September/Oktober klussers, 3 dames zwanger, deel 4!!!

jeetje… 7 pillen? dat is inderdaad wel veel. ik hoop voor je dat het werkt!



maar die ovulatietesten werken toch ook als je een lange cyclus hebt? of snap ik het nou weer niet goed? heb ze zelf ook nog nooit gebruikt hoor, dus ik zou het echt niet weten.



vind het een beetje duur om daar aan te beginnen en heb ook niet echt ontzettend veel zin om er zo veel mee bezig te zijn. als je al klust op de dag vanje ovulatie, wil het nog niet meteen zeggen dat je dan ook zwanger wordt, toch? dus dan denk ik: wat heb je dan aan zo’n test. okee, de kans is groter, maar de telerustelling is volgens mij ook groter als het dan niet raak is. dat is op dit moment mijn idee erover, maar als een ander er baat bij heeft: prima natuurlijk. ik zeg niet dat het niet werkt, maar ik zou me er op dit moment niet prettig bij voelen.



ben nu een beetje aan het chagrijnen, want manlief is lekker aan het hobbyen en ik moet nog stofzuigen en kan er nu niet bij, want hij is aan het zagen enzo. ik heb net besloten dat ik lekker life and coocking ga kijken en dat hij dan straks maar moet stofzuigen. lijkt me een goed plan.



groeten mees

inderdaad jammer ja maar ik kon het weten want ik was nog aan de pil.

Het had wel een hoop verklaard.

De laatste weken veel pijn in buik, veel moe, niet altijd vrolijk en last van duizelingen. Nu laat ik denk ik maar even mijn bloed prikken.

Ben nu lekker gestopt en kijken hoe het straks gaat.

Hallo meiden…



Niet echt druk geweest hier, maar dat is alleen maar lekker dan hoef ik niet zoveel bij te lezen. :wink:



Ik heb niet veel gedaan vandaag want m’n hondje is ziek :cry:

Hij heeft al de hele dag diarree en moet om de 5 min naar buiten…



Maar ja, morgen lekker shoppen met m’n vriendin in Arnhem(als hondje beter is, anders moet ik eerst een oplossing zien te vinden) :pray: :pray: :pray: :pray:



Hie nog geen teken van de :twisted: :twisted: . Maar op ik ik medicijen heb, hebben we niet echt “op tijd” geklust…maar je weet nooit



Lenie: aan de ene kant balen van je :twisted: :twisted: , aan de andere kant komt je cyclus wel mooi op gang…



Ik heb de eerste maand OV testen gebruikt, maar ik heb idd niet het idee dat ze ook echt zekerheig geven…maar baat het niet, schaat het niet… :wink:



:-*

Ik wil inderdaad nog niet teveel met zwanger worden bezig zijn. Het is pas de eerste ronde en als ik nu al ovulatietesten moet gaan gebruiken, dan komt er zo’n druk op te liggen. Dat is ook de reden dat ik nog niet wil temperaturen. Het is anders elke keer zo’n teleurstelling als het niet raak is. Ik hoop natuurlijk wel dat mijn cyclus vanzelf regelmatiger wordt. Ik ben in ieder geval al erg blij dat ik al een paar maanden geleden met de pil gestopt ben voor mijn cyclus. Ik denk dat ik anders erg teleurgesteld zou zijn van mijn cyclus en nu weet ik het van tevoren.



Balen Lieke dat je hondje ziek is. Ik vind het altijd zo zielig als mijn hond ziek is. Nu maar hopen dat het morgen beter gaat en jij lekker kan winkelen.



Hoe is het trouwens met Garfield? Zag aan haar banner dat ze 2 dagen overtijd is. (zag ik in een ander topic :oops: )



Trouwens Mees, je hebt je banner uitgezet, maar heb je er nog bij stil gestaan dat je op de eerste bladzijde van het topic je NOD hebt staan. Ik kan me voorstellen dat je die misschien vergeten bent en die misschien ook weg wilt hebben.



Nou ga stoppen, krijg zo visite.

Dooeeeeiiiiii Diddle, fijne avond nog…

:-*

Ben er nog. Ze zijn er toch nog niet :oops: . Ben even allerlei topics aan het doorlezen. Ik sluit pas af als de bel gaat. :wink:

Ik ben er nog hoor…hihihihi



Wij gaan dalijk misschien nog ff naar m’n schoonouders, zijn we al anderhalve week niet geweest :oops: :oops:



"k eigenlijk niet zoveel nieuws … :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen:



:-*

Ook ik ben al een tijdje niet bij mijn schoonouders geweest, maar vind het niet zo erg hoor. Ze belden toevallig vanmiddag, maar toen waren we bezig in huis en kwam het niet uit. Das nou jammer :lol: . Verder heb ik ook niets te melden. Zit een beetje mijn tijd te doden. Denk dat ik maar lekker Life en Cooking verder ga kijken. Is bijna afgelopen. Veel plezier vanavond.

Diddle, ik weet dat mijn NOD er staat, maar als je goed gekeken hebt, zie je dat dat mijn oude nog is (3 nov). Mijn nieuwe weet ik zelf ook niet, omdat mijn ongi zo raar verliep, dus bij mijn nod mag een ?, zal ergens rond sinterklaas zijn, maar precies weet ik het dus niet.

Diddle je hebt gelijk hoor dat je er niet te veel mee bezig wilt zijn, ik hoop dat al die pillen je helpen en dat dat je cyclus op gang brengt op een normale manier.



Lieke balen dat je hond ziek is… rijst en gekookte kip tijd dus… heb je geen norit of zo in huis? Gaf mijn zusje haar hond die van het minste of geringste aan de dia ging altijd. Gewoon 1 pilletje of de hoeveelheid voor een kind (ligt er aan hoe zwaar je beestje is…) Ik hoop dat ze beter wordt (het is toch een ze?) dat je lekker kan winkelen…



We hebben gisteren onze nieuwe combi-magnetron gekregen… meteen ingewijd met lekkere hapjes en vandaag een lekker kippetje gemaakt… Had voor de visite bij de AH chocolademousse taart gehaald, die is zoooooo lekker (als je chocoladefanaat bent… wie niet eigenlijk?) en daar is de helft nog van over, errug hè? Ga ik zo eens even lekker van smullen!

hallo tante soesa,



chocolade… :pray: daar ben ik wel aan toe ja…heerlijk :stuck_out_tongue:

Nou nou, mis ik iets op tv of zo? Wat is het hier stil vandaag!

@Mees wrote:

Diddle, ik weet dat mijn NOD er staat, maar als je goed gekeken hebt, zie je dat dat mijn oude nog is (3 nov). Mijn nieuwe weet ik zelf ook niet, omdat mijn ongi zo raar verliep, dus bij mijn nod mag een ?, zal ergens rond sinterklaas zijn, maar precies weet ik het dus niet.




Had inderdaad gezien dat er 3 november stond. Wilde het alleen even zeggen voor het geval dat er iets stond wat je eigenlijk voor jezelf had willen houden. Sorry, maar bedoelde het in ieder geval goed.

Pas ik meteen even aan!

ik bedoelde het niet zo hoor diddle, ik ben niet boos ofzo :frowning:

was gisteren een beetje uit vorm zeg maar, dus kan zijn dat ik het wat minder aardig opschreef als ik het bedoelde. en op zich wil ik niet per se mijn NOD voor mezelf houden, ik weet alleen zelf niet precies wanneer het is, dut dat is een beetje lastig, vandaar het ?

Hoi meiden,



Vanochtend getest en die was negatief.

Nog even afwachten dus…



Groetjes Garfield

mijn NOD mag naar 11 december, gisteren ongi geworden helaas

Garfield; Balen zeg. Is je cyclus nog niet regelmatig, of houdt je lichaam je voor de gek??



Mees: Ik ben niet boos hoor :wink: . Geschreven tekst kan altijd heel anders opgevat worden, maar ik ben niet boos, jij ook niet, dus probleem opgelost. :lol:



Jolanda, balen. Weer een nieuwe ronde. Succes.

Vandaag is mijn NOD, maar tot nu toe nog geen tekens van de :twisted: :twisted: . :pray: :pray: dat ze wegblijven, maar ik ga de eerste paat dagen nog geen test kopen hoor :!: Pas als ik een week overtijd ben ga ik er 1 halen, omdat ik soms onregelmatig kan zijn.



'k heb al lekker de boodschappen in huis, vanmiddag lekker shoppen :!:



:-*

Oh Lieke en Garfield wat spannend allemaal… ik ben zo aan het :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor jullie…



Lieke hoe is het met de hond? Dia over? Ik lees dat je gaat shoppen, dus dan is het vast minder…



Ik zal het lijstje weer aanpassen…



Ik ga weer ontzettend fijn de badkamer soppen zo meteen :sick: nu even relaxen en dan aan de slag… iemand die nog iets leuks gaat doen vandaag? (behalve Lieke dan…)