September/Oktober klussers, 3 dames zwanger, deel 4!!!

Zwanger:



LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND: 27-06-06

JENTEL: 25 JAAR, 1STE KINDJE, UITGEREKEND:

PUMBA, … JAAR, 1STE KINDJE, UIGEREKEND:





Klussers:

LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 14-12

BIBI-JANE: 30 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 23-12

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 10-12

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

TANTE SOESA: 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 21-12

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD ??

ESTHER: 29 JAAR, 2DE KINDJE, ?? 2005, NOD ??

GARFIELD: 29 JAAR, 1STE KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 26-12

JANINEB: 25 JAAR, 1STE KINDJE, MEI 2005, NOD ??

NIKKI: 27 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD 30-11

KES, 26 JAAR, 1 STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 8-12

LENIE, 24 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD??

JANINEPIEN: 27 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD 28-11

FLIN: … JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??





Verjaardagen:

Jolanda: 28 januari

Lieke: 18 maart

Lenie: 9 juni

Mees: 21 september

Janine: 3 oktober

Bibi-Jane: 8 oktober

Diddle: 28 oktober

Tante Soesa: 31 oktober

Kes: 2 november

Garfield: 17 november

In gedachten…



In gedachten hoor ik je huilen

Maar mijn eigen tranen probeer ik te verschuilen



In gedachten lig je in mijn armen

en je glimlach doet ons hart verwarmen



In gedachten maak je al deel uit van ons leven

en zullen we je al ons liefde gegeven



In gedachten hebben we al een naam

en staat de ooievaar voor het raam



In gedachten ben je er al zo vaak

Maar wanneer is het dan eindelijk raak?



In gedachten weten we het ook niet meer

Die grote onzekerheid, keer op keer



In gedachten schuilt veel verdriet

Waarom je niet mag komen, weten wij niet



In gedachten moet ik steeds aan pappa denken

die jou zo graag het leven wil schenken



In gedachten voelt mamma zich zo falen

Omdat zij die ene test maar niet kan halen…

Bij mij moet nu 30 jaar staan

Vanaf vandaag zijn wij niet meer “gewoon’

Vader, moeder, dochter en zoon

We kregen er een derde wondertje bij

En zijn daarmee ongelooflijk blij







Voor Quinten de eerste keer

Voor Chayenne de tweede keer

Voor papa en mama de derde keer

Een wonder is het telkens weer







Chayenne wilde er graag een meisje bij

Quinten was met een broertje blij

Jouw papa en mama maakte het niet uit

Wij zijn gewoon erg gelukkig met onze derde

Spruit







3 van onze gedichtjes, die ik wel leuk vond. De eerste vond ik helemaal geweldig

Mooie gedichtjes zeg!

Echt, daar kan ik tranen van in mijn ogen krijgen. Zo mooi!



Liefs, Janine

Gewijzigd Bibi-Jane… leuk gedichtje!

Stil hier vandaag… Mees veel plezier met je man vanavond, enneh samen in bad of naar bed kan net zo gezellig zijn als de bios… wij hebben boven een dvd-speler, dus we kijken nog wel eens lekker een film in bed, beats the bios!



Nou ik heb een drukke dag gehad, ben echt uuuren aan het soppen geweest, ik heb de vriezer ontdooid, wat een gesjouw, eerst alles uit de ene (we hebben binnen een kleine met 2,5 la) dan buiten in het kistje passen en meten, beetje met de föhn in de vriezer (duurde natuurlijk weer te lang naar mijn zin :lol: ) en daarna meteen de halve keuken maar gepoetst… ben nog niet helemaal klaar, net effe gauw gezogen en gedweild, we krijgen vanavond visite en die nemen de nieuwe magnetron mee (hij werkt bij Expert, dus we konden een mooi prijsje regelen). Zo nog even wat bladerdeeg met feta en gehakt maken om vanavond de nieuwe combi mee in te wijden…



Heb al een paar daagjes niks van mijn vriendinnetje gehoord, zie haar ook niet bij de november mama’s sinds gisterenochtend, dus ik ben benieuwd, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze niet alsnog opgenomen is, ze had een veel te hoge bloeddruk. Ik wil ook weer niet steeds gaan bellen, want dat doet haar schoonfamilie al genoeg, wordt ze een beetje iebelig van. Ik wacht dus maar gewoon rustig af en anders ga ik maandag nog eens bellen.



Meiden fijne avond niet te veel kletsen straks! Ik kom morgen weer even kijken!

Dan je Soesa, zal wel lukken denk ik vanavond.



Jij hebt het maar weer druk gehad vandaag. Is wel weer eens lekker he? Alles op orde. Ook wel spannend voor je vriendin. Hoepn dat alles goed gaat en dat ze een mooi kindje heeft binnenkort.



Wist trouwens niet dat wel al verhuisd waren, het vorige topic was toch nog niet vol? We gaan wel hard hoor, we zouden 1 nieuwe per maand openen en we zitten nu nog niet eens op de helft van de maand en er is al een nieuwe. Gezellig! Lekker veel te kletsen ook.





Wij gaan nu lekker uit eten, fijne avond allemaal en tot morgen (waarschijnlijk)



Mees

Lieve meiden jullie gaan veel te snel.

Ik kan jullie echt niet meer bij houden.



Lieke; wat een mooi gedichtje. (echt recht uit je hart) :inlove:



Bibi-jane; Ik zou ze zo alle drie onder elkaar doen, geweldig.



Tante soesa; fohn in de vriezer, ik dacht dat ik geen geduld had :lol: .



Mees; lekker uit eten, ik kan geloof ik nog alleen maar aan eten denken.



:-* jentel

Weekend tot woendag :dance: :dance: :dance:



Jentel: ik moet eerlijk bekennen dat ik dat gedicht niet zelf verzonnen heb, maar het is idd supermooi :oops: :oops: :oops:



Suus: Ik hoop wel dat alles goed is met Nannietje :pray: :pray: laat je het hier ff weten als je wat hoort…

Ik heb voor de verhuizing ook m’n vriezer mer de fhon ondooit… :oops: :oops:



Bibi-jane: mooie gedichten hoor :!: :!: :!:



:-*

Wat is hier rustig geweest zeg…

Nou dan heb ik ook weinig te melden hiero :cry: :cry:



Tot snel allemaal

:-*

hallo,

ik ben jarig op 9 juni…

vandaag niet ongi geworden…raar gerommel dat wel dus morgen is het denk ik feest.

Rare maand gehad met veel buikpijn en ben niet lekker geweest en veel moe. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft gehad hoor.

Ik zie het allemaal wel…

Morgen een rustige dag…even mijn neefje bezoeken in ieder geval. Ik zag alweer leuke foto’s van hem op het showforum. Achteruit kruipen , dat wil ik wel zien hoor.

het is toch net doorgezet…

ben dus ongi op mijn vrije dag geworden…lang leve de lol…nou ik ga denk ik lekker uitslapen…

Ik weet nou eigenlijk niet in welk topic ik moet schrijven, dus dan schrijf ik maar gewoon hier. Hier eigenlijk weinig te merken. Baal eigenlijk wel een beetje dat ik totaal niets van een eventuele eisprong merk. Merk dat dat me een beetje onzeker maakt of ik er wel een heb. We klussen maar trouw om de dag of om de 2 dagen, maar het zo me zoveel meer geruststellen als ik wat meer inzicht in mijn cyclus zou hebben. Ik heb mijn banner op 28 dagen gezet, aangezien ik heel erg hoop dat de teunisbloemolie en monnikspeper goed hun werk doen, maar ik geloof er zelf eigenlijk niet in. En ik moet eerlijk zeggen dat het zo heel lang duurt een maand. Ik hoop nu in ieder geval dat ik als ik dan maar ongesteld moet worden straks, dat ik het dan ook snel ben. Dan ben ik in ieder geval uit de onzekerheid. Maar zover is het nog niet. Ik moet nog minimaal 2 weken wachten op zekerheid. Zo ik heb weer even van me afgeschreven en geklaagd. Nu kan ik er weer tegenaan. :wink:

Balen Lenie, dat de duivels gekomen zijn.



Suus, jij hebt een drukke dag gehad. Zoveel actie is er zeker niet bij mij uit mijn handen gekomen.



Jentel, hoe is het met de zwangerschap. Voel je je goed en lekker??

Lenie; jammer zeg maar volgende keer beter.



Diddle; ik begin me nu pas een beetje misselijk te voelen.

En ben nog steeds erg moe.



Hoe is het met jullie :?:



:-* jentel

Hoi Dames,



Lenie balen dat de :twisted: zijn gekomen, maar ja je heb dus wel een regelmatige cyclus lijkt me en dat is ook veel waard. :wink: Vooral als je wel eens die verhalen leest van mensen die maanden niet ongesteld worden :shock: Ben benieuwd hoe het bij mij gaat met die cyclus.



Jentel, Slik je foliumzuur of gravitamon? Wat extra vitamientjes kun je nu namelijk best gebruiken he! Hopelijk zijn we in dit topic over een paar maandjes allemaal moe en misselijk :mrgreen:



Oja trouwens voor iedereen die aan de pil geweest is…?

Hebben jullie ook van die gevoelige tepels :oops: en pijnlijke steken in je borsten sinds jullie gestopt zijn met de pil? :eh: Ik heb het nu al vanaf halverwege vorige week, ze zijn zelfs wat voller want m’n bh is ineens wat aan de krappe kant en ik heb al een ruime D-cup van mezelf :mrgreen:



Allemaal een fijne zondag

:-* Kes.

Hey meiden niet zo veel gekletst hier, mooi was ik zo bij met lezen :wink:



Diddle waarom ga je niet eens ovulatitesten proberen? Garfield gebruikt ze ook en heeft in het vorige topic een link neergezet waar zij ze voor niet al te veel geld besteld (weet alleen niet of ze dat nou voor jou had gedaan of voor iemand anders :oops: )



Lenie balen dat je ongi bent, eerste keer sinds je pilstop? Dat is altijd even balen, maar het heeft tijd nodig, we zijn niet allemaal zo snel als Jentel en Leeuwtje! Leeuwtje is hier trouwens al een tijd niet meer geweest… Lenie ik zet je verjaardag er bij!



Ik ga niet veel doen vandaag, manlief wilde even naar Amsterdam maar mijn schoonouders zitten bij zijn zus (ze wonen een straat uit elkaar) en haar schoonfamilie is er ook en blijkbaar zijn wij niet welkom bij de club :? hubje is een beetje teleurgesteld nu… maar eerlijk gezegd heb ik toch geen zin om daar te zitten met iedereen, worden we toch de deur uitgekeken…

Ik baal, ik baal. Waren we net lekker in de tuin aan het werk (de tuin winterklaar maken), begint het te regenen. Getver. Maar goed, de winter is nog niet begonnen, we hebben nog even. En kan ik nu weer eens even op KOK kijken, tussen alle drukke bezigheden door.



Ben gisteren heerlijk uit eten geweest. Lekker vis gegeten in een restaurantje aan het water. Was wel weer eens leuk, lekker met zijn tweetjes weg. Daarna lekker in bad geweest, champagne gedronken (hadden we nog van de bruiloft en was maar 1,1 %, dus dat moest kunnen). Helaas geen romantische nacht gehad, want we waren na het bad allebei zo duf dat we meteen in slaap vielen.



Lenie: Balen dat je toch ongi bent geworden. Is toch elke keer weer een kleine teleurstelling. Maar als je dan wel regelmatig bent, is dat ook wel weer fijn om te weten.



Soesa: Jammer hoor, dat het niet leuk is om naar je schoonfamilie te gaan. Ligt dat allemaal niet zo lekker met elkaar ofzo?



Kes: De eerste maand dat ik gestopt was met de pil had ik bijna geen last, maar vorige maand had ik ontzettend veel last van zere tepels en steken in mijn borsten. Ik was blij dat ik, als ik thuis kwam uit mijn werk, mijn beha uit kon doen, dan ging het wel. Maar inderdaad ook sinds ik gestopt ben, want daarvoor had ik er nooit last van. Heb nu ook weer heel veel last van puistjes zeg maar, krijg mijn tweede puberteit lijkt het wel.



Jentel: Fijn dat het goed gaat met je. Hopen dat die misselijkheid niet doorzet.

Ik heb ook al nagedacht over ovulatietesten, maar omdat ik zo ontzettend onregelmatig ben, heeft het eigenlijk niet zo super veel zin. Ik wacht deze maand gewoon af. Als ik weer zo’n lange cyclus heb, stop ik in ieder geval met de teunisbloemolie en monnikspeper. Dat scheelt me dan in ieder geval 7 pillen per dag.