Jeetje, wat is het rustig op het forum. Ik dacht dat ik heel wat bij zou moeten lezen, maar het waren maar twee berichtjes.
Wij moesten eigenlijk vandaag naar Apeldoorn, maar gezien het weer van gisteren en de voorspellingen gaat dat niet door. Het wordt dus een lekker rustige dag. Vanavond uit, manlief moet spelen met de band, dus dat is wel weer gezellig. En dr rest van de dag maar weer eens wat in het huishouden doen denk ik, dat is ook al weer even terug.
Kom af en toe wel even kijken of het nog drukker wordt.
Groeten Mees
Hier ook weinig nieuws… straks effies een paar boodschapjes halen en wat lekkere dingetjes voor vanavond maken… eerst maar eens de weersvoorspelling bekijken, misschien komen ze niet als het weer weer slecht is… hier is er niks aan de hand, maar er zit wel iets in de lucht…
Ook hier alles rustig. Moet ook even flink soppen in huis, is alweer te lang geleden. Dus lekker radiootje aan en aan de gang. Maar eerst ff happie eten en douchen. op zaterdag doe ik altijd rustig aan.
Wel opgestaan met hoofdpijn en laat dingen uit mijn handen vallen. Dat is bij mij vaak een teken dat de :twisted: :twisted: eraan komen… Afwachten dus.
Hallo allemaal,
Zo, gister het een en ander meegemaakt…
Ik zal het kort houden voor jullie.
Toen ik gister naar nijmegen reed om te gaan eten kwam ik ineen sneeuwstorm terecht :shifty: :shifty: Anderhalf uur gedaan over een stuk waar ik normaal 40 min over doe :!:
Nou, eenmaal in Nijmegen manlief opgebeld en hij zo met de trein naar nijmegen komen om nij en een collega op te halen… :inlove:
Ik drink bijna nooit en gister pakte ik een wijntje…belt hubbie op dat ie in Wijchen staat en niet verder kan omdat de treinen niet meer reden…
Okee, mijn collega had nog niet gedronken, dus hij reed in mijn auto naar wijchen om hubbie op te halen…!uur later waren we in Wijchen…toen nog naar Oss, wat maar 20 km is…Om 20.30 zijn we in Wijchen aangereden en ja hoor…in de file :evil: :evil: :evil: :evil:
Waren we pas om 01.30 thuis…ben ik ff blij dat ik vrij was vandaag, hubbie is werken :x :x :x :x
Nou ik heb dus 5 uur vastgestaan met 2 mannen in de auto… :mrgreen: :mrgreen:
Verder is alles okee…ga nu ff soppen maar pc blijft aan
ja het is heel erg het weer hier in gelderland. WIj zitten in de achterhoek en hier waren mensen zonder stroom…gelukkig wij niet
Ben ik toch blij dat ik in de kop van Noord-Holland woon. Het was wel raar hoor gisteren. Hier was het redelijk lekker weer, alleen regende het soms hard, maar 's middags was het goed te doen. En 's avonds zag ik op het nieuws dat het daar zo slecht was, echt heel vreemd. Voor ons wel een klein gelukje bij een ongeluk, want we hadden allebei geen zin om naar Apeldoorn te gaan en wegens het weer werd dat ook afgelast.
Hier gelukkig ook alleen maar wind en regen… geen sneeuw, wij hebben al het slechte weer dus eigenlijk ook gemist. Wel een gedoen hoor zo zonder stroom, je zal maar thuis willen bevallen bijvoorbeeld, dat kan niet zonder verwarming en warm water, en dat zijn dan nog maar de “simpele” dingen. Er zijn zoveel mensen die medicijnen hebben die in de koelkast moeten, nou is het buiten koud, dus kan je het zo oplossen, maar toch… en dan het vooruitzicht dat het gewoon niet een paar uurtjes is… (al weten die mensen dat waarschijnlijk niet want die hebben geen tv of radio, als je geen batterijen in huis hebt…)
Ik heb net gesopt en vanmiddag met manlief geshopt, die vond ineens dat hij broeken en schoenen nodig had… EUR 260 voor 2 broeken en een paar schoenen, of het niks is… (als je het snel zegt is het ook niks…) Nou die heeft voorlopig weer even een shopverbod! Gelukkig koopt hij niet zo vaak kleren en heeft hij doordeweeks kleren van de baas, dus dan kan het wel 1x in de zoveel tijd.
Ik ga even iets bedenken voor het eten en dan verder met kokkerellen voor de visite straks! Meiden allemaal een fijne avond, als ik hier niet meer kom kijken en tot morgen!
:-* Suus
Wat was het erg het weer gister he pffffff als ik er nog aan denk.
Ik moets van mijn werk naar huis normaal 10 minuten, ik heb er een uur over gedaan.
Ik was zo bang de auto gleed gewoon onder mij vandaan (gelukkig is er niets gebeurd) maar ik zag echt de afgrond op mij af komen.(Moest over de dijk)
Gelukkig met iedereen alles goed.
:-* jentel
Spannend verhaal Lieke… Het was inderdaad chaos. Gelukkig zelf niet veel van gemerkt. Moest in de middag naar huis door sneeuwbuien, maar dat was natte sneeuw. Bij mij thuis net als Mees alleen maar regen, verder echt niks. Dan kun je je echt niet voorstellen dat die beelden uit hetzelfde land komen!!! :?
Vandaag ook gesopt (sopdag vandaag bij iedereen??!). Daarna even woonboulevard bezocht met mijn vriend. We kijken alvast wat we willen als we gaan verhuizen in mei. :inlove:
Mijn banner geeft nog 2 dagen aan… Ben net gestopt, dus die 1e ongi zal wel gewoon komen. Misschien duurt het wel gewoon even voor die 1e komt, dat kan natuurlijk ook. Al heb ik wel wat last van mijn tepels want er zitten wat soort van bultjes net boven mijn tepel en die jeuken en zijn pijnlijk. Gek hoor… :?: :?:
Nou dames hier licht inmiddels 25 cm sneeuw en het gaat maar door.
@Bibi-Jane wrote:
Nou dames hier licht inmiddels 25 cm sneeuw en het gaat maar door.
Hier ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Leuk he
hier sneeuwt het niet meer, wel jammer.
(als je thuis kunt blijven)
Wij blijven lekker thuis vanavond…gister lang genoeg weggeweest
Jullie hebben gelijk.
Lekker voor de tv hangen vanavond.
Idd.
Ik zag bij je andere topic (sorry dat ik af en toe kijk hoe het met je is :oops: ) dat je het hebt vertelt aan je ouders, leuk dat ze zo fijn reageerden
Wie weet het nog meer :?:
:mrgreen: vind het juist leuk om te horen dat je kijkt hoe het met me gaat :mrgreen:
Liefffffffff
Mijn ouders vonden het super, we konden het niet meer voor ons houden :oops:
Maandag heb ik de tweede echo, voel me nu zo goed dat ik helemaal niet merk dat ik zwanger ben.
Weten je schoonouders het ook al :?:
Ja die weten het ook.
Mijn broertje weet het ook, en dat was het.
En mijn beste vriendin wist het al (ook dat we bezig waren)
Leuk hoor Jentel, lijkt me ook echt super…
Stuur trouwens wat van die sneeuw naar Amsterdam en omstreken, wil ook wel wat hebben!!
Ja de sneeuw is leuk als je lekker binnen zit.
Maar voor de mensen op de weg, of met een vriend zoals die van mij.
Ik hoef niet buiten te komen of ik zie de sneeuw van dicht bij.
mannen :snooty: het blijven kinderen :mrgreen: