September & Oktober Klussers Deel ***11***

anoniempje: nee, shit, vergeten. zou het vanmorgen via internet doen, maar dat liep vast en nu ben ik denk ik wel weer te laat. maar kan het nog even priberen, en anders nog een keer via internet en anders wordt het maandag. dom dom dom

Geeft niks joh komt niet op een dag aan.

Mag ik vragen in welke regio je woont?

Bij de meeste kun je idd ook via internet aanmelden hoor.

Maar je hebt wel gelijk hoor dat je het op tijd moet regelen vooral als je in de zomerperiode uitgerekend bent.

Bij ons is er de afgelopen jaren steeds een inschrijfstop geweest voor de zomermaanden.

Dit om te voorkomen dat je iedereen maar aanneemt en dan t.z.t. moet zeggen sorry maar je krijgt maar een paar uurtjes want we hebben geen personeel.

Heb je al een idee hoeveel uur je wilt gaan nemen?

Ben ik ook even!



Hondje ligt te slapen is wel een beetje zielig. Hij had de hele dag gepiept… Hij is nu een beetje wiebelig, straks maar eens kijken of hij wil eten…



Hier nog steeds gesnotter geuchel en genies zal vast lekker naar buiten komen dit weekend, weer een geluk voor de baas… Ik doe dat soort dingen altijd in mijn eigen tijd, mk in de vakantie ziek worden in de vakantie of het weekend… en ik ben altijd zo stom me niet ziek te melden… :wall:

anoniempje: nou, ik heb gebeld en kreeg toch nog iemand aan de lijn. ze sturen binnenkort een inschrijfformulier. heb nog niet nagedacht over het aantal uren, maar het liefst wil ik denk volledige kraamzorg. vooral omdat het de eerste is en alles voor mij nog nieuw is. en mijn man gaat dan misschien gewoon naar zijn werk en komt thuis als de kraamverzorgster gaat en als ze dan stopt, dan neemt hij lekker vrij. zoiets had ik in mijn hoofd. trouwens, ik woon in de kop van noord holland, dus dat zal iets van regio noord-holland-noord zijn ofzo?? ach ik weet het ook niet, we zien wel, komt wel goed. ik ga nu eten koken, moet zo weer tennissen (druk druk druk).



Groeten Mees

Waar blijft Moonfire nou?? Nog helemaal in de huwelijksroes waarschijnlijk hihihi…



Nesje: klote die hormonen he, weet wat je bedoelt. Vanochtend kreeg ik mijn bruine boterham erg moeilijk weg. Die pitjes die erop zaten, moest ervan kokhalzen! najaaa, dat is toch maf!



Suus: gewoon ziekmelden maandag als je niet beter bent hoor!!!



Bij ons op school heerst het. Per klas 5 a 10 kids ziek. Vanmiddag een klas met 11 zieken. Wel lekker rustig :wink:

wanneer die elf klaar is zal ik hem showen…vandaag weer verder geboetseerd op cursus…

Jij maakt dat echt mooi lenie, die elf!

Wauw!

http://www.hanniesarris.nl/



dit is de site van die vrouw waar ik de cursus bij doe… staan hele mooie dingen op!!!

Hai hai



Bibi-Jane, het is inderdaad een mooi schema!! Echt gaaf!



Maja, van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!!



Mees, gefeliciteerd met het tante zijn! Hoe maakt de baby het?? En je schoonzusje?? Hoeveel woog het kindje?



Kes, wat leuk dat je een beer kreeg van het gezin! En nog gefeliciteerd met je hubbie!



Lenie, echt gaaf zo een baby-elf!! Ik ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is!



Nes, voel je je alweer wat beter?? Heb je last van de zwangerschap?



Suus, ben jij al van je verkoudheid af?? Hopelijk wel, want op gegeven moment wordt je er zo moe van!



Euro Disney was geweldig! Het was weliswaar de derde keer dat ik daar ben geweest, maar het doet je zo goed als je ziet hoe die gasten het naar hun zin hebben! Het was wel erg koud, maar met het zonnetje erbij was het best te doen! Heb ook weer allemaal leuke dingen gekocht!



Meiden, fijn weekend!

Heb je geen foto met jou en Mickey Mouse erop gemaakt Janine? Dat is toch wel een klassieker!!! hihihi

Ik stond met Minnie op de foto, maar helaas had mijn collega zijn flitser niet goed ingesteld. Mannen… whaaaaaaaaaah

Heyyy Dames,







Groetjes West

Anoniempje, hoe is het nu met de hond van je zus? Ik hoop dat hij weer wat aan het opknappen is.



En Suus, hoe is het met jou? Ik hoop dat het niet doorgezet heeft, maar aangezien je vandaag nog niet geweest bent, vrees ik het ergste…

Het heerst inderdaad echt heel erg. ‘Gelukkig’ heb ik mijn portie twee weken terug al gehad.

En hoe is het met jouw hondje? Alweer een beetje opgeknapt?



Nes, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat dat snel wat minder wordt.



Janine, fijn dat je reisje naar Euro Disney zo geslaagd was.

Mooie foto’s ervan :wink:



Hier weer niet zoveel te melden. Heb gisteren en vandaag gewerkt en we moesten vanavond op verjaardag. We zijn daar net van terug.

Goedemorgen!!



Meiden, wat is er aan de hand?? Zo kletsen we weet ik het hoeveel pagin’s vol, en nu maar een paar berichten die je op 1 hand kan tellen…



:wink:

ik heb een erg druk weekend, en volgens mij alle anderen ook :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue:

Druk weekend gehad :wink: Vrijdag visite, gister ook. Vandaag is hubbie naar een beurs en heb ik lekker een rustig dagje :mrgreen:

Lenie, begint weer op te schieten voor ons he :pray: Zal zo es op de lijst kijken of er nog meer bijna hun NOD hebben :think:

Lindaa ook 11 februari NOD, en snoopy dinsdag. Maar ik zie hier nooit een snoopy? Of heb ik die over het hoofd gezien? :oops:

Naja snoopy ik :pray: in elk geval voor je :wink:

Hoi

Idd gaat het weer opschieten voor sommige, ik zal voor jullie :pray:

Snoopy heb ik ook maar een paar keer gezien, dus ik weet niet of ze nog regelmatig komt.

Hier alles z’n gangetje, alleen gister weer even iets verkeerd geschoten in mij rug ,dus daar nu weer even erg veel last van.

Hopelijk wordt het snel minder.

Antoinet: Lief dat je naar de hond vraagt, maar helaas kan ik nog niet echt verbetering melden.

Opstaan lukt nog steeds bijna niet, hij ligt dan heel zielig te piepen van help me nou.

Temp. is s’ochtends meestal goed maar dan s’avonds toch weer koorts.

Er zit ook nog niet echt veel pit in hoor.

Als hij eenmaal loopt gaat het wel maar heel langzaam.

Je zou toch nu onderhand mogen verwachten dat die medicijnen gaan werken.

Gister op internet zitten zoeken en daar stond ook dat als grote honden een infectie bij zich hebben dat dat dan vaak ook op het heupgewricht gaat zitten.

Ook homeopatisch middel gevonden wat ontstekingsremmend en pijnstillend schijnt te zijn.

proberen kan altijd toch?

Hey meiden ben ik ook weer, gisteren een drukke dag gehad en 's avonds onverwacht visite, mijn schoonzusje met haar vriend en kindje. Die laat dat kind echt haar hele leven bepalen… hij wil de hele week al niet slapen (hij is dan ook al bijna 5 maanden) dus kind zit de hele week 's avonds beneden en gisteren dus hier ook. Ze had niet eens een bedje bij zich… ze heeft hem de hele avond wakker gehouden omdat ie dan anders thuis niet meer wil slapen, maar heeft een kind van 5 maanden nou echt wat te willen? Ik bedoel het is vervelend als hij gaat liggen huilen hoor dat begrijp ik best, maar volgens haar ligt ie gewoon tegen zijn slaap te vechten, dan ga je hem toch niet wakker houden, of spreekt hier mijn onervarenheid…?



Ben nog steeds verkouden het wordt er niet echt beter op geloof ik, maar goed morgen nog een dagje vrij kijken we wel weer verder…

Ja Suus

Lijkt me niet he dat een kindje van een paar maanden al veel te vertellen heeft :lol:

Je ziet het vaak he, ook bijv. met kinderen van een paar jaar die gewoon heel de avond op lopen.

Volgens mij heeft een kind gewoon behoefte aan een bepaalde regelmaat en wordt je kind alleen maar lastiger als het nooit weet waar het aan toe is.

Maar ja we moeten idd nog maar afwachten hoe wij het tzt zelf gaan aanpakken he :wink:

Heb dat ook altijd hoor, dat ik me niet lekker voel of ziek ben in mij vrije dagen.