Ja, lekker in pietjeama achter de pc KOKen… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Van mij er er ook best over gepraat worden hoor, doe ik zelf namelijk ook…
:-*
We hebben gisteren ook al “samen” gedoucht geloof ik… wat moeten ze wel niet van ons denken hiero… :lol: :lol:
Morgen mag je weer met Saskia werken hè? Leuk, zal best nog moeilijk worden voor haar, wees maar lief voor haar!
Ik zal heel braaf zijn hoor :!: :!: :!:
Leuk he samen douchen :!: :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja, wel een beetje krap…
Ik heb het net gemist, ga zo maar in mijn eentje douchen dan!!
Garfield
Volgende keer mag je er ook bij hoor Garfield :lol: :lol: :lol:
Ik ga zo met hondje lopen en dan nog ff bankhangen en slapen…
Ah arme Garfield, volgende keer zullen we even een seintje geven!
Zit even discussie op het forum te lezen schijnt heftig te zijn geweest vandaag…
Dat soort discussies gaan meestal een beetje langs me heen.
Ik heb doordeweeks eigenlijk ook erg weinig tijd om achter de pc te kruipen. Mijn vriend en ik hebben mazzel als we 1 dag in de week gewoon allebei thuis zijn 's avonds.
Maargoed, donderdag ben ik jarig en dan gaan we lekker samen naar de film. Eigenlijk zou ik moeten trainen, maar ik ben een beetje geblesseerd en ik vind het wel mooi zo!!
Garfield
Oh ja Garfield niet vergeten! Naar welke film gaan jullie?
Haaa dames, goedenavond.
Nou helemaal suf geluld op de ouderavond, sjonge jonge. Ging wel goed!
Dank tante voor de uitleg van de afkortingen, je moet het maar ff weten he als nieuwe!
Iedereen is al gedouched… hmmm… denk dat ik die moeite niet meer neem en zo mijn bedje in duik. Eerst ff bij mijn mannetje zitten, gesellieeeee!!!
Spannend nog steeds voor Garfield, nu ook voor Lieke, wauw leuk om dit zo mee te krijgen van elkaar. Flin, welkom to the club. Ik moet ook nog achter mijn precieze cyclus komen, heb gegokt dat het ongeveer 26 dagen is.
Heb wel veel buikpijn al sinds ik gestopt ben, herkennen mensen dit? Lijkt ook beetje opgezet…
Tot morgen maar, jammer niet ff lekker kunnen leuten overdag…
Doei meissies!
Hey Janine, wordt dit je eerste ongi sinds je gestopt bent met de pil? Dan is het namelijk niet ene echte ongi… Een vk telt dat ook niet mee als ongi. De maand nadat je met de pil bent gestopt weet je niet wanneer je eisprong is omdat je meestal niet weet hoe je cyclus is. Dat wil trouwens niet zeggen dat je niet zwanger kan worden, mijn schoonzusje heeft daar op 17 sept. jl. het bewijs van mogen baren… Over de opgezette buik… heb ik ook vaak rond en na de eisprong en soms blijft dat tot ik ongi wordt… dus of het daar mee te maken heeft weet ik niet, maar dat is bij mij denk ik het geval…
Nou ik ga er mee stoppen voor vandaag, net even de hele discussie op het forum zitten lezen of wel of niet enten als je kind naar kdv (kinderdagverblijf, CB=consultatieburo, hihi weer een paar voor later en vast voor jentel en leeuwtje ) ging er erg fel aan toe, vooral de laatste pagina’s… vind ik af en toe wel effe lekker om te lezen, doe er verstandig niet aan mee…
Truste dames!
Lieke en Garfield en en :?: :?:
:-* jentel
Werk ze vandaag iedereen en een fijne dag…
Hier nog geen :evil: :evil:
Heb lekker vrij vandaag, iedere woensdag.
Even wassen, stofzuigen en dweilen, vanmiddag heeft mijn dochter een verjaardag. Dus even een kadootje kopen nog
Hai hai
Tante Soesa, na het stoppen van de pil ben ik dus een keer ongi geweest, dat was dus de neppert. Daarna na 34 dagen weer. Toen ben ik 2,5 maand niet ongi geweest en is het opgewekt met een kuurtje. Nu is het dus weer afwachten geblazen…
Sopse vandaag!!
Groetjes Janine
Hoi allemaal.
Ik ben in sept. gestopt met de pil en ben daarna 1x ongi geworden en ben nu al zwanger. Ik lees net dat de eerste keer niet een echte ongi is, maar ik ben dus wel zwanger geraakt in de periode die ik had uitgerekend als “vruchtbaar” (uitgerekend op internet).
Jentel, je was er weer vroeg bij!
Lieke, bij jou ook spannend!!
Pumba, gefeliciteerd :dance:
Groetjes Garfield
waar reken je dat uit dan als ik vragen mag…
dank je wel