September-Oktober klussers deel 2

Hoi, hier is ook alles goed, op eerder genoemde klachten na dan.

Die banners zijn inderdaad heel handig. Veel makkelijker dan elke keer rekenen enzo. Aan de andere kant: zo ben je er wel nog meer mee bezig en dat schijnt niet altijd goed te zijn. Het wordt echt tijd dat ik weer aan het werk moet en mijn gedachten ergens anders op kan gaan richten.

Krijg zo visite, dus dat is alvast wel lekker. Kom misschien daarna nog wel even kijken en anders wordt het morgen pas weer. Voor iedereen in ieder geval een fijne dag vandaag!! Dat moet wel lukken, het weer is in ieder geval weer goed.

Groeten Mees

Mees wrote:
Diddle, wat fijn, het lange wachten is beloond. Ik ben heel blij voor je! Was dit nu de eerste keer dat je ongi bent gewoorden na het stoppen met de pil?

quote]

Nee, dit was niet de eerste keer dat ik ongesteld werd na de pil. Was dat maar zo, dan kan ik er tenminste mee leven. Dit was de 3e cyclus, terwijl ik al 5 maanden gestopt ben. :wall:

Dan is het echt niet fijn. Maar goed, je bent nu ongi, hopen op betere tijden dan maar. Ziet er wel een beetje raar uit op je banner. Hoe lang waren je eerste twee cyclussen?

Sorry, lees later je antwoord wel, visite staat voor de deur. doeidoei

Hee hallo allemaal! Diddle wel fijn dat je ongi bent nu, en wie weet heeft het toch allemaal geholpen die kruidjes van je… kan je die trouwens zo kopen? (Voor het geval de boel bij mij ook niet meer op gang gaat komen…)

Mees spannend ook voor jou!

Hier dus nog steeds niks… de week gaat opeens wel heel langzaam, zaterdag lijkt nog zooo ver weg!

Verder weinig nieuws hier…

Nou Soesa, het blijft dus nog eventjes spannend bij je.

Ga je zaterdag weer testen??

Wij zitten in de klusdagen en het ziet ernaar uit dat we dit keer netjes om de dag gaan klussen. Misschien ben ik dan wel extra teleurgesteld als het niet raak is, maar dat zien we dan wel. Voorlopig gaan we ons best doen!!

Groetjes Garfield

Tja het valt niet mee om het even uit je hoofd te zetten, sommige mensen beginnen tegen mij al over schijnzwanger… ik heb tegen mijn zus schoonzus en schoonmoeder en 1 goede vriending gewoon verteld hoe het zit ze weten het toch allemaal na die mk dus ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen… zaterdag vier ik mijn verjaardag, dus mocht het toch niks worden en ik heb een dipje weten zij tenminste wat er aan de hand is…

Het is rustig hier…

Het blijft wel spannend Suus :pray: :pray: hopen dat het snel zaterdag is…

Vandaag had ik weer ff een dipje.

heb te horen gekregen dat er iemand in mijn familie zwanger is :x voor hun heel leuk natuurlijk…maar ik weer stik jaloers natuurlijk. :x :oops:

(heb het niet laten merken, maar ff mijn hubbie opgebeld om m’n verhaal te doen :wink: :inlove: ) Hij zegt dan altijd dat onzen tijd wel komt…

Ik weet dat hij gelijk heeft maar soms is het gewoon ff moeilijk als iemand anders zwanger is en jij niet :? :?

:-*

OOoh ik weet zooo goed hoe je je voelt… Wij hadden besloten om met de pil te stoppen en gingen er vanuit dat dit jaar helemaal ons jaar zou worden (trouwen, zwanger…) vertelde Ramon zijn zusje dat ze zwanger was (en dat na een relatie van net een half jaar en 1 week samenwonen…). Ik was zooo pissig, ze pikte gewoon alle aandacht in, ons trouwen werd aan die kant van de familie ineens een stuk minder belangrijk en alles draaide om hun huis en hun kind… Gelukkig heeft ze zich met onze trouwdag wel ingehouden, maar daarna draaide alles om die zwangerschap, zelfs nadat ik mijn mk had gehad, haar kindje is natuurlijk ook 2,5 week na de curettage geboren, maar niemand heeft daar bij stilgestaan. Niemand heeft ook ooit gevraagd of ik het er moelijk mee heb. Nou is dat niet zo hoor, wat dat betreft gaat het gewoon goed, maar dan gaat ze lopen zeuren over hoe zwaar haar zwangerschap was (ze heeft er zelf zo’n 40 kilo aangevreten…) en hoe zwaar de bevalling (ze is ingeknipt en uiteindelijk na een paar uur thuis persen toch naar het ziekenhuis gemoeten, dat is dan effe balen) was… Ik zou er alles voor over om zo’n zwangerschap als zij heeft gehad te hebben, nergens last van gehad, behalve van haar overgewicht!

Erg he…Mensen die zich dan OPEENS zielig voelen en zitten te “zeuren” over hun bevalling :x :x :x

Ik denk dan altijd :mens zit niet te zeuren…JIJ hebt een KIND :roll: :roll:

Ik probeer me er niet teveel meebezig te houden, maar dat valt niet altijd mee…

Nee en bij hun wordt alles al zo overdreven… en mijn schoonmoeder is echt een schat van een mens, maar als het mijn schoonzus betreft gaat ze overal in mee in eerste instantie. Zaterdag komen ze op mijn verjaardag (tot mijn grote verbazing) want van hem mag er in de buurt van de baby niet gerookt worden. Ben ik het natuurlijk mee eens, en ik heb de visite ook alvast gevraagd daar rekening mee te houden, maar het zou te gek zijn als mijn man in zijn eigen huis buiten moet staan voor hun kind, terwijl ze zelf tot iets meer dan een half jaar terug nog een pakje per dag rookten (zij is tot zeker een week of 10 door blijven roken) en ik weet zeker dat ze daar niet zo spastisch over zouden doen als het om mijn kind zou gaan en zij er geen hadden…

Nou zegt ze net dat ze hem beneden wil houden, maar ik kan toch niet de hele avond de mensen naar buiten sturen omdat zij die kleine niet in bed wil leggen… Hij kan op onze kamer, zitten er twee deuren tussen… heeft hij echt geen last van de rook…

Ik heb zelf ook gerookt, maar jan. 2004 ben ik gestopt omdat wij over ongeveer een jaar aan kinderen wilden beginnen.

In ons nieuwe huis mag dalijk door niemand meer gerookt worden, maar ik vind als je zelf altijd gerookt hebt, en je hebt een kind dat je dan andere mensen niet kan verbieden om te roken als het niet bij jouw in huis is…(snap je me nog) :mrgreen:

Ik wens je alvast heeel veel succes zaterdag…enne zondag zing ik hier een liedje voor je hoor :wink: :wink:

Ik ga zo slapen, moet morgen van 09.30 tot 21.00 werken :x dus misschien tot morgen, en anders tot snel…

knuf en :-*

Mijn man rookt nog en die kan echt niet stoppen, speelt er ook nog mee dat hij een beetje ADHD heeft, roken is voor hem rustgevend dus als hij moet stoppen…

Nou lange dag morgen, enneh bewaar dat zingen maar voor maandag… :wink:

Welterusten! :-* Suus

O ja ,tuurlijk de 31 ste :doh: :doh: :doh:

Ik kan me voorstellen dat je man niet kan stoppen, maar als jullie daar geen probleem mee hebben is dat toch prima…

Tot snel, weltrusten

Nou dames stop maar met duimen ga de vingers maar weer even laten rusten voor de volgende meiden die aan de beurt zijn… vannacht zijn ze gearriveerd :cry: :cry:

Nou ja, is dat ook weer over, wordt het de volgende keer weer wat makkelijker, nou moet ik mijn banner even aanpassen, laat hem nog wel maar even op 28 dagen staan, ga er toch maar vanuit dat het de volgende keer wel weer op tijd is…

Voor iedereen die gaat werken: werkze, voor de luiaards die vrij zijn: het wordt mooi weer, geniet ervan! Tot vanavond!

Lekker Soesa, eindelijk een beetje zekerheid. Al kan ik me goed voorstellen dat je liever zwanger had willen zijn.

Het kan mij deze maand echt niks schelen, als dat vervelende gevoel maar weggaat. Of ik nou ongi word of zwanger ben, maar dan weet ik in ieder geval waar het vandaan komt. Nog 8 nachtjes, dan weten we meer.

Ik heb inderdaad lekker vakantie nu en het ziet er naar uit dat het prachtig weer wordt, dus ik ga lekker met mijn nieuwe fototoestel op pad, kijken of ik nog wat mooie herfstplaatjes kan schieten. Ook tussendoor maar even op familiebezoek bij mijn oma en opa en oma, is ook wel weer eens nodig.

Groeten Mees

Zo, ik heb me net aangemeld bij een soort sportschooltje,.

Je sport daar 3 keer in de week onder begeleiding, je gaat op afspraak dus je moet wel. Alles wordt voor je bijgehouden, je gewicht, vetpercentage en vochtpercentage, en je centimeters worden gemeten. Ook krijg je voedingsadvies.

Ik ben erg benieuwd. Ik ga me vanmdidag uitschrijven bij mijn ‘oude’ sportschool. Morgen heb ik de eerste afspraak, dan maandag, donderdag en dan weer zaterdag.

Er spannend allemaal en erg benieuwd!!

Heb er zin in, in ieder geval.

Lekker Janine, een beetje sporten. Zou ik ook nodig weer eens moeten doen.

Wat is het trouwens rustig hier. Er valt weinig te kletsen vandaag.

Tjonge wat een rust hier… maar drie berichtjes hoeven lezen! Alles goed meiden?

Ja hier alles prima. Ik heb alleen al een paar dagen het idee dat mijn borsten uit elkaar gaan knallen (sorry :oops: ), dus ik heb toch stiekum een beetje goede hoop. Het is nu wel heel erg gevoelig, niet leuk meer.

Met jou ook alles goed Soesa? Weer een beetje rustig ervan, dat je :evil: er zijn?