Makkelijk gezegd inderdaad, hihi.
Maar volgens mij maak ik mezelf af en toe ook een beetje gek door hier zo intens met iedereen te kletsen. Dat houdt het ook wel warm natuurlijk! Straks maar even afkicken in Turkije. Hoewel, daar hebben ze tegenwoordig vast ook wel internetcafés, ha ha.
Groetjes, Garfield
:lol: :lol: Ja lekker vakantie, naar welk plaatsje ga jij :?:
Ik ben vorig jaar ook in turkye geweest.
:-* jentel
We zitten te denken aan Side, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Ik heb via internet gekeken, maar dan kun je dus niet de vluchttijden achterhalen. Dat vind ik toch ook wel interessant om te weten…
Garfield
Ja, dat is wel fijn om te weten, Side heb ik nog nooit van gehoort :oops:
Niet zo toeristische of wel. :oops:
Turkse riviera, wordt toch wel op alle sites genoemd. Maar ik vind het niet zo erg als de rest van NL ergens anders zit hoor, ha ha.
Zo meteen nog even op internet snuffelen en dan toch binnenkort maar eens wat boeken. Ik heb van mijn vriend de vrije hand gekregen, dus toch nog maar eens goed zoeken!
Garfield
Wanneer willen jullie weg :?:
En nee ik zou het ook niet erg vinden een niet zo toeristisch gebied.
lekker rustig.
mmmmmmmmmmm zon, zee, strand.
We gaan van 3 tot 10 september. Mijn ouders komen dan op de kat en het huis passen. We missen dan wel een jaarlijks evenement hier op het strand, maarja. Volgend jaar maar weer!
Groetjes, Garfield
Dat is al snel, ik zou maar snel gaan boeken.
Wel jammer dat je wat moetr missen, maar ja op vakantie is ook niet erg
Ik heb wel een aanbieding gezien, best goedkoop, maar dan hebben we ook echt het minste van het minste qua voorzieningen, wel incl. de maaltijden. Misschien doen we het wel gewoon, kunnen we de rest sparen… voor een babykamer ofzo
Ja dat is waar er moet natuurlijk wel geld overblijven voor de baby. :mrgreen: (ook leuk)
Ze zeggen dat het op de vakantie meestal raak is
En jentel hoe is het? zijn de red :evil: al gearriveerd?
Ik ga zo bbqen, het is alleen niet zo’n mooi weer helaas. Maar goed we zitten toch binnen. Ik neem Sam even een half uurtje mee en daarna past mijn zusje op hem.
Ik heb de foto al een keer gezien maar hij blijft mooi :inlove:
En nee nog geen ongie te zien.
Ik heb vanavond een vrijgezellenfeest :mrgreen:
Ik heb even terug zitten lezen maar kan het niet vinden.
Wie van jullie meet de vruchtbare dagen ook alweer met de ovulatie test :?: (beetje raare zin)
Was jij dat Garfield :?:
Wil je er wat over vertellen, hoe het werkt enz.
He Jolanda, volgens mij gaan wij echt tegelijk starten zeg maar. Ook wij starten na de volgende :twisted: En dat zal ongeveer over 4 weekjes zijn.
Ik doe eerlijk gezegd niks met die ovulatietesten. Ga dat voorlopig ook niet doen hoor. Eerst maar eens zien, dat kan altijd nog! Hoorde laatst bij iemand waar het bij het 1e kindje de 1e maand raak was en bij het tweede kindje ook! Jeetje wat een mazzel he!
Ikke80
Ikke80, dat is inderdaad mazzel hebben zeg. Ik heb dat trouwens ook al een paar keer om me heen gehoord…
Jolanda, ik hoop dat je lekker bbq-weer hebt. Hier begint het zonnetje net te schijnen :dance:
Jentel, dat was ik inderdaad van die ov. testen. Ik ben een paar dagen voordat het volgens mij zover zou zijn begonnen en gewoon iedere ochtend even een testje. Eerst haast geen streepje, toen héél licht en toen bijna even donker als het teststreepje. Ik vind het gewoon prettig om te weten hoe het zit, verder geen obsessie of extra stress hoor (zoals ik in een andere reactie las…)
Ik vond het gewoon heel vervelend dat mijn cyclus na 30 en 33 dagen opeens 41 dagen was. Vandaar dat ik ermee begonnen ben!
Garfield
Nee, het is net hoe je er mee om ga.
Ik kijk wel even hoe wij het strakt gaan doen, eerst afwachten wanneer de :twisted: :twisted: komen.
Nog steeds niets.
Hee Jentel,
Ja, het zou fijn zijn als je dat maar achter de rug hebt en dat je een paar keer een normale cylcus hebt gehad voor november. Dan kun je die stappen in ieder geval overslaan en weet je al iets beter hoe het bij jouw lichaam werkt.
Ik vroeg me laatst trouwens af, wanneer degene die zwanger zijn dat dan voelen. Als er 14 dagen zitten tussen de eisprong en je NOD dan is daar volgens mij niet zoveel tijd voor. De innesteling is pas een week later, dus dan zou er in die week erna als een gek van alles moeten gebeuren…
nou ja, ik vroeg me dat opeens af.
Groetjes Garfield
Je heb gelijk, als je weet (via test)dat je zwanger bent, ben je eigenlijk pas 2 weken zwanger volgens mij (ligt aan je cyclus)
Weet jij trouwens hoe het zit met je banner. Die verandert automatisch volgens mij, ook bij de eerdere berichten. Ik denk dat ik hem dan weghaal als ik op vakantie ga, want ik moet hem zeker aanpassen als ik ongesteld ben geworden…!?! En dan zit ik als het goed is dus in Turkije…
Garfield
Nee, hij verandert niet automatisch dat moet je zelf doen.
Ik zou hem ook weg halen denk ik.
Vooral omdat hij dan een tijd overtijd staat, maar mischien is dat ook wel zo