September-Oktober klussers deel 2

Dat doe ik ook. En soms heeft hij in eerste instantie geen zin, maar dat is meestal snel over :oops: En ik moet zeggen: nu we het ook wat vaker ‘verplicht’ door de weeks doen, hebben we ook gewoon meer zin. En eerlijk is eerlijk: soms maak ik ook wel eens zin, omdat het dan net DE dag is (voor ons morgen hiih)

Ik ga trouwens lekker mijn bedje in. Ben erg moe en voel me niet helemaal tof. Ga morgen mijn verjaardag vieren op school, dus moet wel een beetje fit zijn. En dan zwaaien we om 12 uur de kinderen uit en dan is het VAKANTIE!!! Heerlijk! Kan ik (nog) vaker op het fourm komen kijken. Voor iedereen die er nog is, of straks nog komt: fijne avond nog en waarschijnlijk tot morgen.

Groeten Mees

Ja, wij moeten daar doordeweeks een beetje aan werken, want dan zijn we allebei best wel moe van het werken de hele dag (en voor mij ook nog colleges erachter aan).Toch maar bewust wat meer aandacht aan elkaar besteden dus, kan geen kwaad :stuck_out_tongue:

Garfield

Truste Mees en veel plezier morgen!

Tja je moet ook wel je best doen, anders is de romantiek er snel vanaf denk ik…

Ik heb volgende week zaterdag een hotelletje in Eindhoven geboekt en dat komt misschien precies mooi uit :dance:

Garfield

Garfield: :thumbup: :thumbup: ik :pray: voor je! Ik ga ook maar naar bedje toe!

Truste, ook voor iedereen die nog langs komt!

Ik moet nog douchen (volleybaltraining gehad), dus ik ga ook maar gauw!

Doooeeeii!

Groetjes Garfield

@Garfield wrote:

Ik heb volgende week zaterdag een hotelletje in Eindhoven geboekt en dat komt misschien precies mooi uit :dance:

Garfield

Jij helpt de natuur wel echt een handje,

Nog een tip even blijven liggen (op je rug)

:-* jentel

Jij kunt het weten jentel :wink:

Ik hele erge buikpijn, mijn :evil: :evil: zijn goed aan wezig…

Het is rustig hier…

:-*

Jammer dat het deze maand niet gelukt is.

Wij hebben om de 2 dagen elkaar wakker gehouden. Dus wie weet.

Ik hoop het voor je Bibi-jane, en ik ga deze maand ook mijn man wakker houden :wink: :wink: :wink:

Omdat ik nu een korte cyclus heb gehad denk ik dat we vorige maand niet goed geklust hebben. :think: :think:

Heb vast een nieuw forum gemaakt, met de lijst boven aan.

Als we er dadelijk aan toe zijn over te stappen dan is het al klaar

Slim gedaam Bibi-Jane :!: :!: :!:

Goedemiddag allemaal, is er nog iemand?

JA BEN ER NOG

wij liggen ook bijna op hetzelfde schema zie ik

KLOPT WE VOLGEN ELKAAR GEWOON, HOPELIJK HEBBEN WE ALLEBEI GELUK DEZE PERIODE.

VOLGENS SCHEMA HEB IK EEN CYCLUS VAN 26 DAGEN MAAR OMDAT IK NET PAS GESTOPT BEN HOU IK 28 DAGEN AAN EN DAN IS DE ONGI DAG 4 NOV EEN DAG NA JOUW OFFICIEEL.

MIJN BANNER IS INGESTELD OP 26 DAGEN.

aha, die van mij op 30, omdat mijn eerste cyclus 30 dagen was, maar ik heb geen idee hoe dat deze maand zal gaan. we klussen dus ook al de hele week om de dag, want je weet maar nooit. als mij cyclus echt 30 dagen is, dan is vandaag DE dag, dus vanavond weer aan de gang :inlove:

hahah wij hier ook om de dag, vandaag even niet dus morgen weer wel en dan afwchten hé

Ja dan wordt het weer spannend. Aan de ene kant is een maand zo om, maar als je gaat wachten tot je ongi wordt of niet, dan duurt het soms toch wel weer lang hoor. Eigenlijk moest je elke week een kans hebben ofzo, dat zou veel prettiger zijn.