Jentel heb je dan een medische reden of zo? Meestal doen ze er in de eerste periode 2 als het net als bij mij niet goed is gegaan…
Maar wel lekker, extra zekerheid. Klein nog hè? Ik was 6 weken toen het verkeerd is gegaan, klein wit stipje, alleen bij ons zag je geen hartje kloppen. Maar wel heel apart, ik hoop het snel op een andere manier te kunnen zien!
Nee geen medische reden, ik weet het ook niet.
Ja het is echt mooi om te zien, ik zag het hartje duidelijk (toen hij het aan wees :oops: )
Ik hoop dat je dat ook snel mag zien.
:-* jentel
Duw jouw ha is ook meteen je vk? Wel makkelijk als je een kwaaltje hebt, alle gegevens bij dezelfde persoon!
Wij hebben een gezondheidscentrum dus hier kan de vk in het systeem van de ha kijken geloof ik, of anders meteen overleggen, dat scheelt weer een hoop gedoe als het nodig mocht zijn!
Heb je de foto’s mee gekregen? Moet je effe hier neer zetten als je dat kan, vinden de andere meiden vast ook leuk om te zien! Ikke wel iig
Hoi Jentel,
Lekker dat alles goed was en leuk dat je al een echo hebt gehad!!
Hier nog steeds geen :evil: :evil:
Als er donderdag nog niks is, ga ik dan weer testen. Dan ben ik jarig, dus dat zou een leuke verrassing zijn :lol:
Groetjes Garfield
Ja dat is wel makkelijk.
Ik heb niets meegekregen, ook niet om gevraagt :oops: (zenuwen)
Ik denk dat ik ze over twee weken wel mee krijg.
Garfield wat een onzekerheid.
Echt vervelend voor je.
Ik hoop dat je donderdag pos test dan is het dubbel feest.
Garfield spannend hoor, ben erg benieuwd… is je cyclus wel een beetje gelijkmatig? Weet ik even niet meer hoor :oops:
Jentel dan moet je deze gewoon ook vragen, leuk om bij te houden! Ben je al een beetje aan het schrijven in je dagboek? Daar kun je de fotootjes ook in plakken…
Ik ga effe douchen, straks komt CSI en dat wil ik echt niet missen deze week, dus de was laat ik even liggen tot zo meteen…
Vandaag echt zo mega hard gewerkt hier… eerst de badkamer gesopt en de rest van de bovenverdieping, maar dat doe ik elke week. Daarna beneden gestofd, en de vloer geschrobt, ja, met een schrobborstel en daarna drooggezogen en nog een keer gedweild… nou doen me handen toch een partijtje pijn… dus effe lekker ontspannen onder een hete douche!
Tot zo!
Ja ik hou het elke week bij.
Hier niet zo veel gedaan vandaag, nou moet ik de rest van de week s’avonds schoonmaken (eigen schuld)
Ga zo in bad en lekker slapen.
Jentel: Leuk hoor, je eerste echo gehad. Lijkt me heel spannend en bijzonder.
Garfield: Vervelend dat je :evil: er nog niet zijn en dat de test ook negatief was. Daar word je zo onzeker van (ik tenminste wel). Ik voor je dat het goed nieuws is.
Lieke: Ook spannend voor jou deze maand. Ik :thumbup: voor je.
Hier gaat alles prima. We zitten nog niet in ee klusperiode, maar blijven oefenen :inlove: Vanaf volgende week gaan we er weer voor, maar we gaan niet zo erg de dagen tellen als de vorige keer. Ik weet ook mijn cyclus niet, dus ik vind dat om de 2 tot 3 dagen genoeg moet zijn en dan zien we wel.
Ben nu nog even lekker bezig voor mijn werk achter de pc. Manlief zit beneden te vergaderen en ik ben sinterklaaswerkboeken aan het maken voor de kids. Wel leuk werk dus. Ga nu weer even verder, want het moet nog wel even af.
Groeten Mees
Zo net lekker gedoucht, mijn (.) (.) beginnen nu een beetje pijn te doen dus de :evil: :evil: zullen wel onderweg zijn…
:-*
Dat zou wel jammer zijn Lieke, als de :evil: komen. Maar misschien wel prettig gezien het feit dat je misschien nog wel niet helemaal fit bent en je ook de uitslag van de echo nog niet hebt. Misschien zou je daar alleen maar onzeker van worden.
Hey ikke heb ook gedoucht! Lekker schoon CSI kijken…
Had je de vorige keer ook hè? Hoe lang is je cyclus nu dan? Ik had vandaag last van mijn (.) (.) met trap rennen… ik heb nooit last van mijn (.) (.)… maar ik ga er verder niet maar aan denken… :silenced:
goed idee van jullie: even lekker douchen. ga ik ook doen. en dan ga ik daarna lekker in bed tv kijken. ben het werken nu wel zat aan het worden. begin trouwens ook langzamerhand weer gevoelige borsten te krijgen. die :twisted: hormonen ook altijd. lijk soms wel weer een puber. maar goed, je moet er wat voor over hebben.
Mees waar krijg jij dat dan van? anderen krijgen dat als ze ongi moeten worden, krijg jij het dan bij je eisprong of zo?
Ik heb geen idee. Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik het te pas en te onpas. Kan niet echt zeggen op een bepaald moment. Dus dan zijn het vast de hormonen. Dezelfde als waar ik die :evil: puisten van krijg.
Ik ga nu lekker douchen en mijn bedje opzoeken. Ben best moe, heb een drukke dag gehad. Morgen kom ik weer even kijken. Fijne avond nog en welterusten!
Groeten Mees
Gatver balen… is die pil toch wel weer handig als je een gaaf gezichtje wilt…
Ik had toen ik zwanger was ineens last van puisten… vroeg iedereen hoe dat kwam, steeds gezegd dat het die tijd van de maand weer was (een maand lang :lol: :?: ) Dus mocht het zo ver komen kan je dan ook je lol weer op!
Jij ook mees! Truste!
Nou ik geloof dat er niemand meer is…
Ik ga CSI af kijken en de was opruimen en bedje op maken…
Morgen kom ik weer kijken! Truste voor iedereen die zo nog komt!
:-* Suus
Tja, kom ik net als de hele wereld in bed ligt…
Was nog ff klussen hahahaha!!! :oops:
Jentel: wat spannend zeg, bij jou was het snel raak dan zeg… gefeliciteerd, superleuk!
Tante: Wat zijn al die afkortingen? ha (huisarts?) vk (verloskundige?), het moet niet ingewikkelder worden… :doh:
Garfield: hoop voor je dat het raak is!
Mees: oh mijn God, puistjes? Dat is echt niet leuk, ik weet nu dus wat me nog te wachten staat…
Voor nu dan ook welterusten. Ik heb morgen een lange dag, dus zal de discussies overdag aan me voorbij moeten laten gaan. Met een beetje pech ben ik er woensdag pas weer (joepie, ouderavond op school… :x )
Voor de verjaardagskalender: 16 oktober was ik jarig. Wilde tot na mijn 27e wachten… gek he… Veel weegschalen trouwens in dit rijtje stoppers!!!
XXX