Hallo allemaal.
Ik ben mijn negen maandenboek aan het lezen.
:-* jentel
Leuk he? Die heb ik ook al in huis, was laatst eens ergens in de aanbieding. Welke heb jij?
9 maanden dagboek van Marianne Amelink.
Echt super leuk.
Ha, die heb ik ook! Inderdaad een heel leuk boek! Alleen een beetje jammer dat ik hem nog niet nodig heb, maar goed, dat komt vanzelf…
Leuk hoor jentel, lukt het nog om het aan niemand te vertellen :?:
Ha Mees, alles goed met je :?: Zo te lezen wel…
:-*
Wie weet heb je hem nu wel nodig, ik ben nu week 1,2 en 3 aan het invullen achteraf.
Ja hoor Lieke, met mij gaat het prima. Alleen nog steeds erg moe, maar dat zal nog wel even zo blijven. alhoewel…ik heb nu lekker een weekje vrij. Met jou ook alles goed?
Lekker zeg dat je een weekje vrij bent.
Met mij gaat het redelijk…ik ben ongi en heb giga veel buikpijn en ben ook vlug geirriteerd…Maar j a, dat gaat ook weer over(hoop ik) :x
Moe :think: dat was en ben ik ook.
Dat zal toch wel? Jammer dat je ongi bent geworden. Maar nieuwe ronden nieuwe kansen…toch?
Lieke niet als je straks zwanger bent wordt het alleen maar erger :oops:
Ja Jentel, dat hoort erbij zeggen ze. Ik denk niet dat het bij mij van een zwangerschap komt, heb het heel druk op mijn werk.
Jammer maar je weet nooit
Weet al iemand in je omgeving het nieuws jentel :?:
ik heb vorige week getest, dus van de vorige ronde niets, maar we zitten alweer in een nieuwe ronde en deze week vruchtbare periode, dus wie weet wat daar uit komt. Het wordt zo langzamerhand wel weer spannend…
ik hoop voor je dat het raak is, mees
Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld voor de rest aan niemand.
Ja ik ook natuurlijk. Maar heb besloten me er nog niet te druk om te maken. Dan duren 14 dagen wel erg lang.
@Mees wrote:
Ja ik ook natuurlijk. Maar heb besloten me er nog niet te druk om te maken. Dan duren 14 dagen wel erg lang.
Slim heb ik ook niet gedaan.
Idd Mees
Jentel, schrok je vriendin niet :?: (of wist ze dat jullie bezig waren)