Wij gaan morgen misschien lekker naar Amsterdam…winkelen in de 9 straatjes :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik vind het wel leuk om te horen dat daar geen sneeuw ligt…kunnen we gewoon met de auto
Leuk winkelen :dance:
Heb je nog wat nodig of ga je zomaar :?:
:-* jentel
Ik moet (wil) nog een nette zwarte broek hebben, draag nu vooral spijkerbroeken en op mijn werk hebben wij een pak van de baas…
en een leuk truitje…
Dan is het helemaal leuk om te winkelen.
Het zal wel druk zijn zo vlak voor sinterklaas.
Vind ik wel gezellig…
Ja dat is ook zo.
Hoe gaat het verdfer met je :?:
Goed, ben wel wat grieperig geweest maar ik mag niet klagen…
Soms baal ik alleen als ik lees dat er hier iemand zwanger is, maar ik denk dat dat ook een beetje jaloezie is…
Ik gun het iedereen maar natuurlijk het meest mezelf :oops: :oops:
Ja dat snap ik wel ik denk dat iedereen dat heeft die zwanger wilt worden, ook al gun je het een ander, jij wilt ook gewoon.
idd…
Blijven jullie ook lekker thuis vanavond :?:
Ja, ik zit hier bijna met mijn ogen dicht.
Het is zo lekker warm in huis en ik ben in bad geweest, dus dat wil wel.
Ik ga lekker idols kijken…mensen uitlachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
O ja leuk hoe laat komt het :?:
Is nu net begonnen…Ik kan comp. en tv kijken…
Ik niet.
Computter staat op de logeer kamer.
Dus ik ga even naar beneden.
Doei, doei.
Dooeeeei :-* :-*
Ben ook even idols aan het kijken en me ondertussen aan het optutten zeg maar. ga om 21.00 weg, naar een feestje waar hubby moet spelen met de band. hij speelt gitaar en piano en ik ga vanavond maar weer eens flimen (leuk voor later). ga nu nog even verder met tutten en spreek jullie morgen wel weer. niet te veel kletsen he?
Groeten mees
Leuk shoppen lieke, altijd gezellig. Zal inderdaad wel druk zijn hoor, reken daar maar op!!
Leuk he Idols! Ben nu ff geswitched naar Paul de Leeuw, die is ook echt gek zeg. Verder lekker nixen. Veel plezier Mees bij het optreden vanavond!!!
Jentel ff wat anders, wat waren jouw eerste zwangerschapsverschijnselen??
Het sneeuwt hier weer…dalijk leuk met de hond wandelen in de sneeuw, eigenlijk is onze hond wit, maar in de sneeuw wordt het ineens een beetje geel :mrgreen: :mrgreen:
zo, nou hier geen sneeuw gisteren maar stormen!!!
In de straat een boom omgewaaid, gelukkig de sloot in en niet op straat…
En die regen hield maar niet op!!!
Wc is vandaag getegelt en ik ben er erg blij mee…morgen gaan ze verder… ik moet morgen weer werken dus duik lekker mijn bedje in…
trusten voor allen…
Hier sneeuwt het vandaag alweer, niet veel maar het gaat maar door