September-Oktober klussers deel 2

Wat een gaaf bord in die tuin!!! Echt leuk idee!! Zal ik aan mijn schoonzus geven voor de kerst ofzo (is in maart uitgerekend). Of ik houd het idee stiekem voor mezelf.

Oei Garfield…dat wordt studeren deze week :think: :think:

:-*

Ik ga jullie nu een fijne avond wensen. Ga met een koppie thee op de bank en dan vroeg naar bed, ben bekaf. Nog een week en dan heb ik gelukkig een weekje vrij. Tot woensdag (morgen heb ik bankavond met mijn mannetje).



Groeten Mees

Leuk hè? Die landingsplaats, ik heb ook iedereen in mijn familie laten weten dat ik dat zooooo leuk vind… wij hebben alleen geen voortuin, we hebben wel een plaatsje, maar daar parkeren we de auto, dat heeft iedereen hier… Dan maar op het dak! :wink:

Ik studeer Nederlands recht in deeltijd en dat doe ik aan de VU in A’dam. Helaas staat er in Alkmaar geen universiteit, dat zou echt zoveel schelen!!

Als het goed is, moet ik nog twee jaar, dus ik wil er nu even hard tegen aan, zodat ik dit jaar veel kan doen.

Als ik dan straks (hopelijk!) een dikke buik heb, hoef ik die dan niet drie avonden in de week naar A’dam te sjouwen…



xx Garfield

Dooooeeeeegggg Mees …tot woensdag

:-*

Wat kan je straks gaan doen als je afgestudeerd bent Garfield? Ja wel balen eigenlijk dat het dan zo’n gedoe is om in Amsterdam te komen… Alkmaar is toch eigenlijk niet zo ver uit de buurt?



Zit er iemand Expeditie Robinson te kijken? Leuk hè die aap? Ik wil er ook eentje…

Wat kan je straks gaan doen als je afgestudeerd bent Garfield? Ja wel balen eigenlijk dat het dan zo’n gedoe is om in Amsterdam te komen… Alkmaar is toch eigenlijk niet zo ver uit de buurt?



Zit er iemand Expeditie Robinson te kijken? Leuk hè die aap? Ik wil er ook eentje…

Mijn hubbie is met bankzaken bezig :frowning: :frowning: rekeningen enz…

Nooit leuk maar moet gebeuren

:-*

Ik zit rtl4 tekijken

Lieke hoe gaat het met je site? Ben je nog druk bezig? Ik ben er even mee gestopt… ben nu een heksenhoed aan het maken, leuk om neer te zetten met Halloween, dan ben ik ook jarig…

Ik werk nu bij de rechtbank en ik zit daar voorlopig ook wel goed. Ik heb nog geen ambities om advocaat te worden, hoewel die kant me ook wel erg aanspreekt. Of bv. ergens als jurist…

Maar eerst maar eens afstuderen. En hopelijk heb ik dan een ander projectje om me mee bezig te houden :stuck_out_tongue:



xx Garfield

Ik ben wel ff bezig geweest gisteren. Ons oude huis staat er nu ook op en 3 foto’s in het fotoboek. Maar kijk maar ff als je tijd hebt http://www.sitemaken.nl/prietman . Ik heb toevallig vandaag nog op jouw site gekeken. Waar zijn de foto’s van jullie???



Als je onder mijn banner op www drukt kom je er ook…

:-*

Dus je wordt bijna 30 suus :dance: :dance: :dance:

Zwaar hoor garfield werken en studeren …ik ken het…

:-*

Oh die foto’s komen op de nieuwe site wel dan ga ik een hoekje voor onze trouwdag maken… Jullie hadden wel een leuk huis hoor, vond het trouwens wel leuk dat mijn man niet de enige is met weinig haar (ik heb het toch wel goed gezien?? :shock: )



Garfield leuk recht, ik werk op een advocatenkantoor, maar volgens mij is het moeilijk om momenteel als jurist een leuke baan te vinden, dus als je het naar je zin hebt bij de Rechtbank; lekker blijven hangen!

Ze betalen ook mee aan m’n studie, dus de komende jaren zal ik wel moeten :wink:

Maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn prima en dat is erg handig met een kindje op komst :wink:

Ik loop weer een beetje hard van stapel natuurlijk, maar een beetje positief denken kan geen kwaad (wisselt overigens nogal eens)…!



xx Garfield

Ja ik word bijna 30 dus nog niet op tijd getrouwd… mijn mannie was net 30 dat we getrouwd zijn, hij is in april jarig! Ik ben dus over een week of 2 officieel een dertiger en dat klinkt toch opeens een stuk ouder dan twintiger, maar goed, ik voel me natuurlijk gewoon al jaren 18 :clap:

hihihi…

Mijn man scheert zijn hoord met een tondeuse, omdat hij boven op kaal is, en hij vind zo’n kringetje lelijk :angel: :angel:

:-*

Mijn man is nog gedeeltelijk in de ontkenningsfase… maar ik heb hem er van kunnen overtuigen dat het echt beter staat dan een perzikje in het hooi… :wink: Dus ik ben dan wel degene die met de tondeuse aan de gang kan dus 1x in de paar weken staan we gezellig te kibbelen in de keuken, want hij wil toch altijd proberen om er nog iets van te maken… maar ja dat is dus hopeloos :inlove:

hihihhii…had ik nog nooit gehoord"perzikje in het hooi" Man vond het ook heel leuk.

Hij scheert zijn hooft zelf OM DE 5 DAGEN

Zal wel Amsterdams zijn dan, zegt schoonmoederke altijd… als je heel wit bent zegt ze: Wat zie jij der uit je lijkt de dood van pierlala wel! en dan op zijn Amsterdams…



Hij moet wel vaak scheren dan… wij doen dat om de 2-3 weken, maar hij heeft bovenop dan nog wel een beetje haar dus het kan. Ach met of zonder haar, ze zijn toch al aan de vrouw (en wat voor eentje, toch?)