September & Oktober Klussers Deel ***11***

Mees gefeliciteerd met je nichtje.

Fijn om te horen dat het goed gaat met moeder en dochter.

Toch altijd spannend als ze al zo vroeg geboren worden.

Jammer dat ze voorlopig nog in het zieknhuis moet blijven, zo gaat ook een gezellige kraamtijd aan haar voorbij, is toch altijd zonde.

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en ga nu weer van mijn vrije dagen genieten.

Verder niks bijzonders hier.

O ja de hond van mijn zus gaat nog steeds niet zo goed, vandaag weer terug geweest naar de dierenarts, hij heeft nog steeds koorts en kreeg dus een bloedonderzoek, nu blijkt dat hij een hele zware infectie heeft.

Dit slaat ook op zijn spieren waardoor hij bijna niet op kan staan en moeilijk loopt, hij is helemaal stijf.

Moet waarschijnlijk een dubbele antibiotica kuur en over een paar dagen weer terug komen, dan moet de koorts ook gezakt zijn.

Voor alsnog kwam er uit de bloeduitslagen geen tekenen van tumoren ofzo naar voren :pray: hier waren we allemaal bang voor.

Dus hopelijk gaat hij snel weer opknappen

Rustig hier zeg…

Anoniempje ik hoop dat de hond weer snel beter is en dat er niks erbstigs naar voren komt.

Ik heb eigenlijk ook niet veel te vertellen…

Hier een erg drukke dag op kantoor… paar collega’s ziek, twee secretaresse van de vier aanwezig en geen telefoniste en natuurlijk wel alle advocaten aanwezig… heb van 16.30 uur tot 18.00 uur staan kopiëren omdat er een verzoekschrift uit moest van vier verschillende mensen en alle bijlagen moesten los van elkaar gekopieerd worden en handmatig achter elkaar gelegd worden, errug veel werk… uiteindelijk was ik om 18.30 uur pas thuis en ik voelde me dus ook niet lekker, maar ben maar gaan werken omdat er zieken waren…



Anoniempje zielig hoor zo’n zieke hond, wij hebben hier ook een hond die het nooit mee zit… jammer genoeg kost het ook meteen bergen geld, zeker bij een grote hond is antibiotica erg duur… we hadden er al een leuke auto voor kunnen kopen het geld dat ons knuffeltje me gekost heeft, maar ja dat hebben we er graag voor over hoor, we hebben nog een paar jaartjes met haar, ze is nu bijna 8 en ik hoop dat ze nog 4 jaar bij ons is, maar een jaar of 10 is meestal wel het maximum voor Rottweilers…



Mees nogmaals gefelie!

Nou Suus, ik hoop dat ie idd nog een paar jaartjes bij jullie is…

Hoi meiden,



Ik ben gelukkig weer beter. Nog wel een beetje verkouden, maar dat zal morgen na een avondje sporten ook wel over zijn.

Het werkstuk hebben we op tijd afgekregen. Nu nog twee weken wachten op het aantal punten. Dan nog een individueel werkstuk en dan vormen de punten bij elkaar het cijfer voor het vak.

Nog even spannend dus!

Verder weinig nieuws eigenlijk.

Ik ga morgen naar een vriendin en haar spruit van twee maanden.



Groetjes,

Garfield

Ja is helaas altijd afwachten met een grote hond.

Wij hebben hievoor bij mijn moeder thuis ook een golden retiever gehad die is ruim 14 jaar geworden!

En qua kosten heb je gelijk hoor, zijn nu 2x geweest naar de dierenarts en nu al 200 euro kwijt, maandag moet hij weer terug komen.

Ben net nog even bij hem geweest, we gaan s´avonds altijd samen wandelen met de honden maar hij wilde eerst niet mee, toen uiteindelijk even op een hoekje alles gedaan en maar weer snel terug gegaan.

Dus veel zieken bij jullie?

Volgens mij heerst er weer van alles, je hoort het overal dat er zoveel zieken zijn.

Bij ons was het ook weer gigantisch druk, steeds weer overal mensen vandaan gehaald om te gaan beginnen met werken of om iemand naar een bevalling te kunnen sturen.

Halllloooohooooo is daar iemand?



Jeetje waar is iedereen toch de laatste tijd… heb ik weer niemand om mee te kletsen :cry: en als ik dan zo ga afsluiten en morgen kom lezen hebben jullie er weer 5 pagina’s aan geluld zeker… :naughty: niet doen hoor!



Ik maak het maar niet te laat vandaag, begin een beetje moe te worden!Fijne avond!

Zielig hoor, Anoniempje, voor de hond van je zus :frowning:

Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat.



Garfield, gelukkig ben je weer beter. En fijn dat je je werkstuk nog op tijd af hebt gekregen :wink:



Het is inderdaad wel wat stil hier de laatste dagen. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet zo heel veel meemaak, dus niet zoveel te vertellen heb :lol:

Mees gefeliciteerd met je nichtje! :dance:



Ik had vandaag ook mijn laatste dag in dit gezin, heb nu lekker een weekje vrij. Hihi, ben nog niet zwanger, maar het eerste cadeautje voor onze toekomstige uk hebben we al :oops:

Had een heel leuk en gezellig gezin en had van de week verteld dat we ook proberen zwanger te worden. Omdat ik vandaag voor het laatst was en ze erg blij waren geweest met mijn hulp kreeg ik een superleuk cadeau!

Een hele mooie beer van winnie the pooh :inlove: Vind het echt heel lief en leuk dat ze hieraan hebben gedacht. Krijg wel vaak iets, maar dit vond ik wel heel persoonlijk :thumbup:



Nu ga ik naar bed, kom morgen overdag wel effies kijken of er iemand is om te kletsen, maar eerst heerlijk uitslapen :mrgreen:



Groetjes Kes :-*

kes, voel jij al wat???

ik heb alleen heel er kramp telkens van onderen…heb ik soms ook als ik ongi zou moeten worden maar dat is wel wat vroeg…

Hoi Lenie,

Nee hier geen kramp, dat heb ik de laatste keren steeds wel een beetje gehad, al een paar dagen voor :twisted: kwamen.

Hier vanochtend effe misselijk, toen ik eenmaal had gegeten was het over. Maar hiermee hetzelfde als bij jou, lijkt me erg vroeg voor een evt. zwangerschap :think: Dus ikwacht maar af en hoop er het beste van :pray: Hey we hadden trouwens toch beide onze NOD op 11-1? Of loopt jouw banner een dag voor?



Groetjes Kes

dat zou best kunnen hoor… ik weet het effe niet meer… ik ga toch niet gelijk testen, wacht eerst even af anders is het hetzelfde als vorige maand…testen en dan die dag ongi worden…

Ja ik heb afgelopen keer ook niet getest, misschien wachten tot valentijnsdag als er dan nog niks is :inlove:



O ik bedoelde trouwens 11-2 :wink:

dacht ik al ja, valentijnsdag is wel erg romantich ja…!!!

Meiden zou idd erg romantisch zijn zeg op valentijnsdag testen en dan positief!!!

Ik zal voor jullie :pray: .

Eigenlijk maakt het niks uit he wanneer je het hoort, die dag zal toch al wel super speciaal zijn maar toch, het leuk zijn.

Vanavond zal ik er niet veel zijn, heb namelijk werkoverleg.

Mijn nichtje is vandaag geopereerd aan haar neus/keel amandelen.

Net even wezen kijken bij haar, ze was zo zielig, lag nog helemaal suffig op een bedje in de kamer, nog erg moe van de narcose.

Maar verder ging het gelukkig goed, ze heeft geen kik gegeven, en zei zelf nu ook dat ze het niet eng vond, wat een bikkel he :!:

Met de hond lijkt het gelukkig iets beter te gaan, zit nu eindelijk vooruitgang in om te zien.

Koorts is aan het zakken en hij komt je weer begroeten.

Alleen loopt hij nog er moeilijk, vooral het opstaan duurt even maar goed al blij dat er verbetering in zit.

Moonfire: Als je dit nog leest vandaag, wens ik je morgen een hele fijne dag toe, geniet ervan en heel veel geluk samen ( stiekem al met z’n 3-en )

Leuk hoor dat jullie het alleen nog weten, dat heeft wel wat he

ik ben er vanavond ook niet. Ik ga iers dansen en daarna heb ik een verjaardag. Vrijdag is ook erg druk. Ik ben bezig met een poppencursus en maak een baby elf. Na de cursus gaan we door naar het filmfestival.

Wauw Lenie, wat gaaf zeg!! :shock: Ben heel benieuwd hoe hij eruitziet alstie klaar is… :thumbup:



Anoniempje een dikke :-* voor je nichtje omdat ze zo flink is! :thumbup: En hopelijk is de hond binnenkort weer helemaal de oude.



Maja, morgen een heeeelllleeee fijne dag, geniet ervan, en ik hoop dat het niet al te koud voor jullie word :pray: We willen uiteraard wel foto’s zien binnenkort he :wink:

Moet nog veel schuren en plamuren en alle ontbrekende onderdelen moet ik nog maken. Het is moeilijk maar ik maak hem aan de hand van foto’s van mijn neefje. Niet dat hij op hem lijkt maar dat baby idee is er.

Maja, een hele mooie dag morgen!!! Ik ben benieuwd naar de foto’s!!!

Snif snotter hatsjoe uche uche…

Daar ben ik ook even maar verders gaat het goed hoor! Gauw nog even Maja een superdag wensen morgen, dan kom ik na het eten verder lezen, het vlees begint te stuiteren!