Ik ben in sept. gestopt met de pil en ben daarna 1x ongi geworden en ben nu al zwanger. Ik lees net dat de eerste keer niet een echte ongi is, maar ik ben dus wel zwanger geraakt in de periode die ik had uitgerekend als “vruchtbaar” (uitgerekend op internet).
Hoi Pumba,
Allereerst: GEFELICIFLAPSTAART!!
Over dat nep ongi, dat is als je stopt met de pil, dan volgt er nog een menstruatie, die is nog nep. (als je aan het einde van de stip stopt) Daarna gaat alles voor het echie.
Aan de ene kant is het wel spannend, maar eigenlijk baal ik ook een beetje. Mijn cyclus is altijd rond de 25 dagen en nu zit ik al 27, ik hoop niet dat ik nu opeens een onregelmatige cyclus krijg… :x
Garfield heb je de test al in huis voor morgenvroeg :?: Ik moet morgen tot 21.00 werken…dus lang wachten voor mij tot ik het kan zien…
Garfielt en Lieke, is wel heel spannend voor jullie nu zeg :shifty:
Ik blijf voor jullie duimen hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Garfielt ik hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt!
Bij mezelf… tja geen idee wat ik ervan moet denken, misschien heeft een van jullie een idee :?: :?
Heb sinds vanochtend af en toe wat bruinige afscheiding met afvegen :oops: Net alsof je bijna de :twisted: op bezoek krijgt, maar dat zou dan toch wel een hele korte cyclus zijn of niet? Als mijn gevoel en temp-curve klopt dan moet ik pas over een week de :twisted: op bezoek krijgen. Het is echt steeds maar een heel klein beetje en tot dusver alleen “oud” bloed.
Nou die Pumba dat heb je snel gedaan :lol: Gefeliciteerd! Kom je nou niet meer kletsen bij ons? We hebben je nog niet zo vaak gezien, vinden we wel gezellig hoor!
JanineB ik beantwoorde dus een vraag van Janinepien, had er even niet bij stilgestaan dat er twee Janines op deze topic zitten… Toch maar even nakijken of het beginlijstje wel klopt dan…
Lieke ik vind het balen voor je dat het zo loopt, maar zoals ik al zei, als je het echt niet trekt koop je gewoon een testje hoor, ben je maar van de onzekerheid af, voor hetzelfde geldt is het wel zo, dan kan je lekker blij zijn, zo niet kan je gewoon lekker gaan balen… en weer moed bijeen rapen voor de volgende ronde… misschien word je cyclus toch wel wat langer en kom je straks uit op een mooie van 28 dagen! Kan het niet door de medicijnen komen? Wanneer hoor je dat nou ook al weer? Even vergeten :oops:
Kreeg net een smsje van Nannie, ze is vandaag eindelijk opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft dus een pre-eclampsie, dus ik ben wel blij dat ze nu in de gaten gehouden wordt… ze schreefd dat ze me nog ging bellen, dus wie weet hoor ik snel wat meer… nou maar hopen dat ze snel bevalt, dan is het gewoon goed.
Ik zou niet weten wat het is… kan innestelingsbloeding zijn maar kan ook gewoon zijn dat je eerder ongi gaat worden… wanneer ben je gestopt met de pil? Is dit je eerste keer dat je ongi moet worden? Zoals je misschien hebt gelezen heb je dan als het goed is geen eisprong (behalve Pumba ) dus kan het ook zijn dat je temperatuurcurve daardoor niet klopt…
De enige troost die ik je kan geven is dat je over een paar dagen meer weet…
Had mijn ontrekkingsbloeding in de stopweek al gehad, en werd toen na 3x pil slikken ongesteld… Erg veel bloedverlies, meer en langer dan ik met de pil altijd heb. Omdat ik antibiotica heb gebruikt in de weken ervoor heeft dus duidelijk mijn pil niet gefunctioneerd zoals het hoort en ben toen ook meteen gestopt met de strip. Ben dus ook van die laatste bloeding gaan rekenen omdat het ook voelde als de oude vertrouwde :twisted: door buikpijn, erge pijn in mijn rug veeeell pukkels :? enz. Heb bijna 6 jaar de pil geslikt en al die tijd niet meer zo erg gehad als afgelopen keer.
Dus ja blijft maar afwachten denk ik :eh: veel meer kan ik nu toch niet doen Tot dusver nog steeds wat bruin verlies, als ik een menstruatie krijg dan zal dat toch wel snel doorzetten neem ik aan? Of kan dat zo een week doorgaan? Ik hoop van niet, heb liever meteen duidelijkheid. Zou wel heel erg snel zijn als het toch een innestelingsbloeding zou zijn, heb me erop ingesteld dat het erg lang kan duren, maar nu ga je toch al hopen dat het misschien raak is :silenced: :doh: Maar gelijk in de eerste poging… :think: Ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ga maar uit van een ontregelde cyclus :shifty:
Nou Kes wel spannend hoor, hoe dan ook! Ik zou nog maar even uitgaan van een ontregelde cyclus, dan kan de teleurstelling nooit te groot zijn als je wel ongi wordt en mocht het wel gewoon meteen raak zijn (dan: bofkont!) is het extra leuk. Maar stiekem diep van binnen…
Geduld is een schoone zaak he Soesa, dus afwachten dan maar.
Denk dat de kans dat het wel raak is erg klein is, maar snap die … bij jou heel erg goed
Het is niet eerlijk dat soms mensen het denken en bij wijze van spreken al zwanger zijn en anderen die zijn jaren bezig en dan nog lukt het niet altijd. Als je je bedenkt dat ongeveer 1 op de 5-6 zwangerschappen al vroeg eindigd in een mk… Ik heb gelezen dat jij ook 1 van de vele bent :? , mijn zus heeft ook 1 mk gehad, en heeft daarna 2 gezonde dochters gekregen, de jongste is nu net een maand oud. Wij waren bij hun toen het fout ging, enne kan me sindsdien heel goed voorstellen wat mensen dan meemaken.
Veel mensen beseffen gelukkig wel hoeveel geluk ze eigenlijk hebben, helaas zijn er ook altijd mensen die een kind “nemen” :evil:
Nou Garfield en Lieke, jullie houden het wel spannend hoor!!! Ik ben benieuwd of we weer 2 zwangeren erbij zullen hebben. Verder weinig te melden. Moet zeggen dat ik de namen nog niet allemaal weet, vandaar dat ik ook wel eens vergeet te reageren op bepaalde mensen. Het is zeker geen onwil, maar terwijl ik dit nu typ, weet ik al niet meer wat ik net allemaal gelezen heb :oops: . Erg he?? Sorry hoor.
Puma gefeliciteerd, erg vruchtbaar forum hier hoor.
Kes ik had vorige maand ook een beetje bloed verloren 1 week voor dat ik ongi moest worden. Je lichaam brengt je steeds weer aan het twijfelen, wel of niet, niet of wel Grrrr je wordt er gek van :?
Nou heb meteen maar je leeftijd aangepast in het lijstje, hier verder weinig nieuws… ook nog niks van nannie, maar dat had ik ook niet echt verwacht, die heeft meer aan haar hoofd lijkt me.
Lieke was het goed gegaan met Saskia op haar eerste werkdag? Ik hoop dat ze het superleuk heeft gehad!
Nou ik ga me omkleden (hondenuitlaatkleren uit en nette kleren aan…) en werken!
even een snelle tik van mij, ik heb gisteren gewerkt en ik vond het heerlijk om er weer te zijn,maar het was toch best vermoeiend.
Ik was blij dat ik maar een halve dag moest, maar ik zie nu ook bijmezelf wanneer ik een "aanval"heb en daardoor hoop ik dat ik het beter onder controle kan houden, en aan me herstel kan werken. want ik wil zo graag weer de oude sas worden. maar dat komt wel.
De :twisted: zijn vanochtend gearriveerd, dus dit was wel een hele korte cyclus van 21 dagen :?
Afwachten wat het de tweede ronde word
Bibi-Jane, bij mij heeft het dus gewoon doorgezet, dus ga denk ik maar een cyclus rekenen van 21 dagen…? Erg onhandig zo, hoop dat het snel een beetje regelmatig word.
:!: Voor het lijstje: Ronde 2 NOD 8 december (denk ik :? )
Pff bij Lieke en Garfielt blijft het wel spannend! Geen :twisted: en bij garfielt ook geen positieve test :thumbup: :thumbup:
Saskia, wat een mooie kaart heb je gemaakt! En een echt scheetje die kleine Max :inlove: