September-Oktober klussers deel 2

Ja, ik heb ook op die stie gekeken…en als het klopt heb ik maandag de eisprong, dus gaan we zondag klussen :inlove: :inlove:

Voor temp. voel ik nog niet zoveel. Ik ben niet een tiep dat iedere ochtend consecent gaat meten :think: :think:

Maar de ov meter is een goede op die side

:-*

Nou ja, het kan altijd nog als het tegen die tijd nodig is… je moet ook niet te hard van stapel gaan lopen met van alles en nog wat, geef je lichaam eerst maar de tijd om te wennen, het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je lichaam toch even moet wennen dat je niet meer aan de pil bent, misschien trekt alles wel weer bij… :pray: en wordt het toch wat beter qua patroon :lol:

Ik ben al 5 jaar niet meer aan de pil, was allergies ofzo :think:

Maar we doen rustig aan. Hubbie wil het op de “ouderwetse” manier doen.

Zonder boekjes temp. enzo.

Hij ving dit ook niks maar hij weet dat het mijn uitlaatklep is :wink: :wink:

ooooh, dus jullie hebben gezellig al die tijd met hoesjes mogen spelen… leuk hoor!

Is mijn man dus niet de enige die dit maar niks vindt… hebben we weer wat gemeen :lol:

hihihihihihihi…

Hoesjes zijn trouwens ook duuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrr…

nu kunnen we sparen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja die krijg je vast niet terug van de verzekering! Maarreh waar ben je dan allergisch voor?

Dus je cyclus is wel altijd zo geweest?

Waarom vindt jouw man het niks? Mijn man denkt dat ik me hier van alles aan zit te praten m.b.t. de mk…

Ze weten niet precies waar ik allergies voor ben…ik had nooit geen zin meer in sex en was vaak cjagerijnig en jeuk. :wall: :wall:

Mijn cyclus is wel altijd vrij kort, maar schommelt wel soms :roll: :roll:

Mijn man denkt-als het andere wel lukt om zwanger te raken en ons niet meteen-dat ik dan in de put raak daardoor :think: :think:

Ik begrijp hem wel hoor…maar hij moet hier maar eens lezen samen met jouw man, komen ze misschien van hun gedachten terug :think: :think: :wink:

Of we maken een forumpje voor bezorgde mannen? Het is ook wel echt een vrouwending denk ik… Maar ik kan me dat ook wel weer voorstellen dat hij zich ongerust maakt… maar goed dat niet iedereen tegelijk zwanger wordt… :lol: Maar we blijven elkaar toch wel steunen op ons forumpje, dikke of platte buik :mrgreen:

Dat hoop ik wel :wink: (dat we elkaar blijven steunen)

Ik ga stoppen…met hondlief wandelen en dan naar bed…lekker vroeg :slight_smile:

Tot snel…enne niet te veel piekeren he…

knuffel en :-*

Ik ga mijn best doen! Dit helpt ook wel tegen piekeren, maar nu is er niemand meer :cry: Welterusten en tot morgen! :-* Suus

Goedeavond meiden, ik ben er ook nog weer even.

Tja die mannen, wat zwangerschap betreft kunnen we er weinig vat op krijgen denk ik. Maar ja, zij voelen ook niks en zij hoeven niet de beste dagen in de gaten te houden enzo (tenminste…dat doet mijn man niet). Ik denk dat het voor hen ook wel heel lastig is. Die van mij heeft soms ook wel zoiets van: heb je haar weer met haar forum. Maar goed, ik vind het heel prettig om een uitlaatklep te hebben en dat vind hij dan ook wel weer goed.

Kheb trouwens al twee dagen buikpijn, net of ik ongi moet worden en mijn borsten worden ook weer gevoeliger. Ik durf me niks meer in te beelden en ga er maar van uit dat het de aankomende ongi is, maar aan de andere kant: dat duurt nog 10 dagen. Ik word soms echt gek van dat soort dingen.

Meiden,heb nog niet de tijd gehad om de vorige bladzijdes door te lezen, aangezien ik me niet zo lekker voelde en op de bank lag. Wilde net lekker naar bed gaan, dus ik had de computer al uitgezet en moest alleen nog even plassen, toen ik er tot mijn grote verbazing achterkwam, dat ik het begin van mijn ongesteldheid ontdekte!!!

THE DEVILS ARE HERE!!!

Op dag 61 mag ik ze dan eindelijk verwelkomen. Ik ben een erg gelukkig mens, dat snappen jullie vast wel :dance: . Dat betekent dat ik straks lekker met jullie mee kan gaan aftellen. Geweldig!!

Misschien een toevallige bijkomstigheid, maar ik ben afgelopen zaterdag met de monnikpeper en de teunisbloemolie begonnen. Mijn gevoel zegt dat het geholpen heeft, maar zeker weten doe ik het natuurlijk nooit, aangezien ik niet weet of ik vandaag alsnog ongesteld zou zijn geworden als ik niet geslikt had. Maar dat mag de pret niet drukken.

Nu ga ik dan echt proberen om naar bed te gaan en wat te slapen, al heb ik het idee dat ik nog erg lang onrustig zal blijven :wink:

Welkom diddle, je kunt nu met ons meetellen

Diddle fijn dat je ongi ben geworde :dance: :dance: :dance:

Dat zal de laatste keer zijn dat ik dat hier zeg…hihihihihihi

Nou, we gaan met je mee hopen dat je ook snel zwanger bent :pray: :pray:

Van morgen heb ik iets meegemaakt wat ik in de 6 jaar niet heb meegemaakt…

Hubbie had er geen zin in en ik wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(heb eens een keer niet mijn zin gehad :x )

Nou ja, ik vond het wel grappig en hij moest werken was al laat…

Diddle, wat fijn, het lange wachten is beloond. Ik ben heel blij voor je! Was dit nu de eerste keer dat je ongi bent gewoorden na het stoppen met de pil?

Ik ben zelf weer vreselijk in de war en bezig met zwanger of niet. Heb buikpijn (net of ik ongi moet worden), zere borsten, de halve nacht niet geslapen en werd vanmorgen misselijk wakker. Ik ben mezelf al de hele tijd aan het wijsmaken dat het waarschijnlijk toch niks is, of een griepje ofzo. Ik wou dat het al 9 dagen later was, dan is mijn NOD en weet ik meer.

Erg he Mees, die onzekerhied iedere maand opnieuw :x :x

Verwacht niets dan valt het niet zo tegen als het niks is…sterkte ermee

Ik moet nu weg, hopelijk tot snel :dance: :dance: :dance: :dance:

ik moet nog 7 dagen wachten, bloeden is afgelopen heb nu wel spierpijn in mijn linker been en heb veel lucht in mijn buik wat er uit komt :oops:

Ik ga nu eerst even mijn rijbewijs verlengen misschien tot zo weer

Hai hai

Mijn ventje gaat volgende week 5 dagen weg ivm zijn werk. Maar ik weet niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Dat komt omdat ik 2,5 maand niet ongi bent geweest, vorige week eindelijk weer wel, maar dit was met medicijnen opgewekt. Nou weet ik dus nog niet wat mijn cyclus is.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Janine

Ha janine,

Met met alles goed. 'k ben lekker dagje vrij vandaag, moet morgen tot 21.00 uur werken :x

Balen dat je vent zolang weg moet, maar als je vorige week ongi was dan duurt het toch nog ongeveer een week voordat je vruchtbaar bent :think: :think: …misschien is je mannetje dan al terug :think: :think: :think: …

Je kunt ook een banner onder je naam zetten dan kun je ook een klein beetje zien wanneer je vruchtbaar bent…

Als je een vrij regelmatige cyclus hebt :think: :think: :?