September-Oktober klussers deel 2

Het was even zoeken maar ik heb jullie weer gevonden. Wat wordt er veel gekletst zeg. En wat een spannende week, heel veel meiden met hun NOD. Ik zal voor jullie allemaal :thumbup: en :pray:



Wij zitten midden in een klusweek, dus vermaken ons prima :inlove:

ik heb de mijne er al bij gezet maar hij werkt niet helemaal goed het poppetje is niet te zien

Hier heb je ook de mijne: eerste dag laatste ongi: 5 oktober, met een cyclus van 30 dagen (denk ik). Groeten Mees

Ik vind het echt heel leuk gdaan Bibi-Jane, ook leuk dat je voor allemaal dezelfde banners hebt gekozen :dance: :dance: :dance:

Succes er verder mee…mijn complimenten :thumbup: :thumbup:

:-*

Ziet er inderdaad heel goed uit!!! Complimenten ook van mij. Misschien is het een idee om iedere maand iemand anders dit te laten doen? Anders ben jij steeds de pineut. Ik wil het ook best een keer doen hoor! Je zegt het maar. (Al is het natuurlijk te hopen dat wel allemaal zo snel mogelijk zwanger zijn, dan kunnen we de nieuwe banners bij elkaar zetten, hihi)

Ik wil het ook best een keer doen…ik weet alleen niet hoe je dat doet :oops: :oops: :oops: :oops: (ik schaam me dood)…

Maar alles valt te keren :think: :think: :think:

Alles goed Mees :?:

:-*

Hoi meiden,



Een tweede deel alweer. Ik ben er dit weekend even lekker tussen uit geweest. Lekker saampies even weg!

Ik ga het hier allemaal niet bijlezen, dus… heb ik iets gemist???



Groetjes Garfield

Ja prima, tenminste…thuis gaat alles goed.



Op mijn werk zit ik er even zwaar doorheen en zie ik het niet allemaal even positief, maar goed, dan komt wel weer. Sta voor de klas en heb een hele zware groep dit jaar en dat vreet energie. Ben elke dag verschrikkelijk moe en heb in het weekend nergens zin in, wil alleen maar slapen. Dat is voor een maand ofzo niet erg, maar het schooljaar is net begonnen en duurt nog zo lang. Dus dat is even vervelend.



Zal jullie er verder niet mee lastig vallen. Hoe is het met jou? Lekker weekend gehad?

Ja hoor, weinig gedaan eigenlijk.

Omdat wij alleen de zondag samen vrij zijn doen we meestal echt waar we zelf zin in hebben :wink: :wink: :wink:



Zijn het oudere kinderen waar je les aan geeft of zijn het hele kleintjes :?:

:-*

Het is groep 3/4, dus 6-7-8 jaar oud.



Lekker he? In het weekend doen waar je zelf zin in hebt. Doe ik ook. Normaal gesproken doe ik op zaterdag het huishouden, maar als ik nu geen in heb, doe ik het ook echt niet. Ik heb mijn rust en ontspanning hard nodig momenteel.



Wel weinig trouwens, als je alleen de zondag samen vrij bent. Ik vind het weekend vaak al te kort. Maar 's avonds zien jullie elkaar toch ook wel neem ik aan?

Ja 's avonds wel.

Ik werk part-time maar mijn hubbie full-time dus 5 dagen en 1 dag naar school… :?

Hij is dus allen op zondag vrij :frowning:

Maar over een jaar is de studie van hubbie als het goed is voorbij…

:-*

Oh…dat is redelijk te overzien. En dan lekker genieten…hopelijk met een kleintje erbij :inlove:

Ook wel lekker dat jij parttime werkt, heb je toch wat meer tijd voor jezelf. Ik werk fulltime, maar eigenlijk zou ik wel een dag minder willen werken.

Ik werk 3 en een halve dag per week. Het bevalt me prima en zo heb ik tijd voor mijn hondje en het huishouden…

:-*

ik heb wel op woensdag- en vrijdagmiddag vrij, dus ik werk eigenlijk drie hele en twee halve dagen, maar die middagen zijn meestal weer gevuld met schoolwerk, vooral omdat ik dus dit jaar zo’n zware groep heb.



Dus het huishouden en andere leuke dingen die ik voor mezelf wil doen moet ik in het weekend proppen en dat gaat dus op een gegeven moment niet meer. Nu heb ik al tegen mezelf gezegd dat ik een van die twee middagen gewoon voor mezelf moet nemen en dat lukt aardig, maar dan ga ik dus niet het huishouden doen.



Maar mijn man is er nu wel achter dat het dus echt niet lekker met me gaat, dus gaan we vanaf komend weekend samen het huishouden doen, lief he? :inlove: (hij werkt namelijk ook fulltime)

Hé kletskousen! Bibi-Jane ziet er goed uit hoor! Ik wil ook wel een keer bannertjes neer zetten! Moet je inderdaad even uitleggen hoe je dat hebt gedaan!



OOOOh ben zo blij dat ik parttime werk! Ik maak op maandag altijd lekker het huis schoon dat betekent dat ik in het weekend voornamelijk de was doe en de extra dingen zoals ramen lappen enzo.



Mees balen voor je dat je een beetje moeizaam jaar hebt… misschien trekt het allemaal wel bij, en misschien ga je er aan wennen en wordt het in de loop van het jaar allemaal wel wat makkelijker!



Lieke een jaartje is gelukkig zo voorbij… en dan zien juliie elkaar weer wat meer! Mijn schoonzus en haar man hebben doordeweeks samen een dagje vrij gepland omdat hij op zaterdag werkt, misschien een leuk idee voor in de toekomst? Hoe komt het trouwens dat wij dezelfde NOD hebben maar niet hetzelfde aantal dagen tot de redday? Ik heb nog vijf dagen en jij zes! (Dan zou jouw NOD nu de 23ste zijn… dus je hebt je cyclus misschien niet goed ingevuld op 27???) :lol: :lol:



Garfield lekker samen er even tussenuit! Met jou wel alles goed?



Heb ik iedereen gehad nu? Jullie zijn vast alweer vier bladzijdes verder :naughty:

Ik wil jullie effe laten zien wat mijn vriendin nannietje in haar tuin heeft staan, leuk hè?

Volgend jaar is de studie wel voorbij, maar als er een kleine is willen we allebei een andere dag in de week vrij.(drukt de kosten voor kdv)

en zo krijgt hubbie ook tijd alleen met de kleine…

Enne de zondag is er ook nog :dance: :dance:



Volgens mij had ik de banner goed ingevuld :think: maar ja…we zien het zaterdag wel :evil: :evil: :evil:

:-*



KEI LEUK die landingsplaats…wil ikkie ook

Ja Lieke heb je ook gelijk in hoor, heb ik schoonzus ook voorgesteld, die gaan hun kindje bij mijn schoonmoeder droppen, maar voor haar is het ook wel fijn als het 2 i.p.v. 3 dagen zijn…

En die banner, ach inderdaad komt ook niet zo nauw… :stuck_out_tongue:

Hoi hoi,



Hier alles goed, alleen wel ontzettend druk. Ik ben nu niet naar A’dam omdat mijn vriend avonddienst heeft en dus de auto mee heeft. Ik heb op maandag maar een uurtje les en met het openbaar vervoer zou ik dan twee uur aan het reizen zijn… en… daar had ik lekker geen zin in!

Volgende week al mijn eerste tentamen en ik heb er nog bijna niets aan gedaan!! :think:



Groetjes Garfield

Garfield waarom studeer je dan helemaal in Amsterdam? Is er bij jou in de buurt niks? Wat studeer je eigenlijk?