Leeuwtje, gefeliciteerd!!!
Jentel, weet je al meer over jullie vakantie??
Hopelijk kunnen jullie ons inderdaad met wat hormoontjes besmetten
Groetjes Garfield
We zijn bij het reisburo geweest.
Krijgen gelukkig al ons geld terug. Pffffffffffffff
Wij gaan nu Woensdag naar Cran Canaria.
Voor ons even geen vere reizen meer.
:-* jentel
Ha stelletje niksnutten! Zijn er ook nog mensen die werken hier???
Leeuwtje gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Was ook al wel te verwachten eigenlijk…
Jentel balen dat jullie niet naar Mexico kunnen, maar ja jullie gaan toch nog weg én je hebt je geld terug, bovendien kan deze maand toch niet meer stuk denk ik…
Ik heb zo’n vervelende dag gehad, voel me echt al een week raar, of het nou tussen m’n oren zit… maar ik voel allemaal dingen die ik ook voelde toen ik zwanger was, “strak” gevoel aan mijn buik en andere dingetjes die ik niet kan uitleggen eigenlijk… Misschien dat ik morgen gewoon maar even test, dan weet ik maar gewoon waar ik aan toe ben, dan is het maar gewoon een paar euro weggegooid en kan ik weer verder… is dat stom? :?
Nee Soesa, zou ik ook doen. Dan weet je het maar, ook als je niet zwanger bent. Heb ik vorige week ook gedaan, voelde me zo raar. Dan toch maar even testen en helaas negatief, maar we gaan er weer voor deze ronde.
En leeuwtje: GEFELICITEERD!! Wat een bofkonten zeg, allebei in 1 keer raak. Word ik ook een klein beetje jaloers van hoor, maar aan de andere kant: ik heb geen haast, het komt als het komen moet.
Maar om de dag klussen schijnt te kunnen helpen, dus dat doen we wel deze week. als ik weer 30 dagen cyclus heb, is morgen DE dag, dus gewoon proberen maar, we zien wel.
Oh en Jentel: wat goed dat je het geld terugkrijgt, kun je even lekker een vakantie uitzoeken die op dit moment misschien beter bij je past. Geniet er van!!
saai hier… weer niemand… :roll:
Het is rustig hier…
Ik ga mijn banner weer veranderen :x deze maand een kortere cyclus als normaal, vandaag ongi geworden. Dus nu cyclus van 25 dagen aanhouden, heb ik al vaker gehad, dus ga ik ook vanuit deze maand.
Verder alles goed…
:-*
Hé Lieke wat ben je kort van stof vandaag… heb je niks leuks te vertellen? Kan wel wat leuks gebruiken 8)
Balen dat je :twisted: er zijn… maar goed je had het al voorspeld, ach en uiteindelijk is een maand zo voorbij zullen we maar weer denken, over een week of twee nieuwe ronden nieuwe kansen toch? :-*
Ik henb giga veel buikpijn vandaar een beetje kort vandaag en net 1.5 uur bij de bankgezeten :x ook niet echt motiverend :x :x
Is met jouw alles goed?
Hoi hoi, beetje onrustig, misschien had je het hierboven al gelezen… ik vind het zelf echt heel stom maar kan het niet uit mijn kop krijgen… morgenavond ben ik alleen en als ik me dan nog zo voel ga ik toch maar testen, dan weet ik het maar (en ja ik weet dat ik me nog zo had voorgenomen geduldig te zijn, maar het is zoooo moeilijk!)
Zo zie je maar dat het allemaal sneller gaat als je er niet te veel mee bezighoudt (Jentel) volgens mij speelt wat er de tussen oortjes gebeurt ook voor een groot gedeelte mee…
Bibi-jane: Ik ben niet zwanger je mag mijn nod veranderen naar 14-11 omdat ik weer uitga van een cyclus van 25 dagen.
Suus: als jij ook zwanger bent deze ronde wordt ik echt gek :lol: 3 tegelijk…ik hoop het wel voor je hoor…
aaah lieke mocht het al zo zijn, waar ik toch maar niet van uit ga, dan zullen we je allemaal blijven steunen hoor! En dan laten we je niet in de steek! Dan ben jij gewoon de volgende en dan is dat ook heel apart, dan ben je gewoon de enige, goed? :-*
Ik ga effe douchen… ik weet ook nog niet zo goed wat ik zou moeten als ik wel zwanger zou zijn… daar denk ik ook veel aan…
Halloo ik ben er ook weer even. Jammer lieke, dat de :evil: er zijn. Maar wat je al zegt: nieuwe ronden, nieuwe kansen, wij zijn ook volop bezig voor de tweede ronde :inlove:
Ben nog eerder benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer is en of ik dan weer echt ongi word als dat ik me druk maak over dat ik zwanger zou zijn of niet. Alleen als ik dan van die vage klachten krijg denk ik daaraan.
Hoi meiden,
Net terug van volleybaltraining en mijn pols is wéér dubbel geklapt… ik kan haast niet typen en ik moet morgen meedoen aan de sportdag! We zijn precies met genoeg spelers, dus hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
Ik ben ook wel benieuwd hoe lang mijn cyclus nu zal zijn. Ik ga uit van weer 35 dagen, het is iedere keer wat anders, maar vorige keer 34 dagen dus dat ligt wel bij elkaar in de buurt!
En om de dag klussen inderdaad de beste tip Jentel???
Groetjes Garfield
Hoi Garfield,
Dat vind ik ook zo lastig, dat je niet precies weet hoe lang je cyclus is. Daarom zij bibi-jane volgens mij dat je het best tussen de 10e en 18e dag van je cyclus om de dag kunt klussen.
Ik denk wel dat mijn cyclus weer rond de 34 dagen zal liggen, dus dan zou het voor mij tussen dag 16 en dag 24 worden…
Ik ga wel vanaf dag 16 weer met de ovulatietesten beginnen.
Garfield
Oh, gebruik je die ook? Daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik heb me voorgenomen het eerste half jaar gewoon zo te proberen en daarna gaan we dat maar proberen denk ik. Wil er eigenlijk ook niet te veel mee bezig zijn, behalve dan klussen met beleid.
Ik vind het wel lekker om mijn cyclus een beetje in de gaten te kunnen houden en dan liever vooraf en niet bv dmv temperaturen achteraf. Hoewel ik dat eigenlijk toch ook wel gaan doen.
Ach ja, ik ben er ook niet op gefixeerd, maar ik vind het wel prettig zo!
Garfield
Dat is ook wel weer zo. Ik heb geen idee wat mijn cyclus zou moeten zijn. Op zich ook wel weer een voordeel: we moeten nu wel veel klussen :inlove: En ik zeg moeten, maar echt erg vinden we het niet hoor :oops:
Hee meiden ik ben er ook weer… volgens mijn vriendin die 3 jaar heeft gerommeld met een paar mk is het het beste om te klussen tussen dag 8 en 18, maar volgens mij is dat als je een cyclus van rond de 28 dagen hebt… maar als je een keer een dagje overslaat zou eigenlijk ook geen ramp moeten zijn sperma is 48 tot 72 uur “houdbaar” in de baarmoeder… ik vind zelf de dagen rond de 14e dag (bij een cyclus van 28 dagen voor mijzelf) de belangrijkste, dus dan probeer ik mijn mannie wel aan te sporen om wat meer te klussen…