September & Oktober Klussers Deel ***12***

Mees: rottig van je opa, maar gelukkig is het geen TBC! Ben je geslaagd voor de babykamer?



Diddle: Ik heb niks gezien op de echo wat wijst op een mannetje hoor, alleen het koppie lijkt op die van een ventje op de echofoto, vandaar!



Vandaag bezoek gehad en op bezoek geweest bij een baby’tje van 5 weken. Zo lief en klein nog!! Moest ook wat kopen bij de Prenatal toen ik voor haar wat kocht. Heb het babyboek van Nijntje gekocht die ik al op het oog had. Kun je alles van de baby in bijhouden: eerste tandjes, eerste woordjes, wie er op bezoek kwamen etc… Echt superleuk!



Voor de rest van de avond ben ik moe…



Lieke: ik duim nog hoor! :pray: :pray: :thumbup:

janinepien: ik heb voorlopig alleen verf gekocht een een stuk triplex voor de wandversiering, dan heb ik wel weer genoeg te doen de komende dagen.



en leuk he? op bezoek bij kleine baby’tjes. ik ga morgen eindelijk mijn nichtje zien. ze is al drie weken oud, maar komt morgen thuis uit het ziekenhuis. kijk er helemaal naar uit :inlove:

Jaaa leuk al die beebjes, bij ons in de familie/kennissenkring is het wel echt een babyseizoen 2005/2006 paar nichtjes hoogzwanger of bevallen, schoonzus in september bevallen en collega in oktober, vriendinnetje in december, en dan afgelopen zaterdag ook een vriendin, en dan in augustus eigenlijk wij aan de beurt :dance:

wij zijn in de familie van mijn man de derde die in augustus een kindje krijgen. een nichtje in de eerste week, een nichtje in de tweede week en wij in de derde week. word dus spannend allemaal zo dicht op elkaar. zitten we wel een beetje met namen, want als een van de nichtjes toevallig dezelfde naam heeft gekozen als wij, dan willen we toch iets anders. dus we hebben nu wel iets, maar we bedenken ook voor elk geslacht nog twee reservenamen.

Nou Mees dat wordt een soort van wedstrijdje bijna… :wink: wel leuk als je goed contact met elkaar hebt!



Net even mijn vriendin gesproken die net bevallen is, die arme meid heeft het maar zwaar gehad, tis maar goed dat je van te voren niet weet wat je kan verwachten… zaterdag overdag had ze nog stolsels en haar baarmoeder was niet gezakt dus de gyn heeft dat er uit staan duwen, anders moest ze weer geopereerd worden (had dus een keizersnede gehad) heeft dus het hele ziekenhuis bij elkaar gegild… Ze kan dus helemaal niks en mag ook niks, dus de zorg voor het beebje komt volledig op hubbie neer… vind ik erg jammer voor haar, ze haalt de schade heus wel in maar toch als het er net is wil je zoveel mogelijk zelf doen lijkt me… gelukkig geeft ze geen bv want dat is helemaal niks op deze manier…



Zondag gaan we lekker naar het kleintje kijken :dance: zal ik eens even wat zorg uithanden gaan nemen (hihi voor een uurtje maar dan)

van harte gefeliciteerd me de geboort…

van de kleine van je vrindin, alleen idd erg sneu dat ze nu effe niets kan doen…

dat haalt ze over een paar weken wel weer in :dance:

knuffelen met de kleine mag toch wel he ??

Lieke hoe gaat het met je?

Iemand iets gehoord van Garfield?

Hai hai



Had dagen geen internet!! Echt balen!!



Angél, welkom!!



En mooie echo’s hoor!!

Wat een grappige avatar heb je janine!



Hoe voel je je? Komt de boel een beetje op gang bij je?

x

Lieke: Heb je het gezien er is al een nov. 2006 mama’s opgericht.

Die is nog helemaal alleen.

Hopelijk kunnen wij daar snel gaan meekletsen.

JanineB: Dank je wel



Ben nu even niet veel online, zit bij goede vrienden van mij

een gezin met 2 kids van 2 (word morgen 2) en 8 jaar. Ik slaap er nu voor een paar nachten. Doen we altijd in de zoveel tijd omdat hun in Eemnes (bij Amersfoort) wonen en ik in Veghel.

Is altijd wel gezellie :dance:



Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier wel goed hoor :wink:

Hier nog steeds vage klachten :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Ik hoop dat wij naar de november mama’s mogen…

hier ook wel wat vage klachtjes.

Dacht gisteren echt dat ik ziek zou worden maar valt gelukkig mee.

Vooral s´nachts als ik in bed lig kan ik niet in slaap komen, heb ik normaal nooit geen probleem mee ben altijd zo weg.

en wordt regelmatig wakker met een misselijk gevoel, tenminste misselijk is misschien overdreven maar zo´n weeeig gevoel.

Ook s´ochtends heb ik dat dan ook weinig honger maar als ik toch iets neem gaat het de rest van de dag goed.

Onderbuik voelt een beetje alsof het strakker staat, raar gevoel net alsof je je buik inhoudt zeg maar

Maar we wachten maar ( rustig) af.

Dat gevoel heb ik nou ook anoniempje :lol: misschien 2 zwangeren deze maand :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Heb hoofdpijn dus even niet alles gelezen, ik ga ook afsluiten hierna…



Lieke en anoniempje ik :thumbup: mijn vingers blauw hoor!



Hier weer flinke hoofdpijn… morgen maar even de vk bellen of dat wel goed is…



Dat gedoe met de straat hier… nou lekker onderuit gegaan vandaag… hadden ze hier voor de deur een geul van een meter breed gegraven met daar achter allemaal glasvezelkabels (stuk of 5 van die dikke) moest ik dus met de honden over heen springen (twee keer) en toen ik weer wilde gaan werken en er weer over heen wilde stappen zakte er een steentje weg en zakte ik zo die *@#& geul in… was me toch pissig… ze hebben het nu voor de deuren dicht gegooid met een noodbestratinkje, dus da’s wel lekker…



Ik heb twee drukke dagen voor de boeg, vindt het ook lullig om me ziek te melden tegenover mijn collega’s ik hoop dat ik het ga trekken met de hoofdpijn… weekend wordt ook druk visite en op kraamvisite…

zo als dat toch eens waar mocht wezen :dance:

Heb ook helemaal geen trek in snoep, nou en dat is echt iets heel bijzonders hoor voor mij, sla nooit iets af :oops:

Mijn vriend was net helemaal verbaasd want eigenlijk is het elke avond wel iets lekkers bij de thee en dan na een uurtje hebben we weer zoiets van heb nog trek in iets en nu hoefde ik niks hij had echt zoiets van dit klopt niet hoor

Suus balen zeg dat je je zo rot voelt.

En dan die werklui voor je deur :x

idd maar even bellen of zoveel hoofdpijn normaal is, misschien wel een hoge bloeddruk ofzo?

iig: Beterschap!

duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimen

We duimen ons dol hier voor jullie

voor degene die zich ziekjes voelen: beterschap.

voor degene die in spanning zitten: Ik ben aan het :thumbup: :thumbup:



Hier gaat alles okee. Ik heb net verteld bij iers dansen dat ik ermee stop. Ik heb soms teveel last van mijn bi na het dansen. En ik wil niet graag erge klachten hebben als ik zwanger zou worden…

Balen hoor, ik ga het wel missen na 18 jaar dansen…

@lenie

jammer zeg dat je moest stoppen ermee…



@ derest die in spanning zit

ik strooi nog eens wat dat je hopenlijk vlug bij de november mamas erbij komen…

:: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: ::