Zij wist het al en we begonnen bijde te huilen (lief he)
:-* jentel
Leuk hoor :!: :!:
Ik denk dat mijn vriendin(netjes) ook gaan huilen
:-*
Dat lijkt me wel helemaal geweldig als je dan eindelijk kunt vertellen dat je zwanger bent. Maar ook wel weer spannend.
Mijn ouders riepen aan het einde van hun stukje op onze bruiloft dat ze er nog niet aan toe waren om opa en oma te worden. Ze moesten eens weten. Dat vind ik dus wel lastig: als ik het ze vertel, hoe zullen ze dan reageren? Of maakten ze toen een grapje?
Kan ik me iets bij voorstellen Mees.
Mijn schoonmoeder is 62 en zegt nu nog dat ze te jong is om oma te worden :wall: :wall: en dat wij nog een PAAR JAARTJES moeten WACHTEN :wall: :wall:
Raar mens he…
Ik wil het zo graag vertellen maar ik wil ook nog even dat het ons geheimpje is.
Mijn ouders zouden het helemaal te gek vinden.
Lopen al maanden te zeuren wanneer ik of mijn schoonzus nu eens op schiet.
Wil het wel op een orginele manier vertellen, met sinterklaas ofzo.
Dat is inderdaad raar. Mijn moeder is 47, dus dan kan ik het wel een klein beetje begrijpen, maar dan nog: het is onze keuze. En ik moest best even slikken toen ze het zeiden, want ik was al gestopt met de pil.
Mijn moeder is 45 mijn vader 46.
Aaaaah Jentel, Sinterklaas duurt nog zo lang. Houd je dat wel vol? Ik denk dat ik mijn mond niet zou kunnen houden hoor.
Dat zou wel een heel leuk sinterklaas of kerst kado zijn voor je ouders :!:
Denk ik ook niet mees :oops: :oops: :oops:
Ik weet niet of ik mijn mond kan houden.
We zien wel, woensdag op vakantie dus dan is er weer een week voorbij
Als jullie het eenmaal vertellen vinden ze het echt wel leuk hoor.
Ja dat denk ik ook wel hoor. Alleen vinden ze wel dat het allemaal zo snel gaat. We kenden elkaar een half jaar toen gingen we samenwonen, na een jaar vroeg mijn man me ten huwelijk en na anderhalf jaar gingen we trouwen en proberen we dus zwanger te worden. Het voelt onwijs goed, dus ik vind het zeker niet te snel, maar de omgeving kan nog wel eens bot reageren.
Dat zegt man hubbie ook…en hij kent zijn ouders immers beter dan ik
Jentel heb je de HA al gebeld of ben je er al geweest :?:
Ik vind als jullie het een goed gevoel geef, lekker doen.
Lieke ik heb nog niet gebelt ga maandag bellen.
Ik laat het jullie allemaal weten, weten jullie wat je te wachten staat
Ja dat is leuk: weten wij ook alvast waar we aan toe zijn. Wel spannend allemaal hoor. Het is nog zo pril. Volgens mij moet je zelf ook ontzettend aan het idee wennen, of niet?
Ja wij moeten heel erg wennen.
Het is zo ongelovelijk.
Ook omdat ik niets merk.
Tot vandaag dan; het voelt alsof mijn baarmoeder uit elkaar getrokken wordt, echt een rotgevoel.
hmmmm das minder. maar volgens mij heb je het er graag voor over? zou ik wel hebben. ik denk dat je veel kan hebben als je weet waar het voor is: je krijgt een kindje. maar als je inderdaad al die kwaaltjes leest die je kunt krijgen, dan weet ik nog niet of het wel zo fijn is om zwanger te zijn. al scheelt dat natuurlijk per persoon. het is ook wel weer mooi natuurlijk, dat je lichaam dat zo kan doen.
Ze zeggen dat de banden zijn , heeft temaken met innesteling of zoiets… :think: :think:
Ja dat is zo lieke.
Ik klaag ook echt niet hoor.
Al moest ik 9 maanden op bed liggen ik heb er alles voor over, net als jullie allemaal.