September-Oktober klussers deel 2

Ik vind het zoooo spannend worden nu… ik ga zooooo chagrijnig worden als zaterdag de :twisted: :twisted: er zijn… sorry als ik zeur hoor, maar die spanning van een maand wachen vind ik bijna vervelender dan de miskraam, als dat niet raar klinkt :oops:

Nee hoor suus, laat je gedachten en gevoelens hier de vrije loop!!!

Bij rlt4 komt dalijk onze makelaar (van het oude huis) om 20.30…ga ik ff kijken, maar 'k blijf online!!!

:-*

dank je lieke! Lief van je! Maar ik voel me wel een beetje een zeikerd… :?

Zo voel ik me af en toe ook, maar ja, daarom zijn we vrouw :wink: :wink:

Hoe is het verder met je?

Verder wel goed, nog steeds last van mijn rug en dat is ook wel weer balen, want normaal krijg ik last van mijn rug als de :twisted: komen, dat voel ik dus nu niet echt… en ik heb echt een dikkere buik, mijn broek zat vandaag en gisteren ook gewoon niet lekker, net te strak, stom hè? Waar je al niet mee bezig kan zijn, misschien wel gewoon te veel gegeten…

Heb je idd niet teveel gesnoept in A’dam dit weekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nououou… ik heb zaterdag de hele dag gelopen, dus ik zou nou juist na al die tijd helemaal niet veel beweging een beetje gewicht kwijt moeten zijn… en zoveel heb ik eigenlijk ook weer niet gesnoept, niet meer dan anders misschien wel minder op 1 bossche bol na :drool: (maar dan ook wel van Jan de Groot)

Ja, dat is wel een goed excuus wnt die Bossche bollen moet jie idd NOOIIITT wijgeren :wink:

jaaaaa die zijn zoooooo lekker! en ik heb ze nota bene via mijn Amsterdamse zwager die in Amsterdam werkt, maar op het winkelcentrum daar zit een Bosschenaar die een schoenenmakerij heeft… ingewikkeld maar ik vond het wel super lekker! Was lang geleden! Maar daar word je toch niet ineens dik van… :?

Ik zo ga weeeer met hondje wandelen. Soms best vervelend als je geen zin hebt :oops: :oops:

Misschien tot straks en anders tot de volgende keer :wink:

:-* :-*

Veel plezier! Ik ben nog zeker 3 kwartier online… voetballen…

:-* Suus

Ben net een zuurstok… felroze broek en roze vest… :mrgreen: had het een beetje koud :angel:

Goede morgen allemaal.

Wij zouden deze maand niet voor het eggie gaan, maar we konden er niets aan doen. :oops: (jullie begrijpen mij wel)

De rede dat ik jullie niets verteld heb is; dat ik er toch niet in geloof dat het de eerste keer raak zou zijn. :think:

Daarom ben ik vandaag pas op kok na twee testen.

Gister een test gedaan ( voor de lol) en vandaag allebij een +.

Ik voel dus helemaal niets. (zo zie je maar meiden) blijf hoop houden ook al voel je niets, nu hoop ik natuurlijk dat jullie ook snel zwanger zijn.

Dus;

IK BEN ZWANGER

:-* jentel

GEFELICITEERD :-* :-* :-*

ECHT TE GEK, GENIET MAAR LEKKER DE KOMENDE MAANDEN EN NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD

:dance: :dance: :dance:

Dank je wel, ik ga zeker genieten.

Jentel, wat geweldig proficiat geniet ervan.

xxx Jolanda

Dank je wel.

Jij in je tweede ronde zie ik.

hee jentel :dance: :dance: GEWELDIG!!! Van harte meid!! :clap: misschien heb ik morgen ook wel goed nieuws :pray:

Jentel van Harte gefeliciteerd, en dat terwijl je nog niet op onze lijst wilde nu heb je ons allemaal ingehaald.

Proficiat. Ik hoop dat er snel meer dames je voorbeeld zullen volgen :stuck_out_tongue:

@jentel wrote:

Ik kan er ook bijna bij (het lijstje dan he)

Nog even afwachten.

JE STAAT ER BIJ HOOR, DIT LAAT TOCH MAAR WEER ZIEN DAT HET WEL SNEL KAN GAAN HIHIHI. WELKOM BIJ HET LIJSTJE