September-Oktober klussers deel 2

Dat is waar…ik vind mijn man kaal niet lelijk,maar als ik foto’s van 6 jaar geleden zie dan doet me dat wel wat…

Ik heb net ff op http://www.marktplaats.nl zitten neuzen en daar staan hele mooie babykamers voor weinig geld.

Je doet er toch maar ff mee en het beschadigd (bijna)niet.

Ik ga er toch eens over nadenken.

Joeppiieee!!! Ben zojuist gepromoveerd tot kleuter!

Weet je wel zeker dat je dat al in huis wilt hebben? Stel dat het niet helemaal volgens plan gaat is dat wel heel confronterend hoor, zo’n kamertje… maar ik snap het wel heel goed, ik heb het ook heel erg, ben heel erg geneigd om alleen op babydingen te letten in de krantjes en het liefst zou ik alles kopen wat ik leuk vind omdat ik bang ben dat het er straks niet meer is… maar dat risico loop ik dan maar weer!

wel geinig… zit ook op marktplaats…

Ik koop nog niks hoor, maar voor als ik zwanger ben dan g ik toch eens kijken op de site.

Gefeliciteerd met je promotie…welkom bij de club

Ja vind ik ook hoor… ik heb mijn eigen bedje staan dat wil ik graag opknappen en gebruiken, vind ik leuk en dan geef ik liever meer geld uit aan een kamer die straks wat langer mee gaat…

Mijn schoonzusje heeft bijv. een nieuw kamertje gekocht voor een jongen van wit mdf met berenpootjes op de kastraampjes, echt heel leuk, maar over een paar jaar is het niet echt stoer meer… zij heeft een kinderwagen van haar schoonzus die haar schoonmoeder 6 jaar geleden al tweedehands gekocht heeft, ziet er allemaal netjes uit, maar het is zo’n grote bak met van die witte wielen, je weet wel, echt helemaal niet handig. Zij wilde geen geld aan een wagen uitgeven, maar dat is een gebruiksvoorwerp, dan koop ik liever een goede nieuwe wagen en een tweedehands kamertje. Dat hoeft toch ook niemand te weten? Nieuw matrasje, doekje erlangs en het is weer als nieuw!

Helemaal mee eens!!!

Ik ga lekker met man en hond en blokje om en dan naar bed…

Weltrusten :-* :-*

Welterusten! Wandelze!

Suus :stuck_out_tongue:

wij hebben al wel dingen gekocht via marktplaats

De maxi taxi cx met wipstoel en maxi cosi citi. Was een koopje wij wilden deze wagen voor dadelijk en dit was een stuk goedkoper (100 euro)

En een avent flessenwarmer voor 5 euro, en een maxi priori voor 35 euro

allemaal via internet o ja en een babyfoon 15 euro

Zo ik kan jullie niet meer bijhouden hoor.

Iemand vroeg af ik al vakantie had. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance:

Mijn vriend moet nog twee dagen.

Kan ik even opruimen, boodschappen doen enz.

:-* jentel

Vandaag mijn nod ben benieuwd, voel niets (normaal wel)

ik kan jullie ook niet bijhouden hoor,

maar ik ben al ongi helaas dus op naar ronde 2 nieuwe NOD is 16 november

xxxx

balen Jolanda van je ongi :evil: …

hier nog helemaal NIX te bespeuren… vindt het nu wel spannend worden hoor :pray: !! Toch maar testje kopen vanmiddag???

Hallo hallo, ben er toch nog even stiekem. Was iets eerder uit mijn werk en manlief is er toch nog niet. Na het eten wordt het niks meer, want dan hebben we bankavond en moeten we quality time met elkaar doorbrengen (wat ik helemaal geen probleem vind hoor :inlove: )

Wat is het spannend voor jentel en leeuwtje!! Ik :pray: voor jullie dat de :evil: wegblijven.

Wel leuk jullie discussie over babykamertjes gisteren. Wij waren laatst bij een winkel waar ze tuinhuisjes en babyspullen hebben en toen zag ik ook een droomkamertje staan. Ik had het zo willen inpakken en meenemen, was ook niet duur, maar goed, ik vind het zelf prettiger om te wachten tot ik echt zwanger ben, voordat ik spullen ga kopen. Voor hetzelfde geld lukt het niet en zit ik met die spullen. En trouwens: nog niemand weet dat wij bezig zijn, dus hoe ga ik dat dan weer uitleggen?? Ik moet wel zeggen dat het bijvoorbeeld met babypakjes ook veel moeite kost hoor: ze zijn zo leuk en straks is het er niet meer. Ik heb me wel voogenomen dat ik in ieder geval iets mag kopen als ik een positieve test heb. Als beloning omdat ik me zo goed heb ingehouden :oops:

Heb de banners weer weggehaald, met het bijwerken is het heel onoverzichtelijk anders

heb net test gekocht! :shifty: ben nu echt zenuwachtig aan het worden… mss dat we vanavond al proberen, morgenochtend is hubbie niet thuis… jullie horen het wel!!!

hoe is het bij jou Jentel?

Wat spannend bij jullie meiden.

Ik duim… :dance:

Groetjes Garfield

Leeuwtje weet je al iets :pray: :pray: :pray:

Vandaag gewerkt…ben lekker thuis met hubbie vanavond, en dus ook tijd om aachte de comp te zitten :smiley: :smiley: :smiley:

:-*

hubbie is morgenavond pas thuis :cry: wil het toch wel samen doen! als we dan pas testen is het als het goed is in iedergeval duidelijk en anders zijn morgen de :twisted: er misschien wel! Hoop dat ik rustig af kan wachten!!

Oh Leeuwtje en Jentel spannend hoor, alhoewel jullie nog niet echt bezig waren deze maand toch Jentel?

Weet je al wat Leeuwtje? Je moet ons niet zo in spanning laten hoor!

Ik heb last van een dikke buik… of dat nou is omdat ik ongi moet worden of iets anders… ik hoop natuurlijk het laatste, en meestal als ik ongi moet worden dan beginnen al de kwaaltjes pas een dag van tevoren… morgen toch maar even een test kopen dan hebik die maar vast in huis, heb ik de vorige keer ook gedaan en ik vind het wel prettig dan kan ik gewoon testen op het moment dat ik dat wil en ben ik niet afhankelijk van apotheek of drogist…

Lieke hoe voel jij je? Wel leuk dat iedereen wel iemand heeft die ongeveer tegelijk ongi moet worden…

De gewoonlijke gevoelige borsten…dus deze maand gewoon ongi :cry: :cry: :cry:

op naar ronde 2

:-*