September/Oktober klussers, 3 dames zwanger, deel 4!!!

Zo er is weer lekker gekletst. Ik had het hier even te druk met een klussen :inlove: . Eigenlijk verder niets te merken. De buikpijn en rugpijn die ik gisteren had, is inmiddels weer weg. Misschien was het wel mijn eisprong, maar dan zou ik dat over 2 weken weten. We wachten af. Symptomen heb ik niet, behalve dat ik een opgeblazen gevoel heb, maar ik heb meer het idee dat dat lucht van mijn darmen is (sorry en dat zo op de vroege ochtend) Ik verwacht niet dat ik een cyclus van 28 dagen heb, maar eerder een van 35. Eerder ga ik dus ook niet testen als ik niet al ongesteld ben geworden.

Hier ook vandaag een lange dag. Ook ouderavond :wink: , dus misschien vanavond laat nog even. Iedereen veel succes en ik duim voor degene die in spanning zitten.

Goedemorgen,

Diddle je was er vroeg bij van morgen. Lijkt me wel kl#te als je cyclus zo onregelmarig is…maar ach, kun je lekker veel klussen :wink: :wink:

Hier nog geen :evil: :evil: maar de buikkrampen en de lucht in m’n darmen zijner al, dus ik denk dat het niet meer lang gaat duren.

Is wel een beetje laat, meestal heb ik een cyclus van 25 dagen.

Ik ben lekker vrij vandaag dus zal regelmatig hier kijken :wink: :wink:

:-*

He Lieke dat zou jammer zijn.

Ik blijf nog even voor je duimen.

Ik ben vandaag ook vrij, moet mijn hele huis schoonmaken.

:-* jentel

Ik ga eerst ge keuken maar eens dweilen…2 mannen in huis he…

Ik heb al gestreken mijn bed verschoond en een was gedraaid, vaatwasser uitgeruimd.

Nu ga ik de badkamer doen en boven alles stoffen, stofzuigen en dwijlen.

En als ik dan nog zin heb naar beneden weken.

Pfffffffff als ik daar nu al aan denk.

Zullen we samen werken jij komt eerst bij mij en ik daarna bij jou, dat is veel gezelliger :mrgreen:

Succes!!!

Dank je ik ga maar snel beginnen.

Hier nog geen :evil: :evil: .

Ik ben heel nuchter en denk altijd, volgende maand beter, maar nu wordt het toch spannend. :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Ik mag van mezelf nog geen test halen, want dalijk ben ik gewoon laat deze maand en dat is zonde, dus ik wacht tot begin volgende week…

hoi hier weer een okt stopper,

Voor mij is alles nieuw dus ik weet niet wanneer ik mijn ongi dag heb,

en weet dus ook niet hoelang mijn cyclus is, dus afwachten maar

Flin

He Lieke,

Bij jou blijft het dus ook spannend???

Ik duim voor je!

Hier ook nog steeds gene :evil: :evil:

Groetjes Garfield

Hoi flin…welkom bij de club en hopelijk ben je snel zwanger.

Waar woon in NB (als ik dat mag vragen) 'k kom daar ook vandaan…

Garfield ik las dat je al een test had gedaan en dat ie neg. was :x :x

Balen he, wanneer ga je weer testen?

Flin, welkom!!!

Lieke, eigenlijk wil ik dan donderdagochtend weer testen (dan ben ik jarig)! Mijn cyclus tot nu toe: 30-33-41-34-35-??

Ik dacht dat het nu een beetje regelmatig begonnen te worden, zo 34 dagen gemiddeld. Maarja, nu snap ik er niet zoveel meer van natuurlijk.

Even afwachten dus!!

Groetjes Garfield

Flin welkom! Ik zet je op het lijstje, bij je volgende ongi moet je het even laten weten, pas ik je gegevens aan. Hoe oud ben je en wanneer ben je jarig? Zetten we dat er ook meteen bij!

Janine, goed hoor voor de mensen die het nog niet weten: ha=huisarts, vk=verloskundige, gyn=gynaecoloog, zkh=ziekenhuis, iig=in ieder geval

weet iemand nog een leuke?

Jentel en Lieke bij jullie is alles weer lekker schoon dus! Hier gisteren… zie je nu niks meer van… :cry:

Garfield en Lieke het wordt wel spannend meiden… goed dat je nog geen test hebt Lieke, je weet hoe spastisch ik was toen ik er wel eentje had 8) , Garfield ook voor jou wel spannend, dames we horen het wel van jullie als er nieuws is!

Ik ga effe eten: frikandellen!!! :drool:

Hier nog 2: idd = inderdaad

mk=miskraam

Suus; ik moet wel zeggen dat ik straks snel lands de etos en DA liep, probeerde niet te kijken :lol: :lol: :oops: :oops:

Nog geen nieuws hiero…

Kan het me echt he-le-maal voorstellen hoor Lieke, het valt niet mee… maar als je het niet meer trekt gewoon testen hoor, koop je er gewoon 2 bij het Kruitvat niet die van het huismerk van de apotheek nemen hoor! Die zijn zo raar… Tenminste bij onze apotheek dan… Dan weet je ook maar weer gewoon waar je aan toe bent, is ook wel fijn! Maar als het echt nog op kan brengen tot zaterdag doe je het toch gewoon dan, dan ben je toch wel ruim over de 25 dagen heen.

Nog effe volhouden meis!

Ik ga ff douchen…ben over een half uurtje terug(denk ik) :mrgreen:

hihi ikke ook :wall:

Zo, heb weer even bijgelezen. Ben net terug van mijn werk. We hadden ouderavond, dus ik heb er een lange dag opzitten. Ik was er vanochtend inderdaad erg vroeg bij Lieke. Dat is mijn vaste ritueel; koffie drinken en het forum erbij :lol: . Ik duim voor jullie, al weet ik dat we het er niet over mogen hebben, toch ben ik in gedachten bij jullie. Ik hoop over niet al te lange tijd ook in spanning te kunnen zitten. Zit nu op dag 21 en hoop op een kortere cyclus, al verwacht ik niet voor de 35 dagen te zitten. We wachten het maar af. Ga nu lekker op de bank hangen en vroef naar bed. Deze keer om lekker vroeg te slapen :wink:

Daar ben ikke weer… lekker fris en fruitig en schoon!

Diddle ik weet niet hoe het met de andere meiden zat, maar ik was degene die het er straks niet te veel over wil gaan hebben (zal voor mij ook vast moeilijk worden hoor…) maar het is niet dat het niet mag, iedereen mag aan mij alles vragen, ik heb eigenlijk voor niemand geheimen en meestal het hart op de tong, dus het is ook niet heel erg als het wel gebeurt… 8) :angel:

Lieke ook weer lekker schoon?

Ben ikke weer…lekker fribs… :wink:

Drukke dag gehad Diddle zo te zien pffff.

Ga maar lekker bij je hubbie zitten :inlove: :inlove:

Suus hoezo :wall: :wall: :?: :?: