September & Oktober Klussers Deel ***11***

Mocht er iet veranderd worden dan hoor ik het graag via een PBtje

Zo we gaan lekker hard hier hè? Al kletsen we de laatste tijd niet meer 7 pagina’s per dag vol :lol:



Maja nog een paar daagjes voor jou spannend hoor! Ik hoop dat het van dat mooie heldere weer is zoals het hier het weekend was, lekker zonnetje er bij en geen bewolking! Ik ben erg benieuwd hoe je dag wordt! Je hebt jezelf wel een hoop op de hals gehaald door het thuis te doen maar aan de andere kant scheelt het weer in de kosten natuurlijk…

He Suus

Heb net je trouwfoto´s gezien, mooi hoor.

Wel leuk om eindelijk eens de gezichten achter de namen te zien.

Moonfire: Gaat opschieten he, nog 3 nachtjes.

Spannend hoor, ben je al zenuwachtig?

Thanx Anoniempje… iemand had mij bij de september mama’s gezien als een dikke moeke… maar niet zo’n mooie hippe dame nou dat is dan wel weer een complimentje…

@anoniempje wrote:

He antoinet:

Ben je weer helemaal opgeknapt?


Ja, gelukkig wel. Al ben ik nog niet helemaal van mijn hoest af, maar vergeleken met hoe ik me vorige week voelde is dit helemaal niks meer :wink:



Suus ik ben ook even naar je foto’s wezen kijken.

Ze zijn echt heel mooi en inderdaad leuk om eens een gezicht achter de berichtjes te zien :stuck_out_tongue:

Wooow mooie startpagina zeg Bibi-Jane!!

Super!!

Dank je, vond het wel leuk wat foto’s erbij te zetten. Was al een tijdje met een opzetje bezig maar kreeg het steeds niet op de site hier maar nu dus wel

Ja echt mooi gedaan, je mag blijven :wink:

Janinepien: Hoe gaat het met je?

Zag dat je echo al op gaat schieten, leuk hoor.

Voel je je verder wel goed?

idd nog 3 daagjes…

het schiet al lekker op, en omdat we het feest thuis houden is omdat het geld scheeld EN ook omdat we zelf een zeer groot huis hebben, en we kunnen met 40 man hier feest vieren dus waarom dan uitwijken naar iets anders.



maar voor jullie ook nog een paar dagen wachten totdat de foto’s te zien zijn :wink:

Maja spannend hoor!!!

Ik kijk uit naar de foto’s



Vanavond overwachts bezoek gehad, broer kwam ff met mijn schoonzus.

Was weer gezellie, maar wel laat dus nu snel naar bed.

Weltruste :-*

nou Maja, we willen inderdaad wel foto’s zien hoor. Het lijkt mij echt super…

p.s. nog complimenten voor de plaatjes in het begin!!!

Goedemorgen, even een heel kort berichtje, kom vanmiddag of vanavond weer bijlezen, maar wil even wat vertellen: Ik ben gisteren tante geworden!! Mijn schoonzusje was 16 maart uitgerekend, maar het kindje is gisteren al geboren. Ze werd zondag opgenomen met een te hoge bloeddruk en die nacht begonnen ook meteen de weeen. Gisterochtend om 08.15 uur hadden ze een prachtige dochter: Lynn. Alles gaat gelukkig goed, met moeder en met kind, alleen moet Lynn nog 3 en een halve week in de couveuse blijven liggen… Maar ben allang blij dat alles goed gaat.



Zo dat was even snel tussendoor. Fijne dag allemaal en tot vanmiddag/avond.



Groeten Mees

Mees,



Gefeliciteerd :!: :!: :!: Kan iemand mij vertellen of mijn onderste balk nu nog klopt ben nu net van me ongi af. En of dan de balk nog klopt heb echt geen idee…

Voor degene waar het weer tijd voor is :: :: :: :: :**: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:





Groetjes West

West wat je zou kunnen doen is zo’n balk als ik heb. Dan zie wanneer volgens de balk je ongi af is.

Succes ermee.



Mees gefeliciteerd en oefen maar vast met de kleine als ie straks thuis is :wink:

Mees, gefeliciteerd!!! geniet van het tante zijn!!!

is echt heel leuk…

Je, we kunnen mooi oefenen en de kunst afkijken nu. Helaas mag ze pas over 3,5 week weer naar huis. Maar goed, we gaan gewoon vaak naar het ziekenhuis. Heb haar trouwens nog niet gezien, gisteren was ze net weer naar de couveuseafdeling, helaas. Maar ik moet vrijdag zelf bloedprikken in het ziekenhuis, dus dan ga ik nog wel even gluren.

Mees, gefeliciteerd!! :stuck_out_tongue:

Zal wel even schrikken geweest zijn, zo vroeg al, maar gelukkig gaat alles goed met moeder en kind.

gefeliciteerd mees…

gelukkig maken moeder & kind het goed !

nu heeft de kleine van jou zich kunnen afkijken hoe het NIET moet !



die kleine nieuwschierige aagjes toch altijd :wink:

menen dat ze meer te zien krijgen buiten mams veilige warme buik, tja en dan mogen ze de couveuse in…

kunnen ze nog niet veel meekrijgen wat er allemaal gebeurdt, en t is een stuk kouder dan daar binnen bij mams :wink: