September-Oktober klussers deel 2

Hallo allemaal, goh esther en elly heb ik echt nog nooit iets van gelezen… leeuwtje is ook al weer een tijdje niet geweest…

Ik dacht ook dat de we per de eerste weer een nieuw deel zouden doen… we moeten nog 1 pagina hebben we voor iedere dag van deze maand een pagina volgekletst :lol:

Is het misschien ook leuk om voor de volgende keer een lijstje van verjaardagen er bij te zetten? (Dan geef ik me hierbij op om het volgende lijstje te maken hoor Bibi-Jane :mrgreen: ) Het is eigenlijk wel leuk om dat te weten vind ik…

Zo effe soep maken… nog geen zin om te eten…

ja leuk, ik ben 8 oktober jarig (08-10-1975)

Ikke 31 oktober… ik zet onder jouw lijstje van deze maand wel een berichtje met verjaardagen, dan maken we gewoon in het nieuwe deel daarna een lijstje waar de verjaardagen meteen bij staan…

Ik was gisteren jarig!!!

Ik vind het heel erg moeilijk om mijn NOD door te geven Bibi-Jane. Aangezien ik totaal mijn cyclus niet weet. Anders ga ik deze keer wel gewoon van 28 dagen uit en wanneer ik weer zo’n lange onregelmatige cyclus heb, dan pas ik het wel weer aan. Ik hoop toch wel dat de teunisbloemolie en monnikspeper hun werk doen, vandaar dat ik hoop op een cyclus van 28 dagen. Ik zal even gaan kijken wanneer dat is.

Als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga, dan zou ik 23 november mijn NOD hebben. Vul die maar in en dan kijk ik wel of ik deze maand een goede cyclus heb.

weekend :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Diddle! :dance: :dance: :-* :-*

Balen hoor dat gedoe met je cyclus… klets je al mee met de meiden met een lange cyclus onder zwanger worden? Maar hoe ben je nou aan die teunisbloemolie en monnikspeper gekomen? Kan je dat zomaar overal halen? Ben je nu wel ongi geworden dan?

Liefs Suus

he Suus,

Alles goed? Ben je een beetje over de schrik heen dat je ongi bent geworden… :wink:

mijn verjaardag is 18-03-1978

Hoi meiden,

Diddle, nog gefeliciteerd!

Mijn verjaardag is 17 november (1976)…

Groetjes Garfield

Heee Lieke! Lekker vrij morgen? Goh ook nog iemand die niet in oktober jarig is… ik zet je er ook even bij!

Ja het was wel effe balen om weer ongi te worden, maar ja, dat hoort er ook bij. Het wordt tijd dat iemand een manier bedenkt om zwanger te worden zonder die maandelijkse ongemakken :lol: Maar goed aan de andere kant kan het ook wel weer na die mk dat alles toch een beetje ongeregeld is. Ik hoop dat het na deze maand weer regelmatig wordt. Ik moet zeggen dat de vorige keer en deze keer erg heftig is, dat had ik voor de mk niet. Maar je met een ibuutje kom ik de dag wel door :mrgreen:

Ik zit een beetje te balen :x :x

'k ben net zo slim geweest om in mijn autootje iets kapot te maken waardoor de richting aanwijzers het niet meer doen :wall: :doh: :wall:

En mijn fiets staat bij mijn broer…dus balen.

Mijn hubbie heeft een opel astra en is breder als mijn auto :wall: dus moeilijk om op zaterdag bij een heel druk winkelcentrum te parkeren om boodschappen te doen…misschien toch maar de fiets ophalen :wall: :wall:

Weekend begint goed :x

Diddle gefeliciteerd

wat heb je dan gedaan dat je richtingaanwijzers niet meer werken? Heb je niet gewoon een zekeringetje stuk?