September-Oktober klussers deel 2

Hoef je niet te werken Lieke? Heb je al vaak voorbij zien komen de afgelopen dagen…

Ik ga lekker even tv kijken en naar bed.

Doei, doei.

:-* jentel

truste Jentel, je moet goed rusten nu :lol: :!:

Ik werk parttime dus een paar dagen vrij in de week :wink: :wink:

Weltrusten allemaal en tot kok

:-*

Nou Lieke ik hoop dat die :twisted: :twisted: van je snel gaan dimmen nu, want eh ik vind je zonder toch net iets gezelliger :-* Maar met :twisted: :twisted: vinden we je ook euk hoor!

Welterusten allemaal! Toedels Suus

Goedemorgen allemaal,

Wat waren jullie gisteren nog laat zeg. Veel te bespreken zeker? Ik lag om 21.00 uur in bed, samen met manlief, we waren allebei bekaf, was niet normaal. Stiekem nog wel even aan de kinderwens gewerkt :inlove: maar om half tien ging het licht uit. Werd vanmorgen wakker met een bonkend hoofd, volgens mij ben ik ontzettend verkouden. Ben ook nog steeds heel moe (na 10 uur slaap) en heb last van mijn keel. Ik voel me dus ook een beetje zielig :frowning:

Wel balen, want vanavond moet mijn hubby spelen met zijn nieuwe bandje en dan wil ik wel even gaan kijken, dus de hele dag maar op de bank, thee met honing en vanavond een uur voor vertrek een paracetamol (dat mag toch als je eventueel zwanger bent?) dan redden we het wel even.

Lieke, wel vervelend voor je dat je zo’n last hebt van je ongi. Had ik de vorige keer niet, maar wie weet wat er nog gaat komen. Kan me weinig meer herinneren van voor ik begon met de pil (is 10 jaar terug) en misschien is het nu ook wel anders.

En Soesa: jammer dat je nu negatief hebt getest, maar misschien was je cyclus deze maand wel iets langer, of werken je hormonen niet helemaal, het zou evengoed nog kunnen.

Hee hallo, nou hier nog geen teken van de :twisted: :twisted: we wachten het maar even af… ik reken er nu gewoon op dat het er deze keer niet in zit, zoals ik al zei was het een k*t test, dus wie weet lag het daar wel aan :lol: (vast niet).

Mees je mag als je zwanger zou zijn gewoon paracetamol eten hoor, gewoon aanhouden wat in de gebruiksaanwijzing staat!

Gelukkig maar, anders wordt het niks vanavond. Al voel ik me nu wel weer ietsje beter. We hebben net onze auto’s gewassen en een beetje lichamelijke activiteit in de buitenlucht deed me toch wel goed.

het zou wel in de lucht zitten, voel me ook een beetje slap en moe.

Krampen in mijn onderbuik. Maar probeer er geen aandacht aan te schenken.

Net hier het kattenhok schoongemaakt, wat een zooi maken die er soms van maar nu is het weer lekker fris.

Oja en we hebben nieuws over 9 weken ongeveer is er hier wel een geboorte van een of 2 nestjes pups, onze reu is bezig geweest. Hoop dat wij deze maand net zoveel geluk hebben gehad als hij hihih :lol:

je hebt nog heel wat huisdieren denk, bibi-jane? en twee kids en misschien binnenkort een derde op komst. gezellig!

jeetje, was even op de chat aan het kijken, maar dat is ook een kippenhok. wel leuk hoor, maar een gezellig gesprek voeren zit er niet in.

5 katten, 5 kruising herders honden, 2 kinderen en een man volle bak dus hahaha

Ik ben al blij dat mijn kat en konijn mochten blijven. Mijn man houdt namelijk totaal niet van huisdieren en toen ik bij hem introk had hij er best veel moeite mee dat ik die beesten meenam. En het konijn zat in de woonkamer, dat vond hij helemaal vreselijk. Nu staat het konijn dus buiten en de kat komt alleen maar binnen om te eten (wil de kat zelf), dus kan hij er wel mee leven.

toen ik samen ging wonen mocht ik van huis de 2 katten meenemen met 2 weken kwam katje 3, toen we in december in een laagbouw kwamen wonen was ook met 4 5 maand hond nummer 1 een feit.

En hond 2 kwam ook pas een 4 jaar later hoor.

En nu is het echt genoeg, altans we verwachten over 9 weken 2 nestjes pups maar daar houden we niks van

Hallo allemaal ik heb vandaag gewerkt, dat is wel even wennen.

Vanavond naar mijn oma, wordt 75.

En morgen lekker uitslapen.

:-* jentel

@Bibi-Jane wrote:

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

VAN DEZE DAMES MOET IK NOG DE NODDAG HEBBEN EN VAN BELIN NOG DE LEEFTIJD EN HET HOEVEELSTE KINDJE

Ben nog steeds niet ongesteld geworden. Zit op dag 58, dus ik kan helaas nog geen NOD doorgeven. Jammer genoeg. Ben een tijdje afwezig geweest, dus ben nu aan het bijlezen. Zal als ik alles heb gelezen even een berichtje schrijven.

diddle, wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent. ik neem aan dat je al getest hebt, dus dat je ongi gewoon niet op gang wil komen?

Didle ben je al bij de ha geweest? Er schijnen medicijnen te bestaan om je ongi op gang te brengen… heb ik ergens op kok bij één van de topics over gelezen…

Hier nog steeds niks, hoe lang zouden jullie wachten voor een tweede test?

Zo, heb alle bladzijdes doorgelezen. Jullie hebben echt heel erg je best gedaan.

Allereerst Jentel en Leeuwtje van harte gefeliciteerd. Ik kreeg zelfs kippenvel toen ik het las, terwijl ik jullie niet eens ken, maar het gewoon zo super voor jullie vind. Ik was inderdaad verbaas Jentel, aangezien je wilde wachten, maar geweldig dat je nu al zwanger bent.

Allereerst mijn excuses dat ik zo weinig aanwezig ben. Lees wel altijd mee, maar post weinig, aangezien het hier niet zo lekker gaat. Ben nog steeds niet ongesteld en dat is erg frustrerend. Nu kunnen we ervoor gaan, word ik niet ongesteld. Zit nu op dag 58 en nog totaal geen tekenen van aankomende duivels. Heb op dag 45 getest en was niet zwanger, wat ik overigens niet verwacht had. Ben eind mei gestopt en heb nog maar 2 cyclussen gehad. Ben vandaag begonnen met teunisbloemolie en monnikspeper. Hoop dat dat helpt. Heb een paar weken terug ook de dokter gebeld en moet geduld hebben. Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als ik eind december nog niet regelmatig ongesteld ben, dan mag ik langskomen. Wat ik natuurlijk niet hoop.

Tot zover even mijn update aan deze kant en een verklaring waarom jullie niet zoveel van mij horen. Het is gewoon even moeilijk aangezien wij erg graag willen, maar mijn lichaam niet meewerkt. Hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen. Dus nogmaals, ik lees alles, maar het posten kost me op dit moment even te veel moeite, aangezien ik probeer er niet zo heel erg mee bezig te zijn.

Ik heb de dokter gevraagd naar Primolut, dat is zo’n opwekkend medicijn, maar die wil dat nog niet geven, aangezien het behoorlijk zware hormonen zijn.

Ik zou proberen 2 dagen te wachten, of als je het echt niet red 1. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.