September & Oktober Klussers Deel ***12***

Nieuw deel

Stuur een PB als er iets veranderd moet worden

Okee, kletsen we hier verder…

Ha, lekker fris nieuw deeltje…

Gelijk ff wat hormonen strooien:

!@#$%^&()!@#$%^&()!@#$%^&*()

kan ook nooit kwaad van een zwangere kip he!

He, weer een nieuw deeltje. Zal ik gelijk dwars zitten. Mijn uitgerekende datum klopt niet meer in het lijstje :oops: . Ik ben nu op 2 augustus uitgerekend.

Leuk Diddle nog eerder je beeb in je armen…hoop ik :wink:

@diddle wrote:

He, weer een nieuw deeltje. Zal ik gelijk dwars zitten.




Ik ook dan :oops: :oops: Streepje op mijn naam staat de verkeerde kant op :wink: Geeft niet hoor :thumbup:

Bibi-Jane: heb je weer goed gedaan hoor meid :thumbup:

ik heb niks wat aangepast moet worden hoor :wink:

Janinepien: ik heb ze gevangen hoor die hormonen, Lieke jij ook.

Garfield: Hoe is het met jou?

Voor jou ook erg spannend nu zag ik.

Klopt ie zo weer

Angel: welkom trouwens!!

Heb op je link geklikt, maar die werkte niet. Toen zag ik dat er preNsentatie staat, dat moet vast presentatie zijn?!

@Bibi-Jane wrote:

Klopt ie zo weer




Helemaal goed hoor mijn naam :wink:

@Janinepien wrote:

Angel: welkom trouwens!!

Heb op de link geklikt, maar die werkte niet. Toen zag ik dat er preNsentatie staat, dat moet vast presentatie zijn?!




Och wat dom :doh:

Dank je wel voor het zeggen :wink:

En bedankt voor het welkom heten :smiley:

Jaaa, ik heb ze ook gevangen…

Zal ik ook maar effe strooien dan? Met al die rondvliegende hormonen moeten we dan toch wel weer een aantal november mama’s kunnen verwachten :wink:



:: :: :: :: &&%$@!@#$%^&(*$% :: :: :: :: :**:



Hey bibi-jane, waar zijn trouwens de plaatjes in het lijstje gebleven?

Groetjes Kes.

Dank je Kes, hoe meer hoe beter!

Bibi- Jane: :oops: ik zag nog een foutje, bij Angel( sorry kan het streepje niet vinden mijn toetsenbord klopt niet erg handig) Nod is

maart staat nu op feb.

He Angel: nog een brabander er bij?

Nu zijn jullie in de meerderheid, Nes, Kes wie vergeet ik?

Wat heb jij met de brandweer, werk jij daar zelf bij?

@anoniempje wrote:

Dank je Kes, hoe meer hoe beter!

Bibi- Jane: :oops: ik zag nog een foutje, bij Angel( sorry kan het streepje niet vinden mijn toetsenbord klopt niet erg handig) Nod is

maart staat nu op feb.

He Angel: nog een brabander er bij?

Nu zijn jullie in de meerderheid, Nes, Kes wie vergeet ik?

Wat heb jij met de brandweer, werk jij daar zelf bij?




Ja woon nu ook in brabant, ben alleen geen echte brabander…ben geboren in Enschede en heb daar heb ik 12 jaar gewoon, daarna in Uden 12 jaar en nu in Veghel.

De brandweer is iets waar mijn hartje bij ligt…zal even de tekst van mijn site quoten


Ik krijg regelmatig de vraag wat heb jij met de brandweer? Zit je bij de brandweer? Nou als het aan mij had gelegen, was ik toen ik 18 werd meteen bij de brandweer gegaan maar helaas is dat voor mij nooit mogelijk ivm ziekte, reuma. Wat heb ik met de brandweer? Tja ik weet niet precies waarom maar mijn hartje ben ik daar verloren en ik krijg 'm ook niet meer terug
Mijn vader zat bij de brandweer op de vliegbasis Volkel, maar dat is toch weer heel anders als de vrijwillige brandweer. Ik vond de brandweer toen al wel super mooi maar toen ik 3 jaar een relatie had met een brandweerman, die ook bij de vrijwillige brandweer zit, is mijn liefde ervoor alleen maar groter geworden.
Ik vind het gewoon prachtig, het helpen van mens en dier, het teamwork en alles wat er bij komt kijken, geweldig!


Dat is was het :wink:

Haha nog een brabo…ik woon in Oss…

Dank je voor al die hormoontjes.

@lieke1 wrote:

Haha nog een brabo…ik woon in Oss…

Dank je voor al die hormoontjes.




Das inderdaad in de buurt ja :wink: :smiley:

Heb daar op school gezeten en kom daar nog elke week in de Pets Place…is de winkel van een vriendin van mij :wink:

@Bibi-Jane wrote:

Klopt ie zo weer




Zo jeetje, jij bent snel!!! :clap: Verder vind ik het lijstje er weer super uitzien hoor Bibi-Jane!!

@lieke1 wrote:

Leuk Diddle nog eerder je beeb in je armen…hoop ik :wink:




Haha, nou ik moest zeggen dat ik het in het begin echt super vond dat de datum naar voren ging. Opeens was ik 5 dagen verder. Zo ging het lekker snel. Hoe bedoel je ik bedonder mezelf :wink: 5 dagen is eigenlijk niets, maar in het begin van de zwangerschap wilde ik echt wel dat het sneller ging, des te sneller zou ik de gevarenzone uit zijn, dus ik was maar wat blij met die 5 dagen eerder.

Diddle: zag dat je naar de verloskundige geweest was, alles goed?