September-Oktober klussers deel 2

Jentel,

We typen allebei bij verschillende topics mee, dus ik zet het hier:

GEFELICITEERD!!!

Liefs,

Garfield

Allemaal bedankt,

Het is echt snel gegaan (kan het bijna niet geloven)

Leeuwtje ik ga voor je duimen.

:-* jentel

Bibi-Jane,

Zou je bij mij in het lijstje april willen veranderen in augustus, toen was de 1e ronde voor het eggie… Het maakt op zich niet uit natuurlijk, maar vind het prettiger als er augustus staat.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Garfield

Dit is pas je derde ronde.

Dacht dat je langer bezig was :?:

Ben je in april gestopt met de pil en heb je daarna gewacht.

O en als je dan toch gaat veranderen ik ben 25.

IK GA HET ALLEMAAL AANPASSEN

TOTAAL NU 12 DAMES VAN AUGUSTUS, SEPTEMBER EN OKTOBER.

1 ZWANGER, REST VOLGT HOPELIJK SNEL

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

BELIN: … JAAR, … KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD ??

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD ??

VAN DEZE DAMES MOET IK NOG DE NODDAG HEBBEN EN VAN BELIN NOG DE LEEFTIJD EN HET HOEVEELSTE KINDJE

Inderdaad Jentel.

Ik ben in april gestopt en mijn cyclus had in het begin wat kuren. Nu is ie gelukkig vrij regelmatig!!!

Groetjes Garfield

Hebben jullie vakantie :?: of moeten jullie gewoon werken :?:

Garfield dat was het dus :think:

Ik heb het gigantisch druk.

Moet eigenlijk dus ook helemaal niet hier kijken.

Ben nu bezig met een opinie voor een vak (moet morgen ingeleverd worden). Morgen moet ik 's ochtends naar A’dam voor mijn studie en daarna snel naar mijn werk om iets af te maken. Morgen sportdag (volleybal) ondanks mijn polsblessure en het weekend naar mijn ouders om te leren voor mijn tentamen dinsdag waar ik nog bijna niets aan gedaan heb.

Dus wel een beetje aan me denken daar in Mexico hè?!

xx Garfield

Zal ik doen.

Voor jou dus geen vakantie.

Nee, helaas.

De sportdag is trouwens overmorgen hoor, hihi.

Zou anders wel een beetje veel worden!

Ons eerste uitje is over twee weken een overnachting in een hotel in Eindhoven en daarna in januari een weekendje Landal, als mijn broer het niet op tijd vergeet te boeken. Hij is nl. degene die kinderkorting kan krijgen :smiley:

Groetjes Garfield

Welk hotel in Eindhoven :?:

Wij zijn twee keer in Eindhoven geweest.

Geweldige stad.

Ik ga er vandoor, ik kom vanavond nog even kijken.

Jentel wat vertel je nou toch weer… leueueueueueuk!!!

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

Ben wel een beetje jaloers hoor… :oops: maar dat vind je vast niet erg!

Pas je dan wel een beetje op als je op vakantie bent? Hoe lang gaan jullie eigenlijk ook alweer?

Ik heb trouwens vandaag een testje gekocht voor het geval dat… hij ligt nu dus heel erg te branden in een kastje waar ik niet zo vaak kom… maar dat was de vorige keer ook al, na deze ongi wordt dat wel weer minder maar ik wil gewoon zo’n test in huis hebben, ik wil gewoon kunnen testen als ik dat wil ben ik nou erg?

Ja leuk he,

ik zou het ook zijn als het andersom was.

Ik ga maar 1 week.

Nou ik gun het je natuurlijk wel hoor :-* !

Nou dan mag je als je terug komt van vakantie vast gaan zoeken naar verloskundigen in de buurt, moet je niet te lang mee wachten met een afspraak maken, sommigen zijn druk… ik kon de eerste keer met 9 weken al terecht voor een echo dat heb ik toen niet gedaan (stom want toen was het al mis…) maar ik heb gewacht tot de intake en dan kon mijn man mee, dat was met 12 weken. Ik heb met 7 weken al gebeld om een afspraak in te plannen, beter te vroeg dan dat je niet meer terecht kan!

Ik heb ook helemaal niets gevoeld hoor, lekker toch! Ik weet niet of je dat al weet of leuk vindt, maar bij Prénatal, Mamminette en de betere boekhandels heb je leuke 9 maanden agenda’s/dagboeken, daarin kan je bijhouden hoe je je voelt en opmeten of je al bent gegroeid, in sommigen staan informatie per week (vind je op deze site natuurlijk ook, en die is ook heel goed vind ik) ik vond dat heel leuk om bij te houden!

@Tante Soesa wrote:

Jentel wat vertel je nou toch weer… leueueueueueuk!!!

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

Ben wel een beetje jaloers hoor… :oops: maar dat vind je vast niet erg!

Pas je dan wel een beetje op als je op vakantie bent? Hoe lang gaan jullie eigenlijk ook alweer?

Jentel gefeliciteerd…ik wil ook

:-* :-* :-*