Kes, wat jammer zeg. Bij mij was het een tussentijdse mini bloeding want ik moest nog wel een week wachten voor het doorzetten.
Kes, hopelijk volgende ronde iets meer duidelijkheid en regelmaat… maar liever lekker zwanger natuurlijk!!!
Ik wilde wachten tot maandagochtend met testen, maar misschien ga ik zaterdagochtend alweer een poging wagen. Ik had nu testen van het huismerk van Etos, zou Clear Blue misschien - behalve duurder- beter zijn?! Heeft iemand daar ervaring mee?!
Groetjes Garfield
hallo Garfield,
beter laat dan nooit…GEFELICITEERD.
Kes: das jammer zeg…misschien een volgende keer…
Ik zelf heb er geen ervaring mee maar mij adviseerde ze clear bleu…
IK ben bijna niet meer ongi :dance: :dance:
Lenie, je bent nog niet de laatste met de felicitaties…
Garfield Gefeliciteerd!!
Sorry dat ik er zo laat mee ben, maar ik heb het voor de verandering weer eens erg druk.
Verder ook Pumba gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is lekker snel! Zouden we allemaal wel willen…maar helaas, wij moeten het nog even afwachten.
Kes, je hebt idd wel een erg korte cyclus. Vreemd hoor. Maar je was net gestopt met de pil toch? Misschien moet alles gewoon nog even op gang komen.
Ik kreeg gisteren een mailtje van een oude klasgenoot van mij. Zij is ook zwanger. Nu twee maanden en de hele wereld mag het weten. Bij de vorige zwangerschap kreeg ze een miskraam, dus ze is nu best onzeker. Kan ik me ook wel voorstellen. Ik hoop voor haar dat alles goed gaat. Heel stiekem was ik ook wel een klein beetje jaloers. Zij wel en ik nog niet. Maar wie weet deze maand… we zitten nu weer in een klusperiode (denk ik), dus we doen ons best.
Groeten Mees
Hey hallo hier ben ikke weer, Kes balen dat je :twisted: :twisted: er zijn… 21 dagen is idd wel heel kort. Moet je even in de gaten houden, want als je cyclus te kort is (ik geloof korter dan 20 dagen, daar zit je net boven) hebben de eitjes te weinig tijd om te rijpen, heb ik hier ergens op de gewone site gelezen… dus als het zo kort blijft (eerst een paar keer afwachten of het nog gaat bijtrekken, dus da’s weer geduld hebben :x ) zou ik wel een keer bij de ha gaan navragen…
Saskia, fijn voor je dat het meeviel die eerste werkdag. Ook wel fijn dat je het aan voelt komen, ik neem aan dat je collega’s op de hoogte zijn van hoe je je voelt dus dat het dan ook niet gek is als jij er opeens even niet bent… Leuke kaart hoor van je lieve Max, het is een poepie! Tja al die rothormonen die bij zo’n zwangerschap komen kijken, daar staat niet iedereen van te voren bij stil (gelukkig niet) maar het is wel vervelend als het niet op de leuke manier gaat die je van te voren bedacht had lijkt me!
Garfield ik had helemaal niet meer meegekregen dat je al eens getest had, ik zou idd dan even clear blue proberen (bij het Kruitvat zijn 3 testen EUR 19,-- een losse test is ook al bijna EUR 7,-- dus echt veel duurder zijn ze niet…) Ik hoop voor je dat het echt raak is en niet dat de hele boel in de war is… Ik vind het knap dat je zo “geduldig” afwacht… Heb je een leuke verjaardag gehad?
Lieke hoe is het met jou? Hoe voel je je? Lekker druk op je werk? Leid af :lol:
Mees ik kan me voorstellen dat je stiekem een beetje jaloers bent, maar je ex-klasgenoot heeft het tuurlijk wel verdiend na de ellende van een mk. Kan me voorstellen dat ze onzeker is, zal ik ben ik bang zeker de eerste maanden ook hebben, toch die angst dat het weer fout is…
Vanmorgen ben ik nog door Nannie gebeld, ze belde me omdat ik zo bezorgd was, lief van haar hè?! Het ging op zich wel goed met haar, ze gingen vandaag met gelei proberen de weëen op te wekken, dus ik hoop dat het doorzet. Ben ik met mijn domme hoofd vergeten het nummer te vragen (ze heeft telefoon) dus heb haar hubje een sms gestuurd of hij het wil geven, ik heb niks meer gehoord, dus ik hoop dat dat goed nieuws is… Ik ben echt zoooo vergeetachtig de laatste dagen en zo onbehouwen, ik stoot constant van alles (om) en alles gaat mis… echt zo’n week!
Heb niets te melden, maar wilde voor het slapen gaan toch nog even Garfield feliciteren!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Zoals jullie zien zijn m’n :evil: :evil: gekomen… :x
Ik hen m’n banner nu maar op 27 dagen gezet, zie dagen onder banner.
En ik heb de uitslag van het zkh: Alles is goed… :dance: :dance:
Ben wel blij, maar waar kwam die misselijkheid dan vandaan??
We zien het wel , ik heb nu in iedergeval ook geen mmedicijnen meer. :dance:
Kes: voor jou ook balen dat je :evil: :evil: zijn gekomen…
Suus: Ligt nannie dan nog in het zkh?
Mees: ik zou ook jaloers zijn. :oops: :oops:
Sorry als ik iemand vergeten ben…
:-*
Hey Lieke balen dat ze er weer zijn, maar wel een mooie cyclus! Maar hopen dat ie zo blijft! Wat is dan je nieuwe NOD? Pas ik die meteen even aan! Tjonge drukke baan hoor, modi van het september/oktober topicje :lol: Misschien moet ik solliciteren :naughty:
Nannie ligt idd in het zkh, en aangezien ik niks meer gehoord heb ga ik er vanuit dat alles een beetje zijn gang gaat, ik hoop dat alles goed gaat en dat ze morgen of overmorgen haar beebje mag knuffelen! (en ikke ook :lol: ) Ze had beter verdiend, maar goed, als het jochie maar gezond ter wereld komt en met haar daarna alles goed is dat is het belangrijkste!
Hier weer allerlei perikelen rond de komende feestdagen… pff word er zo moe van! Ik hoop dat we maar gauw een gezinnetje hebben dan is al dat getouwtrek afgelopen!
Stiefje belt gisteren: 1e kerstdag bij ons want zus en vriendin moeten kerstavond en 2e kerstdag late dienst draaien… gaan we dus echt al jaren 2e kerstdag naar hun omdat haar kinderen dat zo gewend zijn van vroeger toen opa en oma nog leefden, al een paar keer kerst bij de schoonfamilie moeten aanpassen omdat we dan 2e kerstdag bij mij thuis moesten zijn… Dit jaar kan schoonzus met man en kind alleen 1e kerstdag, dus afgesproken en lootjes getrokken voor daar, verwacht mijn familie maar dat ik dat gewoon ga verzetten, want ja, mijn zus moet werken en wij kunnen wat makkelijker verzetten… wie moeten toch ook gewoon rekening met anderen houden? Moet ik dan maar mijn schoonfamilie (terwijl dat gewoon vast stond) in de kou laten staan en daar niet naar toe gaan? Ik vind het zoooo’n gedoe altijd, verpest mijn zin echt helemaal…
Kan ik me voorstellen suus, ik zou daar zelf ook ziek van worden :x
Wij hebben nog geen echte plannen, maar zal ook niet lang meer duren voordat wij die vragen krijgen waar we zijn met kerst… :x :x
Als je het niet erg vind ga ik zo stoppen, heb van 09.30 tot 21.00 gewerkt…(is voortaan iedere donderdag)
'k ga zo lekker slapen…
Tot snel, en laat wat hoern als je iets van nannie hebt gehoord
:thumbup:
He Lieke,
Wat balen voor je… Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen, we lopen dus ongeveer gelijk deze periode, afhankelijk dan van hoelang onze cyclussen gaan worden
Trouwens wel knap dat je het zolang uit kon houden zonder testen, vraag me af of ik dat zou redden :think: waarschijnlijk nie :mrgreen:
Fijn voor je dat alles in het zh goed was :thumbup:
Tante Soesa, moet inderdaad effe in de gaten houden, had het ook niet zo kort verwacht, voor de pil was ik altijd heel regelmatig, dacht een cyclus van ongeveer 28 dagen. Maar ja zal wel nawerkingen van de pil zijn denk ik.
Wat spannend met je vriendin, ik hoop dat alles goed gaat en ze snel hun kindje kunnen knuffelen.
:-* Kes
Lieke lekker slapen! De maand is zo weer twee weken verder: KLUSSEN!! :lol: Laat je nog wel een keer je NOD weten?
Truste!
Kes, gewoon even kijken wat de komende maanden gaat gebeuren, zou niet meteen in “paniek” raken in ieder geval, ik zou het in ieder geval een maand of 3 laten rusten om het de tijd te geven weer op orde te komen!
Ben gelukkig ook niet zo’n paniekvogel Baal er wel gewoon van, je wil gewoon graag dat het meteen op orde is he :eh:
Maar de :twisted: zijn zeer overtuigend aanwezig, zit te wachten op een gezinnetje, maar ben eigenlijk wel blij dat het effe rustig is. Heb de hele dag al ontzettende buik en rugpijn :? Lang leve de :twisted: Hopelijk is het morgen wat minder.
Slaapse allemaal, ik ga lekker onder de wol uhhhh dons :mrgreen:
Groetjes Kes :-*
Kerst…oh ja die plannen moeten we ook nog maken.
Ik ben de kerstdagen vrij en oude en nieuw heb ik 2 late diensten. Wel lekker want ik werk dan tot 22:00 en kan dan nog lekker snel naar mijn ouders toe en de volgende dag uitslapen.
Met de kerst zin we eerst een dag bij mijn schoonouders en daarna bij mijn ouders.
heb je altijd zo’n last van :evil: …??? ik heb dan vaak last van mijn BI en hoofdpijn maar na een dag of 2 wordt het minder. Ik ben er nu vanaf enn ga morgen met mijn neefje Stein babyzwemmen. Dat is de eerste keer dat ik mee ga en heb er veel zin in.
Morgen horen jullie wel hoe het was :lol:
Hoi meiden,
We zijn net terug van de film (Fligthplan) en ik rol zo lekker mijn bedje in.
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties.
Lieke, jammer zeg van de :evil: :evil:
Ik heb weer twee testen op voorraad… :roll:
Even afwachten hoe lang ik mijn geduld dit keer kan bewaren :think:
Groetjes Garfield
Hee Lieke, balen dat de :evil: weer langsgekomen zijn. Ik duim voor je voor de volgende ronde. :thumbup: Ook natuurlijk voor de andere meiden hoor. Hier komen langzaamaan de kriebels en onzekerheid. ‘Zal mijn cyclus 28 dagen zijn, of toch niet…wanneer zal ik testen als de duivels nog niet gearriveerd zijn?’ Merk dat ik wel vind dat de maand zo erg lang duurt. De vorige maanden, was ik nog niet zo mee bezig en was de maand zo om, nu duurt het wel erg lang voor mijn gevoel. Maar ik geloof dat ik een beetje ongeduldig ben. Maar dat zal vast wel herkenbaar zijn voor jullie
@Garfield wrote:
Kes, hopelijk volgende ronde iets meer duidelijkheid en regelmaat… maar liever lekker zwanger natuurlijk!!!
Ik wilde wachten tot maandagochtend met testen, maar misschien ga ik zaterdagochtend alweer een poging wagen. Ik had nu testen van het huismerk van Etos, zou Clear Blue misschien - behalve duurder- beter zijn?! Heeft iemand daar ervaring mee?!
Groetjes Garfield
Ja ikke.
Ik had overal gehoordt, dat cleare blue het beste zijn. (gehoordt he)
Dus die heb ik gebruikt, was een licht kruisje maar wel een kruisje.
Ik heb ook nog een etos test gedaan, ik zelf vond hem onhandig, ik wist eerst niet waar ik het dopje vanaf moets halen, dus dacht :think: niets te zien, en toen ik dat eindelijk door had. zag ik een heel vaag streepje.
Maar mischien vinden andere hem wel handig.
Lieke wat jammer zeg.
De rest de groetjes en ik duim voor jullie.
:-* jentel
lieke: wat balen zeg, want iedere dag over tijd, ook al weet je diep van binnen dat je toch ongi moet worden, is iedere dag toch spannend
dus daarom van Max en mij een hele dikke :-*
liefs Sas en Max
Bedankt voor al jullie medeleven. :inlove: :inlove:
Ik ben lekker vij vandaag, en ga lekker niks doen…Straks ff naar m’b tante om te eten en ff naar de stad.
Maandag zijn wij 3 jaar getrouwd en zes jaar bij elkaar. We hebben gezegd dat we er niks aan doen, maar ik wil straks ff naar je juwelier ofzo om iets voor hubbie te kopen.
Garfield nog nieuws :?: :?:
Suus: NOD is 14-12 bij 27 dagen
Hoi meiden,
Ik had vanochtend bedacht dat ik tot maandag ga wachten met testen. Anders kost het wel aardig wat centjes. Als ik nou toch zwanger blijk te zijn, vind ik dat natuurlijk niet zo erg maar anders is het wel een beetje zonde van mijn geld dat ik niet een paar dagen kan wachten.
Dat is de nuchtere benadering.
Dan volgt nu de emotionele benadering:
IK WIL HET GEWOON NU (!!!) WETEN!!!
Oké, dat was dat. Ik zie wel hoe lang ik het wachten volhou…
xx Garfield
hallo Garfield…
ik snap je heel goed…oh wat zou ik dat moeilijk vinden…het is allemaal wel duur ja…
ik heb lekker sint en kerst inkopen gedaan…ben 3 dagen vrij maar heb wel weer eens veel te doen…
net bloed laten prikken…ik ben de laatste tijd veel moe…ben benieuwd wat de uitslag zal zijn…ik denk niet zo veel maar voor de zekerheid…