September/Oktober klussers, 3 dames zwanger, deel 4!!!

Lieke1, voor jou dus ook erg spannend!!!



Als ik uit zou gaan van mijn 1e cyclus na het stoppen van de pil, zou ik 7 november mijn vruchtbaarste dag hebben gehad. En zou ik officieel 22 onvember ongi moeten worden. Maar ja, dat weet ik dus niet ivm de laatste cyclus die 2,5 maand duurde.



Affijn, heb andere dingen aan mijn hoofd. We zijn aan het klussen in huis, de zolder afmaken want daar staan sinds 5 maanden dakkapellen op, en alles wordt weer voorzien van een sprankelend kleurtje. Dus hoef ik niet zo te denken aan het ‘zwanger worden’. Op gegeven moment werd dat echt een obsessie.



Fijne dag nog allemaal!



Groetjes Janine

Hihihihi :wink:



Met de hond gaat het al een stuk beter gelukkig.

Gisteravond was ik ff bij m’n schoonouders en zei dat de hond zo ziek was, mag je een keer raden wat ze zei…" ik heb hem zaterdag wel een stuk pure spek van het varkensvlees gegeven" :x :x :x

En dat terwijl ze weet dat hij heel weinig kan hebben omdat hij een zeer gevoelig darmkanaal heeft… :x :x



Suus: heb je al iets van je vriendinnetje gehoord? Gaat alles goed?





(leuke avatar heb ik he) :wink:



:-*

Spannend hoor voor iedereen. Hier iemand die heel erg pijn in mijn buik en rug heeft. Of mijn eisprong komt er aan, of ik word al ongesteld. Dan hebben de pillen mijn cyclus wel heel erg verkort. Ik zit pas op dag 20.

Herkennen jullie het. Als ik ongesteld werd, kreeg ik altijd wel een zeurderige buik en rug, maar nu ik die pillen slik, weet ik het allemaal niet meer. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn???

Lieke: Ik kreeg gisteren een mailtje van haar dat ze het een beetje moeilijk heeft en niet zo gezellig is op het moment en dat ze dus de telefoon maar lekker laat rinkelen… ze moet vandaag weer naar het zkh en haar man zal mij een sms sturen als het begonnen is, ik heb namelijk de eervolle taak om de meiden op het forum in te lichten en op de hoogte te houden… stoer hè? Ze voelde zich iig niet echt lekker de afgelopen dagen en veel hoofdpijn, dus ik ben benieuwd wat ze doen in het zkh, vorige week wilde de een haar houden en de ander vond dat ze naar huis kon, dus het zal spannend worden vandaag…



Lekker slim als ze weten dat de hond niet zo’n sterke darmen heeft om dan een vet stuk spek te geven… vettigheid is überhaupt niet goed voor een hond natuurlijk…



Diddle ik heb rond mijn eisprong altijd erg last van zijpijn, deze maand was dat echt een paar dagen heel heftig, maar ik had ook last van mijn baarmoeder (soort ongi krampen), hoop dat je daar wat aan hebt…

Lieke en Garfield, wat spannend voor jullie ik zal :pray: :pray: :pray: ,



Lieke wat stom van je schoonma :wall: , je stond zeker te :twisted:



Maar voor vandaag een hele fijne dag toegewenst, veel shopplezier en hou ons op de hoogt, ik ga er namelijk niet naar vragen, is misshien een beetje vervelend denk ik. :? . En tot woensdag, dan mag ik weer lekker gaan werken. joepie :dance: , neem je oordopjes mee, kan je ze indoen als je mijn gez… zat bent.



Soesa, wat ontzettend spannend voor je vriendin, ik had het een beetje van Lieke gehoord.



En iedereen veel succes, ik denk en aan jullie en :pray: dat snel al jullie wensen vervuld zullen worden.



Ik las laatst iets over Ovulatietesten, hebben jullie ook al de ouderwetse temparatuurmethode gebruikt, zo krijg je wel een beetje inzicht in je cyclus.



groetjes Saskia

Hey Saskia! Gezellig dat je weer even meekletst… is woensdag dan je verlof voorbij? Spannend, wat heb je voor opvang geregeld?



Heb mijn dinnetje ge-smst of ze even laat weten hoe het is gegaan, ik hoop dat ze het nog leest… ik ben eigenlijk bang dat ze opgenomen zal worden omdat ze zo’n last heeft gehad…



Ik heb net lekker gegeten, zit nu even Bert Visscher te kijken, heb ik pas opgenomen… vind ik heel leuk…



Gisterenavond belde mijn schoonvader nog om te vragen waarom we niet even naar Amsterdam waren gekomen. Maar ze waren bij mijn schoonzus, en als die had gewild dat wij ook kwamen had ze dat even moeten laten weten. Wij wilden even bij schoonouders langs om iets af te geven en weer naar huis. Wij rijden bijna iedere week naar Amsterdam, andersom is schijnbaar echt onmogelijk… Zegt mijn schoonvader ja nou hebben jullie Nick niet gezien, die kleine jongen groeit zo snel… ja en??? Moeten wij dan iedere week daar voor de deur staan? Ze laten ook niet echt merken dat ze het op prijs stellen als we langskomen, op zaterdag komen er allerlei dingen op tv die ze willen zien, dus dan liever geen visite, en als we dan komen niet te lang, want ze liggen altijd vroeg op bed ja dahaag! En wij moeten op onze enige vrije luierdag in de week altijd die kant op, en daar eten en de hele dag hangen en weer naar huis mijn man moet om 6.15 uur weer uit bed en zij zijn vrij op maandagochtend… pffff familie…

Hoi Soesa, zo te lezen heb jij ook van die fijne schoonfamilie :wall:

Maar mijn verlof zit er alweer een tijdje op, maar ik heb een maand thuis gezeten, omdat ik er even helemaal doorheen zat,nu gaat het wel weer maar ik ben er nog lang niet, en woensdag ga ik weer beginnen met werken voor 50%, en als ik werk heb ik lieve ouders die op Max passen.



groetjes Saskia

Goh Sakia balen voor je… hoe kwam dat nou? Was het leven even moeilijk in te delen met Max er bij? Of lag het meer bij jezelf? Misschien is het ook wel weer lekker om er even een paar uurtjes uit te zijn en even de dingen van thuis te vergeten op je werk. Je hebt vast je handen vol nu met je lieve kleintje, maar altijd “thuis” lijkt mij ook best een hele opgave… Nou ja, het zal vast gezellie worden met Lieke erbij :lol:

waarschijnlijk puur hormonaal, ontzettend moe, flinke depri buien, ik ben echt dolblij me kleine vent, maar ik heb te lang doorgelopen en alles goed willen doen, en alles perfect thuis en op het werk, maar het gaat al weer wat beter. iedereen zegt dan maar je hebt alles wat je hartje begeerd, ja tuurlijk,maar als jeje zo voelt kan je er weinig aan doen, de dokter noemde het pnd, wel in licht mate maar toch. dus we doen het rustig aan en we zien het wel.



gr Saskia

Hallo allemaal!!!



Drukte van belang met stoppers hiero! :stuck_out_tongue:

Ik ben een randgevalletje: heb me geintroduceerd op novemberstoppers, maar eigenlijk hoor ik hier geloof ik… Heb op 29 oktober mijn laatste pil geslikt! :mrgreen:



Dus bij deze hallo! :lol:

Ik ben Janine, 27 jaar en hoop samen met mijn vriend ons eerste kindje te gaan krijgen. We laten alles nu nog even gaan zoals het komt, dus ik ben niet begonnen met temperaturen ofzo. Ik vind het wel superspannend. Zit nu rond de ovulatie denk ik, het is nog ff afwachten hoe regelmatig de cyclus is na 10 jaar pil slikken! De buikpijnen komen alweer… Even vergeten hoe vervelend dat ook alweer was!!! :thumbdown:



Nou, hou jullie in de gaten!



Groetjes van mij!

Welkom Janinepien op deze topic



Nou maar hopen dat je snel zwanger bent… :pray: :pray:



'k heb lekker geshopt vandaag met m’n vriendinnetje en het was supergezellig.

We hebben echt weer eens ouderwets gelachen om de stomste dingen en lekker mensen zitten kijken en (en afkraken) :mrgreen: :mrgreen:

Sommige mensen moeten evht gedacht hebben dat we ontsnapt waren hihhihihihihihihihi :mrgreen: :mrgreen:

En ik heb op 3 slipjes na NIKS gekocht…goed he…



Genoeg over mezelf :oops: :oops:



Suus, al nieuws over nannietje?



:-*

Dank Lieke.

Leuk om dit allemaal te lezen.

Zie ook heel veel mensen die bezig zijn met een huis kopen of net gekocht! Dat geldt voor mij ook! Maar… wij moeten nog ff wachten voor we erin kunnen, 1 mei 2006. Zou wel leuk zijn als ik dan gelijk een kamer als babykamer kan gaan inrichten!!!



Oh ff voor de eerste pagina:

Janine, 27 jr, 1e kindje, november 2005, NOD 28-11



Groetjes van mij, ik duim :pray: voor iedereen!

Dat is toevallig, wij wonen tijdelijk bij m’n pa omdat we ons huis verkocht hebben, en nog geen nieuw huis hebben gekocht.

We willen ook volgend jaar mei gaan verhuizen.

Hebben jullie al een huis gekocht waar je dan pas ingaat?

:-*

Ja, dat klopt.

We hebben een huis gekocht van mensen die hun nieuwe huis zowat vanaf de grond af moeten herbouwen, was nogal een bouwval. Dus kunnen zij niet eerder weg. We hebben er wel wat vanaf weten te snoepen hoor, ze wilden eerst pas in juni eruit, maar we vonden mei laat genoeg :!:



Zitten nu gewoon in ons huurhuis, dus geen probleem, lekker sparen voor leuke meubels etc! Maar we rijden wel vaak ff langs het nieuwe huis… Die mensen in de straat denken vast dat we gek zijn! haha :lol:

Omdat wij maar in 1 buurt hier willen wonen, rijden wij er ook vaak langs om te kijken of er iets te koopt staat.

Laatst stond er iets te koop maar was heel lelijk van binnen. :x :x



Zou wel leuk zijn als je meteen kinderkamer in kunt richten…



:-*

Lieke En En :?: :?:



Ik heb vandaag de ha gedelt voor een afspraak, ik mocht vanmiddag komen :shock: .



Heb een echo gehad, alles was goed :dance: :dance:



Hoe is het met jullie :?:



Leuk een nieuwe, welkom. Ja het is hier zo gezellig dat ik ben blijven plakken :oops:



:-* jentel

Ha jentel, heb je het hartje horen kloppen :inlove: :inlove:



Is je mannie meegeweest?



Hier nog geen nieuws…

:-*

Nee niet gehoordt maar gezien. ook mooi :inlove:



En ja hij is mee geweest.



Nog niets Lieke, merk je wel iets of niet :?:



:-* jentel

Nou Janine, welkom, je staat er bij hoor! Wanneer ben je jarig, zetten we die er ook even bij!



Lieke toch wel een beetje spannend hè? Heb je er helemaal niet op gerekend, komt het toch niet als het komen moet… Heb net een mailtje van nannietje gehad, ze moet morgen weer urine sparen en inleveren en woensdag weer voor controle, als alles dan nog steeds niet goed is moet ze in het zkh blijven, ze heeft vandaag 1,5 uur moeten zeuren om weer naar huis te mogen… ik vind het zo rot voor haar, dit heeft ze echt allemaal niet verdiend, is ze eindelijk zwanger, dan eerst een paar maanden dag en nacht boven de pot gehangen, daarna ook nog bekkeninstabiliteit en nu weer dit!



Jentel las al dat je naar de ha moest op een ander topicje, waarom moest je blaas nou vol zijn? Ik hoefde dat ook niet voor mijn echo… wel vroeg trouwens met 7 weken al, hier moet je meestal wachten tot week 10-week 12. Ik mag de volgende keer met 8 weken omdat ik een mk heb gehad.



Saskia als je dit nog leest: mensen die nog nooit hebben meegemaakt wat jij nu voelt kunnen daar niet over oordelen. Ik begrijp dat eerlijk gezegd ook niet altijd helemaal, maar ik weet niet hoe iemand zich kan voelen onder invloed van hormonen. Lekker je eigen gangetje gaan en laat ze maar kletsen, jij weet toch zelf zeker ook wel dat je een mooi leventje hebt, hoeft niemand je te vertellen, maar als je je rot voelt wordt het daar echt niet beter door! Ik hoop dat dit een beginnetje is voor je en dat je je gauw beter gaat voelen!

Tante soesa het was toch voor de echo.

Ja ik vond het ook vroeg, maar was allang blij.

Over twee weken heb ik er weer een.

:-* jentel