September & Oktober Klussers Deel ***11***

Moonfire heeeeeeel veel plezier morgen en probeer ervan te genieten…



Nu eerst ff eten

Ja hetzelfde van mij Maja. Geniet van je dag!!!

Ik duim voor zonnig weer :pray: :pray:



:-*

Zo even bijgelezen maar weet even niet meer wat ik eigenlijk gelezen heb… :oops:

Ik had me echt net verheugd op een overheerlijk bordje spinazie gewoon simpel blikje van bonduel deze keer en voor mannie witte bonen in tomatensaus. Zit ik te eten vind ik het een beetje raar ruiken en smaken, maar ik ben hartstikke verkouden, dacht dat het even aan mij lag… had ik een blikje kervel gekocht :sick: ik vond het niet echt lekker dus heb mijn bordje maar omgekieperd boven de vuilnisbak… nu maar een paar verse worstjes gegeten…

@Tante Soesa wrote:

=Ik had me echt net verheugd op een overheerlijk bordje spinazie gewoon simpel blikje van bonduel deze keer en voor mannie witte bonen in tomatensaus. Zit ik te eten vind ik het een beetje raar ruiken en smaken, maar ik ben hartstikke verkouden, dacht dat het even aan mij lag… had ik een blikje kervel gekocht :sick: ik vond het niet echt lekker dus heb mijn bordje maar omgekieperd boven de vuilnisbak… nu maar een paar verse worstjes gegeten…




Haha Suus…smaak dat lekker kervel Hahahahahahaha

Maja, een hele, hele, hele fijne dag morgen!!!

Geniet ervan.



Suus, domme vraag misschien, maar wat is kervel? Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Lijkt dat op spinazie?

Balen dat je zo verkouden bent. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent.



Anoniempje, flink hoor van je nichtje :thumbup: En fijn dat het wat beter gaat met de hond van je zus.



Lenie, ziet er al mooi uit die baby-elf. Ik ben benieuwd hoe hij si als hij helemaal klaar is.



Kes, wat lief van die mensen dat je zo’n leuk cadeautje kreeg :stuck_out_tongue:

Maja, en hele fijne dag morgen…

En we horen het wel hoe mooi het was.



Meiden, ff tussendoor…

Ik voel me zeer belabberd, dus vandaar dat ik delaatste paar dagen er niet was.

Ja he antoinet, ben der helemaal blij mee :inlove: en het is ook een behoorlijke knuffel hoor, denk toch wel zo’n 50 cm hoog :shock: en hij is heeeeel zacht :mrgreen:



Suus kervel :sick: lijkt me ook nie echt smakelijk :mrgreen:

Nes het komt wel weer hoor, hormoontjes hè? Lekker rustig aan doen!



Kes leuk zo’n knuffel, aardig ook van die mensen!



Antoinet ik weet ook niet precies wat kervel is, het zag er uit als spinazie maar een beetje anijsachtig luchtje… op het plaatje leek het een beetje op peterselie…

Ben er ook weer even.

Werkoverleg was gezellig.

Nes: Vervelend dat je je niet lekker voelt zeg, hopelijk ben je snel weer beter.

Suus: Ook al niet lekker? gaat goed hoor zeg wat een gezonde mensen allemaal :lol: houden julllie al die bacterien maar lekker bij jullie hoor die hoeven wij niet.

Kes: Wat worden wij vaak verwend he met leuke kadotjes als we het afsluiten bij een gezin, dat heeft niemand bij ander werk :stuck_out_tongue:

Gelijk nog even gehad over hoe dat uiteindelijk moet gaan lopen met die uren bepaling die mensen nog gaan krijgen dat indiviceren ofzo???

Wat een zooitje komt er bij ons nog even op neer dat we eigenlijk nog niks weten weten jullie daar al iets van?

Ze schijnen nu voor proef met 2 kraamcentra daar mee te werken en te kijken hoe het bevalt, ben benieuwd

Anoniempje, ja die cadeautjes hoeven uiteraard helemaal niet, maar is wel heel leuk natuurlijk. Aan de beer hing ook nog een zelf gemaakte kaart met allemaal fototjes vd kraamtijd en een hele lieve tekst, dat vind ik altijd het leukste, die kleine persoonlijke dingetjes…



Hier zijn ze de zorg nu ook aan het indiceren :wall: iedereen die bij ons een intake gesprek heeft vanaf 1-1-2006 krijgt uren toegezegt dmv het indicatieprotocol. Dus over een maandje ongeveer kunnen we de eerste gezinnen tegenkomen.

Zover ik weet komt de gemiddelde zorgduur op 44 uur, direct na de bevalling en op dag 4 word bekeken of dit voldoende is of dat er meer uren nodig zijn. Bepaalde situaties kunnen zorgen voor meer uren (oa man afwezig) en andere weer voor minder uren, (oa inwonend bij ouders).

Ook flesvoeding zorgt ervoor dat je maar 38 ipv 44 krijgt :thumbdown:

Vind het erg jammer dat het allemaal zo sterk veranderd :?

Ja is idd erg jammer.

Juist die volledige zorg is toch heerlijk.

Moeders kunnen lekker bijkomen en worden lekker in de watten gelegd.

Perfect toch als het gezin rustig kan wennen aan de nieuwe situatie.

Is ook gewoon nodig vind ik hoe vaak hoor je niet dat iemand die al snel weer teveel doet naderhand een terugslag krijgt?

Voor ons is het vind ik ook leuker hoor, je bouwt echt een band op met een gezin als je er volledig bent.

En tuurlijk kadotjes hoeven echt niet, heb het ook liever dat alle zorg gewaardeerd wordt en dat de mensen het aankunnen om alles zelf te doen, dat geeft voldoening genoeg.

Maar tuurlijk is het erg leuk om een kleinigheidje te krijgen :wink:

Meiden, bedankt voor jullie leuke reacties op de geboorte van mijn nichtje!



Anoniempje: Als je voor de klas staat, wil je ook nog wel eens een cadeautje krijgen hoor!! Dus wat dat betreft heb ik ook een heel leuk beroep! Vooral als je jarig bent dan is het altijd erg, maar ook aan het einde van het schooljaar of met kerst bijvoorbeeld zijn er altijd wel kinderen of ouders die aan je denken.



Ik moet trouwens ook nodig de kraamzorg bellen. Beval natuurlijk midden in de zomervakantie, dus dat zal wel een drukke periode zijn. Vanmiddag meteen maar even doen dus…



Nes: Zijn de hormonen toegeslagen? Vervelend voor je! Maar het is voor een goed doel, dat scheelt misschien een beetje. Ik heb er, behalve de vermoeidheid, gelukkig niet zoveel last van gehad, en dat zal wel niet meer komen ook nu denk ik…hoop ik…



Lenie: Wat een mooie hobby heb jij. die elf wordt echt heel mooi. Krijgt hij straks een mooi plekje op de toekomstige babykamer??



Maja: Ik wil je een hele fijne dag wensen vandaag!! Geniet er lekker van, want als het goed is doe je het maar 1 keer. En ben natuurlijk heel benieuwd naar de foto’s.







Ik ga maar eens naar mijn werk. Heb helemaal geen zin, ben erg moe, maar goed, moet toch gebeuren. Het enige wat ik momenteel nog doe op een dag is ontbijten, werken, slapen, dineren, slapen en dat was het. Maar dat schijnt over een paar weken toch beter te worden. Moet morgen ook te bloedprikken, misschien dat daar nog wat bijzonders uitkomt, we zien wel.



Fijne dag vandaag allemaal en tot de volgende keer!



Groeten Mees

Ik krijg geen mail meer even opnieuw aanmelden hier

als er nog wijzigingen zijn laat het even weten

ik denk wel dat die elf in de toekomstige babykamer gaat komen…

Haaaaaai ben ik ook weer even! Al niesend en snotterend de dag weer doorgekomen. Heb het wel de hele dag koud gehad… en een bewolkt hoofd… ben benieuwd of het nog gaat doorzetten.



Lig nu lekker in bed met de laptop. Mannie zit beneden Ajax te kijken dus ik ben gevlucht lekker warm met de temp op 28.



Morgen mag ons hondje naar de dierenarts en dan hakkie takkie weg zakkie! Vandaag heeft ie weer binnen geplast, dus het wordt echt tijd, er loopt weer een loopse teef rond :wall: nog een paar maadjes geduld dan dan zijn de hormonen uit zijn lichaam en dan hoop ik toch echt dat het over is, anders weet ik het ook niet meer. Morgenavond dus ons zorgenkindje op halen! De grote zal wel helemaal happy zijn, even ouderwets het hele huis voor haar zelf en heerlijk rustig! Ben benieuwd hoe ze het vindt…

Hee hallo,



Ben weer terug uit Euro Disney! Lees strakkies ffies bij, moet nu eerst gaan sporten!

JanineB, is het leuk geweest? Het zal best in dat park :!: :!:

Suus: succes met je doggie vandaag, en geef hem een knuffel van mij :-* :!:

Hier alles goed, net ff boodschappen en van die jehova’s aan de deur gehad…begrijp me niet verkeerd en ik respecteer ieders geloof, maar val me niet lastig aan de deur :twisted:

Nu nog ff soppen en dan ff de stad in…tot later :!:

Hoi Allemaal

Hier alles z´n gangetje.

Alleen net weer mee geweest naar de dierenarts.

Na even een korte opleving ging het gister toch weer niet goed met de hond.

Kon bijna niet lopen nog steeds koorts dus gebeld en moesten vandaag terug komen.

Nu denkt hij dat er misschien met de prik iets geraakt is, een spier ofzo die door trekt naar zijn achterpoot waardoor hij moeilijk loopt of dat die infectie bij zijn gewricht of bij zijn rug zit.

Nu de koorts wel gezakt en loopt ietsje beter als hij eenmaal op gang is dus de antibiotica is verlengd en dan moest het wel minder gaan worden de komende dagen.

Vond wel al die zwelling in zijn nek minder en die bult aan de zijkant van de prik trekt ook langzaam weg.

Dus hopelijk nu eindelijk eens resultaat de komende dagen dat we hem zien opknappen.

Suus, mijn eigen hond is ook van zijn balletjes af :wink: werd er ook gek van vooral overal van die vieze groene spetters op de grond.

Is ook echt opgeknapt nu hij geen echte man meer is :lol: .

Hopelijk knap je snel weer op.

JanineB: Leuk geweest zeker?

Wil eigenlijk dit jaar ook nog wel een keertje gaan, vind het echt hardstikke leuk.

Moonfire: Hoe is het geweest gister, lekker genoten?

Lenie: wat mooi zeg die elf, echt super als mensen zo creatief zijn.

Laat je het eindresultaat wel even zien he!

Mees: De kraamzorg nog geregeld?

Lieke: idd erg vervelend de jehova’s ben het met je eens hoor ieder zijn eigen geloof maar vooral dat opdroingerige van die mensen :x

Hoi Meiden,

Hier geen nieuws, kwam effe spieken of jullie nog nieuws hadden :mrgreen:



Ik ga der vandoor, weet nie wanneer ik weer kom kijken, mijn hubbie is namelijk jarig vandaag, en krijg vanavond visite en morgen ook.

Fijn weekend vast allemaal!!



Groetjes Kes :-*