September-Oktober klussers deel 2

zal pas rond 12 zijn… volgens de verpakking (clear blue digital) kan het op ieder gewenst tijdstip… alleen niet te veel drinken van te voren… spannend he… ik probeer er niet te veel op te rekenen, is tenslotte de eerst bewuste klus-ronde maar je ziet het zelf he?

Voel jij HELEMAAL NIKS??

Ik had die test ook, en heb de eerste keer in de middag getest.

en ik voel nu kleine spelde prikjes in mijn buik ( doet niet zeer) maar vervelend.

Ik weet ook niet of dat normaal is.

:-* jentel

Leeuwtje je hoeft ook helemaal niks te voelen hoor, soms kan je een soort van menstrukrampen hebben, dat heeft dan met de innesteling te maken… maar maar heel weinig mensen zijn bijv. misselijk. Je kan wel last krijgen van “zware borsten” en sommigen hebben daar echt pijn… ieder mens is anders… ik heb had ook geen last van mijn borsten allen een beetje kramp soms. En als je cyclu nu regelmatig was werkt de test hoor, ik heb met 1 dag overtijd getest…

Ik heb zelfs op mijn nod getest.

Jente heb je al op deze site gekeken wanneer je uitgerekend bent? En heb je al bij de groei week voor week gekeken? Daar kan je ook veel info vinden… ook over wat je wel en niet mag eten en drinken, misschien handig voor op je vakantie…

Ik ben zo netjes.

Het zit allemaal in mijn hoofd wat ik echt niet mag en wel moet. :wink:

Ik wil dit zo graag dat ik al sins ik met de pil gestopt ben overal op let.

Goed he.En jullie :?:

Jentel: Van harte gefeliciteerd!!! Zomaar in 1 keer raak, geweldig hoor!! En straks lekker op vakantie, kunnen jullie even lekker samen genieten van het idee dat je papa en mama wordt! (ik moet trouwens wel stiekem bekennen dat ik ook een beetje jaloers ben, maar het is je van harte gegund!!!)

Wij gaan zo op pad om ons trouwalbum te halen. Ben echt heeeel beniewd. Er zitten best wat pikante foto’s bij denk ik, hihi.

Misschien dat ik daarna nog even kom kletsen en anders morgen weer.

Groeten Mees

Mees, wat voor foto’s heb je dan laten maken dat ze pikant zijn? In je lingerie of zo? Heb je die dan ook echt in je boek zitten? Zou ik echt nooooooit doen, ben ik veel te preuts voor denk ik :oops: Ik moest er ook niet echt aan denken dat een vreemde kerel mij in mijn sexy setje zou fotograferen… Ik had trouwens een jurk aan waar niks onder hoefde qua corsetje of zo… alleen een leuk stringetje…

Ik heb geen foto’s laten maken in lingerie hoor, maar wel een paar met mijn rok omhoog zeg maar, zodat je de mooie kanten rand vand mijn plakkousen ziet. En ze zitten gewoon in het boek. Mijn schoonmoeder was er net en de eerste foto in het boek is er meteen zo een en zij schrok toch wel even. Maar zo erg is het echt niet hoor, vinden wij tenminste. Het past ook wel weer bij ons, een beetje gekke foto’s.

Ik heb trouwens wel een boek met zelfgemaakte foto’s, en op een paar van die foto’s sta ik wel in lingerie. Ik vind dat niet zo erg hoor. Het is netjes gekleed, een torselet, gewone slip en plakkousen. Daar kan ik me niet zo druk om maken. Alle vetflubbertjes waren in ieder geval niet te zien, anders had ik ze er niet in gedaan. Ik zie dat net een beetje als een vakantiefoto in een bikini, die doe ik ook gewoon in mijn boek.

Ga nu even lekker een tukkie doen, morgen weer een drukke dag. Ik kom 's avonds weer even kletsen, of misschien 's middags al even als ik toch per ongeluk vroeg klaar ben.

Groeten Mees

Oh ja dan heb ik er ook geen moeite mee hoor… maar zoals ik al zei hoefde dat dus allemaal niet in mijn jurk… ik had alleen een stringetje (wel zo makkelijk 's avonds :wink: :oops: )

Truste!

Ik heb een paar dagen geleden spontaan een discussie met mijn vriend gehad over trouwen en we gaan in ieder gevan vóór 2009 trouwen als het aan hem ligt. Van mijn kant dus maar even een hint gegeven dat het wat mij betreft nog wel wat eerder mag, dus wie weet kan ik me daar binnenkort (althans, niet pas over drie jaar) ook mee bezig gaan houden :wink:

Groetjes Garfield

Leuk hoor Garfield, waren jullie dan niet van plan te trouwen of wil je vriend niet?

Ik weet niet wat dat is met mannen… ze willen een huis kopen met je en kinderen krijgen, maar trouwen is dan opeens eng… De collega’s van mijn hubbie vonden het toch wel zo dom om te gaan trouwen en zo zonde van het geld.

Ik heb hem toen gevraagd waarom ze zo spastisch deden, ik bedoel als je wel een huis en een kind wil en je kan die ene verbinding niet aan is dat dat omdat je wil vertrekken als je daar zin in hebt of zo? Qua levensstijl verandert er natuurlijk helemaal niks, maar aan de andere kant vind ik het gewoon fijn om getrouwd te zijn als er kindjes komen, bovendien, en dat is ook wel belangrijk, is alles dan gewoon geregeld mocht er iets niet goed gaan…

Ja, dat is natuurlijk sowieso handig (qua dingen geregeld hebben).

Mijn vriend wil ook wel trouwen hoor, maar hij heeft er gewoon niet zo’n haast mee. Bovendien hebben we er eigenlijk ook geen geld voor, dus misschien speelt dat bij hem ook een rol.

Hij is van plan om zelfs aan mijn vader de hand van zijn dochter te gaan vragen. Dus zolang ik nog niet door mijn vader wordt ingeseind… ha ha!

Het is in ieder geval geen must voordat de baby komt en we wonen nu nog in een huurhuis.

Als we een huis gaan kopen, wil ik toch wel dingen geregeld hebben, dus wie weet is dat een mooie samenloop van omstandigheden!!

Groetjes Garfield

Volgens mij hebben mannen nooit zo’n haast… maar wel lief dat hij om je hand gaat vragen! Had mijn mannie heel lang geleden al eens gedaan, maar bij ons kwam het er ook niet van, dus heb ik maar het initiatief genomen en ben ik gewoon gaan regelen. Al met al vond ik het qua kosten wel meevallen, en je krijgt natuurlijk een hoop envelopjes… het duurste is de kleding. Mijn jurk is door mijn vader betaald, anders had ik zelf een mooie avondjurk willen kopen, dat kan ook heel mooi zijn en je kan natuurlijk huren. De rest was in etappes, het pak, het geld voor het stadhuis, en achteraf het feestje. Wij waren met een receptie, 50 mensen eten en drinken (hele avond) EUR 1500 kwijt… ben ik wel een beetje gematst… maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk!

Goedemorgen allemaal…

Nog geen nieuws over een zwangere Leeuwtje :?: :?: :?:

Ik heb mijn touwjurk ook van mijn vader gekregen…Idd trouwen is best duur, maar ik had het voor geen goud willeen missen :inlove: :inlove:

Mijn :evil: :evil: zijn er nog niet, wel wat bruin afscheiding, en voor de zekerheid al wel een tampon in…maar ze blijven nog weg…

:-*

Goeiemorgen meiden…

Nou het is een vruchtbaar forumpje hier hoor!!! :dance: :dance: :dance:

Wat een raar en onwerkelijk gevoel… Twee keer positief getest!!!

IK BEN (OOK) ZWANGER!!!

Meiden jullie ook veel succes!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd leeuwtje… :

:clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap:

Ik wordt nu echt jaloers op jullie hoor :oops: :oops:

geniet er maar van :-* :-* :-*

Hee meisje… ja ik kan het me voorstellen hoor… vind het zelf ook wel errug snel… je gaat er toch wel vanuit dat het lang kan duren… heel veel succes met klussen en knuffelen!!!

Gaan we zeker doen volgende maand…enne mooie nieuwe banner trouwens… :

Op welke dagen hebben jullie geklust? Ook om de dag??

:-*