September-Oktober klussers deel 2

Nieuw deel nieuw lijstje…

Ja en dat jullie in dit deel maar heel veel goed nieuws te vertellen hebben :dance: :pray: :dance:

RONDE 2



LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 14-11

BIBI-JANE: 29 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 04-11

JOLANDA: 26 JAAR, 2DE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 16-11

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 03-11

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

BELIN: … JAAR, … KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD ??

TANTE SOESAl 29 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 22-10

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD ??

LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, ZWANGER

ESTHER: 29 JAAR, 2DE KINDJE, ?? 2005, NOD 23-10

GARFIELD: 28 JAAR, 1STE KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 10-11

JENTEL: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, ZWANGER

Ik kan er ook bijna bij (het lijstje dan he)

Nog even afwachten.

:-* jentel

Laat het me dan maar weten Jentel

Ja eerst even mijn ongie afwachten.

:-* jentel

Sorry, ik kan mijn eertse berichtje niet meer wghalen,zodat het lijstje bovenaan staat :oops: :oops:

sorry…

:-*



bedankt bibi-jane

@lieke1 wrote:

Sorry, ik kan mijn eertse berichtje niet meer wghalen,zodat het lijstje bovenaan staat :oops: :oops:

sorry…

:-*



bedankt bibi-jane


Je kunt het lijstje ook zelf copiëren naar je eerste berichtje.

Maar dan kan ik hem niet aanpassen

Geeft toch niet. wij weten waar het lijstje staat.

:-* jentel

Het maakt ook eigenlijk niet uit, maar het is gewoon makkelijk als het bovenaan staat…

Volgende keer vraag ik gewoon of Bibi-jane september-oktober klussers deel 3 wil maken, dan staat het zeker bovenaan :mrgreen: :mrgreen:

Verder alles goed met jullie?

Met mij is alles okee…behalve dan dat ik deze maand gewoon ongi ga worden (denk ik)… :x

:-*



Jentel , heb je nu lekker al vakantie? En je man?

lieke: wacht nog even rustig af ik :pray: voor je, wacht rustig af, want de klachten die je hebt met ongi kunnen hetzelfde zijn als met zwanger. Ik zat ook iedere maand voor me ongi te zoeken naar of ik me anders voelde, en dan dacht ik hé ik heb last van me borsten-voel wat anders in me buik maar toch was het weer me ongi het is nooit van te voren te zeggen. Ik weet dat je weinig kan met mijn advies. Maar we wachten samen met je af…



:-* van Max en Sas

alweer een nieuw deel… wat gaat het hard met ons geklets :lol: !! vandaag NOD… nog nix aan de hand… ook geen gevoel van ongi worden… blijf maar rustig afwachten :pray: zodra ik iets weet horen jullie het vast en zeker!

Spannend leeuwtje :pray: :pray: dat je :evil: :evil: wegblijven…

Ik mag nog een weekje tot de NOD





Bibi-Jane: ik heb (misschien) een leuk idee…

Bij andere lijsten zie je dat ze van iedereen een banner op de 1ste pagina

is dat ook leuk voor hier, en heb je daar zin in en tijd voor om te maken???

(het is een idee)

:-*

En ik maar denken dat er weinig gekletst was vandaag… mooi niet!



Leeuwtje spannend hoor we zitten allemaal wel druk te :thumbup: voor jullie… hoe lang wil je wachten voor je gaat testen? Als je altijd regelmatig was zou dat namelijk al kunnen nu… Ik heb de eerste keer met 1 dag overtijd getest…



Lieke goed idee van die banners enzo, ik heb het nog niet gezien, maar het lijstje moet binnenkort vanwege de NOD’s ook weer bijgewerkt worden…



Alles goed verder?

Met mij alles okee… :dance: :dance:

heb je lekker gewerkt vandaag :wink:

ik mag morgen weer, maar ik hoef maar 3 dagen deze week :dance: :dance: :dance: :dance:

:-*

Nou het was erg stil, vakantie hier, dus veel mensen weg en weinig telefoon ook… paar advocaatjes ziek, paar met zitting en en een paar met cursus, dus er bleef weinig over… uiteindelijk dus meer gekletst dan gewerkt :clap:



Ben nu even andijvie aan het koken, maar manlief liet al weten dat hij daar eigenlijk niet zo’n zin in heeft… dus dan maar morgen eten denk ik, zijn we lekker snel klaar! Deze week moet ik dus 5 dagen i.p.v. 4, dat valt altijd even tegen, voor mij is het nu dus dinsdag… dus donderdag wordt denk ik een rotdag, want dan denk ik vast dat het vrijdag is :cry:



Ik ben zo aan het aftellen naar zaterdag… ik ga niet meteen weer testen als ik niet ongi wordt, probeer dan wel de week erna af te wachten door de mk kan de boel toch een beetje verstoord zijn… ach ga er maar vanuit dat het zaterdag gewoon een rotdag wordt en dat de :twisted: er weer zijn :silenced:



Ik ga effe verder met koken! Tot na het eten!

Vind ik niet erg om te doen, maar ik denk niet dat het past al die banners qua groote.

Ik kan nl ook niet een cyclus banner en 2 banners van de kids plaatsen

Maar ik ga het proberen

Ik moet dan van iedereen de eerste dag van de laatste ongi dag hebben

Hoi Bibi-jane, mijn NOD is as. zaterdag de 22ste, dus vind je het goed als ik het daarna even doorgeef? Zonde van de moeite anders toch?



Suus

Mijn Nod is (al het goed is) ook a.s. zaterdag 22-10, dus je mag wachten.

Maar in het geval dat je het meteen wil doen…eerste dag laatste men. is 25-09 met een cyclus van 27 dagen…

liefs :-*