September-Oktober klussers deel 2

Soesa: ik zou ook proberen nog even te wachten. Maar als ik het echt niet langer houd, dan test ik gewoon hoor. Dan heb je tenminste zekerheid. En anders ben je er de hele dag mee bezig, is ook niet fijn.

Diddle: Wat een verhaal zeg, echt niet leuk dus. Ik kan heel goed begrijpen dat je hier dan even een tijdje niets post. Ook vervelend dat de dokter niet mee wil werken. als je al vanaf mei gestopt bent, dan vind ik dat je nu toch wel eens recht hebt op een medicijn dat de ongi opwekt.

Jez#s Diddle wat kl#te voor je…

Kan heel goed begrijpen dat je hier niet zoveel bent, ik zou denk ik hetzelfde doen.

Ik kan je alleen maar heel veel succes wensen, en ik hoop dat je snel ongi wordt.

Ik ben vandaag ziek thuis gebleven van m’n werk :x

Heel veel buikpijn en misselijk.

Meestal heb ik alleen de 1ste dag last, maar deze maand is het wel heel hevig.

Suus, ben je al ongi

:-*

Didle wat een gedoe zeg! Balen dat je ha zo stom doet! Misschien een tipje, wij hebben hier een gezondheidscentrum met verschillende artsen en ik weet wanneer mijn ha vrij is, dus ik als iets wil waarvan ik weet dat zij moeilijk zou doen, plan ik mijn afspraak bij een andere ha… meestal werkt dat wel :wink: Ik weet niet of je daar heel rustig hebt gezeten de laatste keer, maar ik zou het ook even op de emotour gooien als ik jou was, want het is niet eerlijk dat ze je zo lang laten zitten terwijl je zo graag wil…

Hier nog steeds geen teken van de :twisted: :twisted: ik wil (proberen) om tot einde van de week te wachten als ze niet komen. Gisteren mijn mannie al voorzichtig verteld dat ik dus over tijd ben nu en die riep meteen we wachten je volgende ongi gewoon af en gaan niet zo snel weer testen hoor! Dadelijk gaat het weer fout… hoe kan dat nou zo snel? Tja dan moet je dat weer vertellen van de bloemetjes en de bijtjes… :lol: Ik heb geroepen dat ik graag een leuk verjaardagskado wil… dat is de 31ste… dus wie weet… Krijg wel stiekem hoop zo… Moet iig week 8 voor een echo komen als het wel zo is, dus ik moet wel een beetje op tijd testen, dan kan ik die afspraak meteen maken en dan is dat ook maar snel achter de rug… De roze overtijd wolk is dus niet echt roze hier :cry: We houden hoop!

Goedemorgen,

Soesa, het wordt wel spannend met je hoor. Jammer alleen dat je man zo onzeker is. Dat is voor jou ook niet echt prettig. Maar goed, ik vind het knap als je kunt wachten tot het einde van de week. Ben wel heel benieuwd, moet ik zeggen. Zou op zich wel mooi zijn als je weer zo snel zwanger zou zijn.

Ik ben echt ontzettend moe vandaag. Mijn man speelt in een band en moest gisteravond spelen. Het was erg gezellig en we waren pas om half 6 vanmorgen thuis (de kroegen gaan hier pas dicht om 5 uur). Was om elf uur weer wakker dus vandaar… Heb gelukkig geen kater, want ik heb alleen maar water gedronken, je weet tenslotte maar nooit :smiley:

Ik ga verder lekker niksen vandaag. Misschien wel een start maken met het maken van de kerstkaarten (kan maar weer klaar zijn) of een begin maken aan de dvd van de bruiloft (ook leuk werk). Ik zal ook regelmatig even komen kijken hier of er nog wat valt te kletsen.

Groeten Mees

Diddle ik leef met je mee en hoop :twisted: :twisted: dat ze snel komen,

:-* jentel

Tante soesa mog steeds niets :?:

Ik :thumbup: voor je.

En waar ben je aan begonnen Mees :?:

Hallo allemaal,

Gelukkig zijn dev ergste :evil: :evil: alweer weg. De buikpijn is weer een stuk minder gelukkig :slight_smile:

Suus, weet je al iets? Zijn je :evil: :evil: er?

Vandaag niet veel gedaan, lekker rustig aan gedaan met man en hond gewandeld…

Ik heb vandaag ook niet veel gedaan.

Gelukkig is het al wat minder op naar de volgende ronde.

He Jentel, je vriend het toch gelijk he…dat het de 1ste keer raak is :lol: :lol: :lol:

Ja grappig he.

Hij was er ook echt van overtuigd.

Toen ik het vertelde zei hij ook ‘‘ik wist het wel’’ :inlove:

Leuk hoor!!!

ik hoop dat het bij ons de 2de ronde raak is :inlove: :pray:

Ik ga zo lekker chinees halen, maar kom straks weer terug denk ik.

Lekker ik heb ook al honger, ga zo ook even eten.

En ik hoop ook voor jullie dat het de tweede ronde raak zal zijn.

Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Dat doet me goed. Ik merk soms dat ik zelfs jaloeziegevoelens krijg, aangezien sommige mensen niet weten hoe frustrerend zo’n onregelmatige cyclus is. Maar ik gun het jullie zeker allemaal van harte hoor.

Hier nog weinig verandering, maar dat zou ook wel heel snel zijn, aangezien ik gisteren met de pillen ben begonnen. Wel heb ik het idee dat er in mijn buik iets zit te rommelen (geen baby hoor), maar dat zijn van die schijnverschijnselen, net zoals je opeens last van alles krijgt als je NOD eraan zit te komen. De hoop is dan groter dan het verstand. We wachten maar gewoon af, meer kan ik niet doen. Toch blijf ik niet oneindig wachten, maar voorlopig geef ik de pillen even de tijd en dan gaan we wel weer verder zoeken.

Aloha, stil hier… Lieke lekker dat het ergste weer over is… heb je altijd zo’n last? Wij zijn vandaag ook vrij rustig geweest, alleen even op en neer naar Oss voor de nabestellingen van de trouwfoto’s. Daarna lekker dvd-tje gekeken (Meet the Fockers, vinden wij erg leuk).

Verder nog weinig nieuws, nog geen enkel voorgevoel dat ik normaal heb als ik ongi moet worden… vind het echt niet leuk meer zo :cry: Probeer me nog een paar daagjes in te houden en dan ga ik nog maar eens testen. Jullie zijn de eersten die het horen als de :twisted: :twisted: er zijn, kom ik hier chagrijnen en laat ik mijn mannie een beetje met rust :inlove: heeft ie dan wel verdiend…

Diddle natuurlijk steunen we je hier, daar is dit forum toch voor? Gooi het er hier maar lekker uit hoor! Ook al hebben we niet allemaal dezelfde problemen, iedereen heeft wel iets waar over te klagen valt :lol:

wat een stom gedoe steeds met onze lichamen hé, ik heb alweer een opgeblazen gevoel. Maar nu wat langer al als vorige maand en ik moet steeds kleine beetjes plassen. Ben als ik opsta wat misselijk, neem dan een snoepie om op te sabbelen maar dat opgeblazen onder in je buik is zo vervelend.

Ik hoop dat wij deze maand meer geluk hebben, gisteren een gemiste dag gehad maar ja we waren zo moe en niet echt in de stemming om elkaar wakker te houden.

Gelukkig heb ik niet altijd zo´n last als ik ongi ben, sterker nog dit was alweer een jaar geleden of zo :x :x

Maar ach, het is weer voorbij :lol:

Wij gaan deze maand al vroeg om de dag klussen, omdat mijn vorige cyclus zo kort was.

Ik begin zus maar al op de 5de dag of zo… :pray: :pray:

Heeft iemandèrvaring met korte cyclussen? alle info is welkom…

Hee Lieke, wel gek dat je nu ineens zo’n last hebt gehad dan, maar goed, nieuwe ronden nieuwe kansen! Volgens mij kan je over cyculssen nog wat terug vinden bij wanneer zwanger worden langer duurt/zwanger worden, daar heb ik wel eens wat gezien… misschien moet je anders als het je lang duurt eens een ovulatietestje proberen… ze zeggen dat een eisprong altijd rond de 14 dagen na je eerste ongi dag plaatsvindt… dus wat dat betreft… een ovulatietest kan je gewoon bij de apotheek of drogist kopen dussseh…

Bibi-Jane spannend dat zeurende gevoel, maar als je dat vaker hebt gehad kan het misschien wel iets anders zijn… het klint wel leuk

Lieke je heb wel een korte cyclus maar niets om je zorgen te maken hoor, je moet het maar zo zien meer kans :wink:

En je ei heeft minimaal 8 dagen nodig om te rijpen.

Maar als je vanaf dag 5 om de dag wil klussen ook leuk :wink:

Ik ga straks even de ha bellen, en daarna werken.

Laatste dag en dan heb ik (weer) vakantie :dance:

Gisteren een heel gesprek gehad met mijn man, hij dacht dat ie de hele 3 weken om de dag moest klussen.

Nee een vrouw is niet altijd vruchtbaar, maar dat dacht hij wel. Tja was het maar waar. Maar hij wilde het zo graag schijnbaar dat ie de 3 weken klussen er wel voor overhad lief toch. Had ik nu maar niks gezegd dan waren het leuke weken geworden hihihihi

Maar omdat we 1 kans gemist hebben, baalde hij. En het ging zo goed (smerig lachend) hij dacht echt dat een vrouw ook altijd een kindje kon maken net als een man, maar helaas is dat niet zo anders zou het een stuk makkelijker zijn toch dames.

Maar niet te min van de 12 zijn er toch al 2 zwanger en dat voor de eerste maand is niet slecht toch.

:lol: :lol: Wat lief, moet er wel om lachen hoor.