September-Oktober klussers deel 2

Hee Mees, nou spannend hoor, of heb je bijv. ook last van je boobs als je ongi moet worden? Nou ik ben best een beetje teleurgesteld, maar het is goed zo. Ik hoop nog steeds met kerst zwanger te zijn… anders moeten we weer een nieuwe deadline uitkiezen :lol:

Bibi-Jane, zet je mijn NOD nog op het lijstje, doe maar gewoon vast het volgende lijstje, ik neem aan dat we dinsdag toch over gaan stappen…

Bedankt! Suus

Haha, ja ik zou ook graag het nieuwe jaar in gaan met het idee dat we dat jaar papa en mama gaan worden, maar goed, we hebben het zelf niet helemaal voor het zeggen.

En of ik zere boobs heb als ik ongi moet worden weet ik niet. Ben namelijk nog maar 1 keer ongi geweest nadat ik was gestopt met de pil. Maar had afgelopen zondag en maandag ook ongi-krampen en die zijn nu ineens helemaal over. Ik vind het maar vaag. Maar we hopen toch maar niks, 8 dagen duurt wel erg lang.

Hoop trouwens niet dat het van de ongi komt. Als ik dit elke maand moet hebben, dan word ik er gek van. als het vanwege een zwangerschp is, dan vind ik het een stuk minder erg.

Nou Mees spannend, probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn, ik weet hoe moeilijk het is, maar als je het los kan laten is het allemaal wat makkelijker, misschien dat het daarom bij mij langer duurde voor ik ongi werd… water er tussen onze oortjes gebeurt speelt volgens mij een hele grote rol…

Effe met de hondjes lopen!

Ja denk ik ook hoor Soesa, dat er meer tussen onze oren gebeurt als wij denken. Maar het is nu een beetje lastig, want ik heb vakantie en dus alle tijd om na te denken. Ik heb wel tegen mezelf gezegd dat ik gewoon rustig moet wachten tot mijn NOD en als ik dan niet ongi word dat ik op die dag mag testen. Dat stelt mezelf wel gerust en dan kan ik het ook best loslaten.

ik verander het soesa

Thanx Bibi-Jane… hoe gaat het met jou? Voel je je nog steeds anders? Heb trouwens eens naar je site gekeken, leuke dingen heb je daar, jammer dat ik het niet meer nodig heb…

tja wat zou ik er van zeggen, voel me wel anders maar het blijft maar in mijn hoofd dwalen dat ik een paar dagen geleden wat bloed ben verloren.

Vanmorgen was ik misselijk, en veel honger heb ik ook niet. Vond vanmiddag zelfs de gebakken uien stinken had uien met champignons gebakken normaal lekker maar ik heb ze niet gegeten.

Ben erg moe, maar of ik echt zwanger ben…geen idee.

Nog een paar dagen geduld maar dan hé

Nog bedankt voor je compliment, tja ik heb ze zelf ook niet meer nodig.

Maar door dat we in 2004 zijn getrouwd kwam ik zelf wel op het idee van deze site

hallo allemaal,

Even snel een tik van mij.

Heb tot 21.00 moeten werken…pfff

Dacht ik morgen lekker vrij te zijn, belde m’n baas vanmiddag naar de zaak of ik morgen ook wou werken…1 collega is vrij en 1 is ziek.

Normaal ben ik altijd donderdag en vrijdag vrij, dus dit is een raar weekje…

Verder is hier alles goed…(al ben ik wel een beetje jaloers op jentel, die nu lekker op vakantie is en zwanger is) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ik ga zo maar slapen want ik moet om 07.00 weer opstaan om te gaan werken :? :? 'k ben net thuis pffffffffffffffffffffffff

Balen Suus, maar volgende keer beter :pray:

:-*

Hai hai

Ook ik kom net uit mijn werk. wat voor werk doe je Lieke1??

@ bibi-jane,

mijn naam mag ook wel op het lijstje hoor. Alleen weet mijn cyclus niet omdat ik de afgelopen tijd 2,5 maand niet ongi bent geweest en dat het opgewekt is via medicijnen.

Nou ik ga slapen. Morgen hoef ik niet om zeven uur te beginnen, maar om 2 uur tot 10. van het weekend lekker vrij!!

Toedels en tot morgen!! Slaap lekker!

Liefs, Janine

Hoi meiden,

Ik heb vandaag heel de dag cursus in Utrecht, dus zo snel naar het station. Vanavond waarschijnlijk naar de film Four Brothers, heeft iemand die gezien??

Groetjes Garfield

@JanineB wrote:

Hai hai

Ook ik kom net uit mijn werk. wat voor werk doe je Lieke1??

@ bibi-jane,

mijn naam mag ook wel op het lijstje hoor. Alleen weet mijn cyclus niet omdat ik de afgelopen tijd 2,5 maand niet ongi bent geweest en dat het opgewekt is via medicijnen.

Nou ik ga slapen. Morgen hoef ik niet om zeven uur te beginnen, maar om 2 uur tot 10. van het weekend lekker vrij!!

Toedels en tot morgen!! Slaap lekker!

Liefs, Janine

Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje door, en wanneer je bent gestopt met de pil

Hallo,

Janine: ik ben opticien en had gister koopavond…dus van 9.30 to 21.00 uur .

En nu ga ik weer werken tot 17.30 :expressionless: :expressionless: :expressionless:

Ikzie jullie vanavond wel…

fijne dag allemaal :!: :!: :!:

:-*

Hai hai

Bibi-jane, ik ben 25 jaar oud, gestopt eind mei 2005, maar nog wel steeds een klusser. Ik ben voor het laatst ongi geweest op 19 oktober. We gaan voor ons 1e kindje.

Is dat genoeg??

STAAT ERBIJ, NOD DAG VUL IK NOG NIET IN VOOR JE DAN.

Ik heb van de volgende dames nog geen NOD dag door gekregen.

Dames zijn we zwanger? Ik hoop het voor jullie…

Van de volgende dames heb ik niet alle gegevens

Diddle, Esther en Elly

Dames laat even wat horen

wanneer stappen we over?? Er is al een nieuw deel aangemaakt

Zullen we 1 november overstappen? Elke maand een nieuwe zouden we toch doen?