September-Oktober klussers deel 2

Ik snap je helemaal. :wink:

Ja na de vakantie ga ik dat regelen.

Ik wil morgen z’n boek kopen (hou daar ook van)

Wat is het leukst boek :?:

Ik hoop met 10 weken een echo te krijgen, kan ik het met sinterklaas aan mijn ouders vertellen.

:-* jentel

Hallo allemaal :lol:

Leeuwtje: heb jij al nieuws :?: :?:

Zo lekker 2 dagen vrij…Ik sta er nog steeds versteld van Jentel…omdat je nog niet voor het eggie ging was jij de laatste bij wie ik het had verwacht… :lol: :lol: :wink:

:-*

Dank je wel lieke (ik snap je)

Ik laat wat hormoontjes voor jullie achter :wink:

Ja Leeuwtje weet je al wat :?:

En ik zit net te kijken, ik kan jullie niet eens volgen want dan ben ik op vakantie :frowning: .

Jammer hoor.

Tante soesa ik had ook twee testen liggen hoor. :oops:

Suus voel jij al iets???

Bij mij begint de ongi op gang te komen, al een beetje bruin verlies enzo… dus zal morgen wel raak zijn :x :x :evil: :evil: :evil:

Ik heb nu omdat ik verplicht moest bestellen bij eci het annageddes boek, die is heel lux vind ik met inlegvellen

Bij de andere 2 had ik een roze boekje met blauwe hoekjes het hete Het negen maanden dagboek. Vrij simpel boekje maar erg leuk om bij te houden.

Weet niet ofhet nu nog te krijgen is. Heb even gezocht

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=5BFbOE8e7BpbMAxIkgxlD6_JCBbri1Ad_88=?BOL_OWNER_ID=1001004001811185&Section=BOOK&lgl=1&plid=iZuR5LdEgk8AAAEHP1%2eIfwm_&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Hier kun je het boekje ook inzien

Jentel ik had bij Prenatal het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink, een soort van ringbandje, met een gelige kaft. Hier kan je dingetjes in plakken en dan wordt het niet zo’n dikke homp (net als mijn schoolagenda’s vroeger :lol: ) Mijn schoonzusje heeft een wit boek niet te dik, weet niet hoe het heet, die vond ik ook heel mooi…

Ik heb het ook met een andere reden gekocht, mijn moeder leeft niet meer zoals je misschien gelezen hebt, en ik weet van haar zwangerschappen helemaal niks, mijn vader weet wel veel, maar dat is anders, en na zo veel jaar vergeet je wel eens wat lijkt me… dus ik heb het ook voor het nageslacht gedaan :angel:

Lieke, je weet maar nooit, we wachten vrolijk het weekend af, kunnen we elkaar volgende week opbeuren en dan hoeft Jentel dat depri geklets niet aan te horen :wink:

Meen je niet lieke :?:

Jullie gingen nu toch al voor het eggie :?:

Kan ook een innestelingsbloeding zijn.

Ik heb nu dit boekje

Nou balen Lieke, maar even afwachten of het doorzet… bij een innestelingsbloeding verlies je wel een klein beetje bloed, maar ik weet niet of dat gepaard gaat met bruinige afscheiding, dat kan je op de site misschien wel duidelijker terugvinden…

Ik denk dat het echt ongi klachten zijn…dat zijn de :evil: :evil: .

maar het was der eerste ronde pas…en we kunnen niet allemaal zoveel geluk hebben he :wink:

9 maanden boek is leuk, ik ga hem morgen halen.

Het is mooi om later als je kind het huis uit gaat hem mee te geven.(heel speciaal) Vooral voor jullie

Ja ik weet ook echt dat ik geluk heb :oops:

Ik hoop dat jullie snel volgen.

volgens mij heeft mijn schoonzus ook zoiets… erg mooi boekje, maar ik ben een plakker van foto’s enzo, dus dan is het jammer, gaat zo’n boekje stuk… maar ik wil de volgende keer niet dezelfde dat vind ik toch wel een beetje raar…

Wat ik daar wel leuk aan vond was dat je ook per maand kon invullen hoeveel cm. je borstomvang, taille en heupen waren gegroeid…

Mijn mannie is chinees halen, effe bordjes neerzetten…

Ik kom na het eten weer langs! Lieke ik ga er vanuit dat wij ook niet raak hebben geschoten deze ronde, dus we gaan er voor de volgende keer weer voor, moeten we op dezelfde dagen klussen enzo, wel gezellie…

ik hoop morgenochtend duidelijkheid te hebben… heb al test klaar liggen en moet mezelf inhouden :silenced: … hubbie komt vanavond laat thuis en we willen dit toch samen doen… of mijn lijf houdt me voor de gek of ik begin me écht anders te voelen…net of ik bij vlagen misselijk ben en een grote steen in mijn buik heb… kunnen natuurlijk ook de zenuwen zijn :shifty: …

Zouden jullie het trouwens gelijk aan iemand vertellen? Bij mij zal het namelijk gelijk opvallen… ik drink graag een glaasje (nu al 2 weken niet meer hoor uit voorzorg) en rookte altijd behoorlijk (nu ook al uit voorzorg maar 2 of 3). daar stop ik dus wel mee als een positest heb morgen…

vind het zo moeilijk… aan de ene kant denk ik dan kan ik het ook delen als het niet goed zou gaan…

Dat is ook leuk ja.

En elk kind moet een ander boekje (is speciaal)

Ik ga morgen wel even in de boekhandel rond hangen.

Leeuwtje wij willen het nog aan niemand vertellen.

We proberen het zo lang mogelijk vol te houden.

Spannend bij jou zeg, hoe laat is hij thuis :?:

Hé Leeuwtje, spannend hoor! Wij hebben het de vorige keer meteen (met 4weken dus…) al aan onze ouders verteld, en 1 vriendin belde die dag ook om te vertellen dat ze zwanger was (die was toen 9 weken) en die heb ik het wel verteld vond ik leuk. Op mijn werk heb ik het met 11 weken verteld, omdat ze al vermoedens hadden en het was al een beetje te zien want van de hormonen word je toch dikker ook al was het vruchtzakje bijna leeg. Ik heb daar geen spijt van gehad, want iedereen was zo lief voor me toen ik de mk kreeg (opbeurend) en anders had ik meteen dat slechte nieuws moeten vertellen… lijkt me nog veel rotter, maar we gaan er maar vanuit dat jullie dat niet hoeven te doen :lol: