips voor moeder en de baby…hoe groot ie is op dat moment…gewicht…noem maar op…heel erg leuk…







Als je zwanger intikt bij zoeken…(bol.com) vind je er genoeg.