September & Oktober Klussers Deel ***12***

zo we gaan weer hard geloof ik! Angèl ook een brabo bijnan een brabo topicje dit… Leuk hoor! (ik kom uit Den Bosch)

Wekom Angèl, zorg maar dat je regelmatig leest anders is het hier niet bij te houden hihi, ik kom ook uit brabant, Roosendaal om precies te zijn.



Ik ga morgen proberen om de foto hierop te krijgen, maar moet dat doen met behulp van m’n vent, komt wel goed hoor.



Hier nog wat meer hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: , het komt helemaal goed zo…gevangen Lieke, Anoniempje en Garfield :?:



Super duidelijk die echo Janine, fantastisch!!!

Welkom Angel, het is hier echt reuze gezellie!!!



Janine, wat een mooie echo zeg!!! Zo duidelijk allemaal!!!



Hier gaat alles oke, ik kom net uit het werk, morgen heb ik weer een late dienst. Weinig nieuws met mij maar we gaan er hier weer vol tegen aan…zou het onze maand zijn dit keer??? We weten het niet en we zien het wel…

Dank jullie wel allemaal :dance:

En moet inderdaad steeds bijhouden want het gaat inderdaad wel hard.

Maar wel gezellie :thumbup: :smiley:

Dank dames voor alle leuke reacties! :thumbup:

Ga nu met een gerust en blij hart slapen!

:-*

Welkom Angèl. Tja, je hebt het al gezien. Er wordt hier aardig wat afgekletst :lol:



Nes, geweldig dat alles goed was. Ik ben heel benieuwd naar de foto van jullie wurmpje.



Janinepien, wat een fantastisch mooie foto van jullie ukkie!!!



Kes, leuk zoals jullie het aan je ouders en zussen hebben verteld :stuck_out_tongue:

dames dames dames toch

wat een geklets zeg :inlove: :dance: :inlove:



ben ik weer ff niet kom terug en zie daar een nieuw deel… :inlove:



lekker toch als er zoveel gekletst wordt…

daat hou ik wel van ! :-*

@anoniempje wrote:

Diddle: zag dat je naar de verloskundige geweest was, alles goed?




Jep, alles was weer super. We moesten het deze keer doen met het horen van het hartje en geen echo, maar dat overleven we ook wel. Dit was een mooie vervanging. De volgende keer krijg ik alweer de 20 weken echo en ben ik alweer over de helft heen. Het gaat echt snel!!



@ Janinepien, wat een supermooie duidelijke echo. Op die echo mag je echt trots zijn, zo duidelijk zijn ze niet altijd. Enne, hoezo je denkt een kereltje, heb je iets gezien??? Vertel,vertel, vertel!!

Goedemorgen meiden,



Ik heb eerst eens 7 pagina’s bij moeten lezen voordat ik hier terecht kwam. Ben gisteravond thuis gekomen van een heeeerlijk weekendje weg (ook naar Brabant, Oosterhout om precies te zijn). We zijn vrijdag wat later vertrokken i.v.m. mijn op die ziek is, maar zaterdag hebben we lekker geshopt en gebowld en zondag zijn we naar de Beekse Bergen geweest dus allemaal leuke dingen gedaan.



Gisteren zijn we nog naar de tante van mijn man geweest. Zij is podo-orthesioloog en kan d.m.v. een onderzoek kijken of alle botten in je lichaam wel staan zoals het zou moeten. Ze heeft mij onderzocht en het blijkt dat mijn bekken iets gedraaid staat. In de toekomst zou ik daar door de zwangerschap veel last van kunnen krijgen, dus maakt ze voor mij speciale zooltjes die ervoor zorgen dat mijn botten weer in balans komen. Wel fijn dus dat zij dat kan, want bekkeninstabiliteit lijkt me ook niet alles.



Verder weten ze bij mijn opa nog steeds niet zeker wat het is. Ze vermoeden TBC, maar pas aanstaande vrijdag weten ze meer. Is wel erg spannend dus. Maar TBC is met antibiotica goed te behandelen, dus alles komt wel weer goed.



Vandaag ga ik een beginnetje maken met de babykamer… Eerst maar eens alle spullen die er nu in staan eruit en dan vanmiddag of morgen verf kopen en donderdag vloerbedekking scheuren, ik heb er zin in. Heb nu een week vrij, dus kan lekker veel doen.



Zo, dat was mijn verhaal, ik had nog een paar reacties opgeschreven op jullie verhalen:



Maja, Janinepien en Nes: mooie echo’s hoor!!



Soesa: leuk dat je vriendin een kleintje heeft! kun je de kunst een beetje afkijken :wink: en je vroeg naar een buikfoto: zal hubby vanavond even vragen



bibi-jane: mooi lijstje weer hoor! balen dat de :twisted: er weer zijn, ik had het zo gehoopt voor je…



Anoniempje en Lieke: spannende dagen weer voor jullie. hier nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Angel: welkom hier, je hebt een gezellig clubje meiden uitgezocht!!



Zo, dat was voorlopig wel weer even genoeg leesvoer voor jullie. Ik ga maar eens ontbijten (was zo nieuwsgierig dat ik dat nog niet eens heb gedaan).



Groeten Mees

Hallo Mees,

Ik hoop dat dat zooltje werkt… BI is niet leuk nee, hier een ervaren persoon… kijken hoe dat gaat als ik zwanger zou worden…

Misschien moet je ook eens naar een podo-orthesioloog Lenie? Of ben je daar al eens geweest??



oh, verzend net mijn berichtje en krijg een sms-je: opa heeft geen TBC, maar longontsteking. ook heel naar, maar volgens mij niet zo besmettelijk… ben wel weer een klein beetje opgelucht…

Nou mees gelukkig dat je toch een leuk weekend hebt gehad, en dat je opa geen tbc heeft longontsteking is ook geen pretje maar meestal wel wat beter te genenzen dan tbc toch?

Diddle: fijn om te horen dat alles goed was, en idd het hartje horen kloppen is ook al een hele ervaring elke keer.

Ik heb dat nog steeds hoor als ik bij een bevalling sta en ze luisteren naar het hartje dat blijft zo’n bijzonder geluid, laat staan als je het dan van je eigen kindje hoort.

Hier eigenlijk niet veel bijzonders, gisteren na het sporten wat gevoelige borsten ondanks een goede strakke sportbeha.

verder vannacht erg slecht geslapen, mijn vriend kwam pas tegen half 1 naar bed en daar werd ik wakker van en toen dus zeker tot 2 uur wakker gelegen :x , bleef maar draaien en had een beetje een misselijk gevoel maar nu lekker uitgeslapen en nergens meer last van dus zal wel niks zijn.

Hallo mees,

Nee daar ben ik niet geweest. Ik heb wel al jaren fysio gehad en er zijn foto’s genomen van rug en bekken.

Ik kan het wel eens aankaarten bij de fysio.

Lenie: Ik kan het je echt aanraden. Mijn man heeft ook al heel lang last van zijn rug en nek en sinds hij die zooltjes draagt is het een stuk minder. Het zijn maar hele kleine zooltjes, maar met grote resultaten…



Ik ga nu even op pad voor de baykamer. Verf kopen en misschien wel even kijken voor een lamp (ik heb namelijk al iets in mijn hoofd). Ook wil ik kijken voor zo’n bankje, waar je onder de zitting allerlei spulletjes kunt opbergen, dat vind ik ook zo leuk… Ga lekker shoppen dus. Kom vanmiddag weer even kijken en anders vanavond, want dan is hubby weer te repeteren met de band…

Nou wat is het weer rustig hier zeg.

Iedreen hard aan het werk?

Mocht nog wel zeggen vanochtend dat ik nergens last meer van had.

Voel me echt belabberd, heb het koud, zere keel , beetje misselijk, kortom zou het liefst lekker in mijn warme bedje kruipen.

Hoop niet dat ik ook de griep ga krijgen waar je iedereen al over hoort.

Mees leuk zeg lekker shoppen voor de kleine, hoop dat je goed geslaagd bent.

Ik heb in ieder geval verf voor op de kozijnen, deuren en meubeltjes en muurverf gekocht en een triplex plaat waar ik een wandversiering op ga schilderen, dus voorlopig kan ik aan de slag…



Tis zeker rustig hier.

Leuk hoor Mees, ales kopen voor de babykamer.

Ik heb vanmorgen gewerkt, maar omdat het heel rustig was , ben ik lekker naar huis gegaan.

Mees dank je wel voor je verwelkoming :D. Fijn dat je opa geen tbc heeft. Maarja Longontsteking is inderdaad ook geen pretje? Mijn moeder heeft dubbele longonts. gehad en dat was inderdaad niet echt leuk. Heel veel beterschap voor je opa.



Diddle: Inderdaad fijn om te horen dat alles goed was. Wat lijkt me het machtig mooi om een hartje in je eigen buik te horen kloppen :inlove:

Leuk hoor :smiley:

Hooooi wat een geklets weer zeg! Mees ben heel benieuwd hoe je kamertje en in het bijzonder die plaat gaat worden! Zat er zelf ook aan te denken zoiets te maken omdat wij ook geen muurschildering kunnen maken… en de muren zijn ook best lang… ik wil iets met pooh doen dan denk ik… je kan het ook uitzagen trouwens… balen dat ze niet weten wat er precies met je opa is!~



Tja en al het andere geklets was een beetje gezwets, dus daar valt niet echt op te reageren hè? :wink:



Hier weer een dagje hoofdpijn, vanochtend over gedacht thuis te blijven, maar dan moet ik er toch uit voor de hondjes en dan gaat het wel weer… kijk het de komende dagen even aan, vrijdagavond heb ik eigenlijk een bruiloft van een collega, maar als die hoofdpijn blijft blijf ik denk ik thuis… zaterdag komen schoonouders ook nog en dan wil schoonpa vast alle hoeken van het kamertje gaan kitten zodat bij het rollen de verf niet doorloopt in de volgende muur… (als jullie het zo begrijpen…) misschien maar gauw vast wat potjes verf halen voor de kozijnen en binnenkant van de deur kan ie meteen aan de gang als ie zich verveelt… alles is nu geel, dus dat dekt lekker en we hoeven niet heel erg te schuren…

soesa: ben zelf ook benieuwd hoe het gaat worden. we hebben het wel in ons hoofd, maar hoe het in het echt wordt…? ik maak elke keer wel foto’s en die zet ik op onze site. nu staan er foto’s op van hoe het nu is, dus je kunt even kijken op mees.kindjeopkomst.nl.



als je ook een muurschildering op triplex wilt maken heb ik nog een tip: koop berkentriplex, dat is het mooist als je gaat figuurzagen. van poeh zijn trouwens ook een heleboel leuke kant-en-klaar muurversieringen te koop.



en van mijn opa weten ze inmiddels wel wat het is hoor, dat berichtje heb je denk ik overgeslagen, hij heeft longontsteking. ook niet fijn, maar een stuk beter te genezen en ook voor de omgeving minder heftig.



vervelend trouwens dat je je vandaag niet lekker voelde. ik had me dan gewoon ziek gemeld hoor. je moet ook een beetje om jezelf denken!! ik heb nu lekker een week vakantie, dus morgen gaat het klussen beginnen…